præsentation

Det audiovisuelle produkt er i dag et af de mest anvendte medier og kunstneriske udtryk. Den audiovisuelle sektor vokser inden for tv, reklame og biograf, og der er et teknisk og kreativt behov for iscenesættelse af indholdet. Figuren af den audiovisuelle kunstdirektør giver mulighed for at skabe visuelle kvalitetsprodukter med en æstetisk sans og behandle resultatet som en helhed.

Dette kursus imødekommer et behov for at uddanne dem, der er interesseret i kunstretning anvendt til audiovisuelle medier. Det er rettet mod interiørarkitekter, designere, kreative, kandidater i billedkunst, kunsthistorie, publicister og arkitekter.

Studerende er parate til at forstå og være i stand til at skabe kulisser og verdener efter hvert behov. Sektorens viden, teknikker og værktøjer tilbydes såvel som de vigtigste værktøjer til at overføre sensationer gennem kameraet.

I Ártidi giver vi en specifik træning, hvor forskellige områder undervises fra et innovativt og aktuelt perspektiv. Disse programmer undervises fra det bredeste koncept, med det primære mål for hver studerende at lære at anvende hele sæt strategier i hver professionel aktivitet på en konkurrencedygtig og effektiv måde.

Specialiseringen er et eksklusivt kursus af Ártidi og består af en egen grad med nationale og internationale kompetencer anerkendt af ASEMAIC, ACAP og Trends School.

Kurset har en varighed på 210 timer, det er struktureret i 3 træningsmoduler, hvor teori og praksis kombineres med afslutningen af et afsluttende projekt.

målsætninger

  • Introducer de studerende til verdenen af sætdesign.
  • Forsæt viden om det audiovisuelle sprog og dets muligheder.
  • Opret nye realiteter i henhold til et produkt.
  • Giv værktøjer og processer til oprettelse og design til at kommunikere med seeren.
  • Erhverv færdigheder og evner til at gennemføre en audiovisuel kunstretning.
  • Kend værktøjer og teknikker til konstruktion og oprettelse af audiovisuelle scenarier.
  • Betingelse af et tomt felt for at gøre det til et følsomt rum for at kommunikere mærket gennem den kreative proces og montering af scener.
  • Fremkald et passende scenisk klima for et givet rum.
  • Få en beherskelse af anvendelsen af former og farver.
  • Placer den studerende i et konkurrencedygtigt arbejdsmiljø.

Plús de Ártidi

  • Vores sætdesigner er kunstdirektøren for begivenheden, ikke en del af gearet.
  • Det giver dig mulighed for at oprette kommunikative handlinger ved hjælp af landskabet som en påstand.
  • Opret begivenheder baseret på kulisser.
  • Scenografen bringer merværdi til virksomhederne, da de også kan fremstille butiksvinduer og scenografiske installationer.
  • Ved afslutningen af kurset rådgiver en professionel rådgiver de studerende om træning under hensyntagen til deres studier; Erhvervserfaring og en personlig SWOT-analyse.

jeg professorado

Undervisningsteamet er sammensat af aktive fagfolk med national og international faglig anerkendelse i forskellige mærker. Et team, der integrerer træning med forretningsvirkelighed.

  • Marc Chornet, audiovisuel producent: Oprettelse og audiovisuelt sprog. Bachelor i drama i speciale af retning og drama.
  • Sergi Corbera, sætdesigner og kunstdirektør. Kunstretningsprog og idéopfattelse.
  • Laura Clos, sætdesigner og kunstdirektør. Kreative teknikker og materialer til kunstretning.
  • Azucena Ferrer, direktør for reklamekunst. Udvikling og realisering af kunstretning.
  • Jordi Llobet, branding anvendt audiovisuel æstetik.
  • Fausto Leoni, kunstleder og stylist.

Konsulter vejledningsafdelingen for lærerne i hver udgave.

Hvad kan du bidrage med?

  • Retning og udvikling af globale handlinger i kulisser.
  • Opret originale og funktionelle udstillingsrum for virksomheder, der sælger produkter eller tjenester.
  • Design af flygtig natur til shows eller fritidsbegivenheder.
  • Design og planlægning af samling af flygtige udstillingsrum til kommercielle mærker.
  • Oprettelse af interiør atmosfærer af kommercielle rum.
  • Innovative teknikker til at skabe rum med deres egen identitet.
  • Visuelle udtryksteknikker og få stempel af personlig kreativitet.
  • Anvendelse af former, volumener og farver i kommercielle rum af mærker.
  • Design, konstruktion og samling af projekter og flydende dekorationselementer.
  • Analyse og udvikling af brandpersonlighed.

Samarbejdende virksomheder

Ártidi har et jobbestyrelse (Artidiempleo) med mere end 90 samarbejdende virksomheder til at udføre træningspraksis i forskellige samarbejdsvillige virksomheder af international og national anerkendelse: Ikea, Escada, La Mallorquina, Grupo Inditex, CustoBarcelona, LRoptics, Adolfo Domínguez, Intersport, McGregor , Oysho, Reebok, Pronovias, Swatch, La Perla, Adidas blandt andre.

Skolen arrangerer aktiviteter og begivenheder i samarbejde med store indkøbscentre, foreninger, messer og markeder, kunstgallerier og virksomheder, hvor studerendes projekter udstilles.

Grad og akkreditering

Grad: Postgraduate in Scenography and Audiovisual Art Regi: TV, Advertising and Cinema

Tildelt af Ártidi Superior School of Window Dressing and Visual Merchandising. Nationale og internationale faglige færdigheder.

Program undervist i:
  • Spansk

Se 1 flere kurser fra Artidi Escuela Superior »

Senest opdateret August 13, 2019
Dette kursus er Campusbaseret
Start Date
Nov 23, 2019
Duration
10 måneder
Deltid
Price
2,675 EUR
Deadline
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
Nov 23, 2019
End Date
Sep 19, 2020
Ansøgningsfrist

Nov 23, 2019

Location
Ansøgningsfrist
End Date
Sep 19, 2020