Performance Management Workshop
Convertas
Nøgleinformation
Campus placering
Dubai, Forenede Arabiske Emirater
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
5 dage
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
USD 3.995 / per course *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* Moms for en fem dages workshop holdt et hotel konferencested i Dubai, herunder certifikat, frokost og kaffepauser.
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Kurset tager et indgående billede af, hvordan man kan rette de rigtige foranstaltninger til at styre medarbejdere, foranstaltninger, der primært er objektive. Det beskriver også, hvordan man gennemfører effektive evalueringsmøder og understreger vigtigheden af coaching som et middel til at forbedre præstationen.
Kurset kombinerer teoretiske og praktiske metoder til at levere indhold. Deltagerne forventes at spille præstationsevalueringsmøder og coaching sessioner.
mål
- Definer præstationsstyring, dens mål og forskellige ansvar
- Angiv de vigtigste faser i en præstationsstyringscyklus, og hvordan man styrer hver for at opnå de bedste resultater
- Udvikle håndgribelige og immaterielle præstationsforanstaltninger
- Opret forretningsbaserede mål, herunder "SMART" -mål, foranstaltninger og nøgleindikatorer (KPI'er)
- Definer coaching og list de 5 trin for at gennemføre optimale coaching-sessioner
- Gennemføre effektive evalueringsmøder
- Identificer måder at belønne og anerkende medarbejdere på
Hvem skal deltage
Teamledere, ledere, forretningspartnere og line mangers, der holdes ansvarlige for organisationens og medarbejdernes præstationer.
Certificering
Convertas er en HR Certification Provider (HRCI®) Certification Preparation Provider i Human Resource - International ™ (SPHRi) ™, der understøtter HR-medarbejdere i at nå deres potentielle og erhvervende (SPHRi) ™ certificering.
moduler
Dag 1: Performance Management
- Definition af præstationsstyring
- Mål for performance management
- Virkning af dårlig præstation på en organisation
- Nøglebegreber og anvendelser
- Den årlige præstationscyklus - oversigt
- Ansvar i performance management
- Delt ledelsesmodel
- Fejl i performance management
Dag 2: Etablering af effektive mål
- Cascading vision, mission og strategier
- Virkningen af kritiske succesfaktorer på ydeevne
- De 3 typer af præstationskriterier
- Nøglesultatområder - definition og eksempler
- Key Performance Indicators (KPI'er) - Definition og karakteristika - Måleenheder
- Forskel mellem mål og mål
- Drej mål i målene 'SMART'-vejen
- Måling af semi-tangible faktorer og kompetencer - Behavioral indicators - Færdighedsniveau
- Virksomhedsværdier - deres betydning
Dag 3: Vigtigheden af coaching
- Hvad er coaching?
- Coaching ansvar
- Fordele ved god coaching
- Fokus og formål med coaching
- Vigtige coaching færdigheder
- Fem trin med coaching for optimal ydeevne
- Rollespil: lette en coaching session
Dag 4: Gennemførende effektive præstationsvurderinger
- Planlægning af præstationsvurderinger
- Gennemførelse af effektive evalueringsmøder - Begyndelse af mødet - Diskussion af evalueringen: Et indgående billede - Afslutning af mødet
- Roller af ledere og medarbejdere
- Fælles vurderingsfejl
Dag 5: Opfølgning efter præstationsvurderingsmødet
- Procentdel af tid brugt på præstationsstyring
- Godkendelse af god præstation
- Måder at anerkende medarbejdere på
- Teknikker til præstationsdiagnose
- Kategorier af præstationsproblemer og mulige årsager
- Systemfaktorer versus individuelle faktorer
- Performance forbedringsplanlægning