PMD-marketing

The International Management Institute (MIM-Kyiv)

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

PMD-marketing

The International Management Institute (MIM-Kyiv)

Målet med programmet er:

at vise indflydelse og rolle markedsføring beslutninger i stigende samlede forretningsmæssige værdi.

Programmet er for:
-Virksomhedsejere og topledere i mellemstore virksomheder og højere;
-Hoveder af marketingafdelinger;
marketingchefer.

Alle program kurser er integreret ved en enkelt filosofi, som er baseret på de mest progressive tilgang til virksomhedernes organisation, der er anerkendt af verdens erhvervsliv - markedsføring orientering mod stigende forretningsmæssige værdi.

Programmet er baseret på brug af "MARKSTRAT ®" computer simulation, som vigtige instrument, som gør det muligt deltagerne til at se den direkte indflydelse marketing beslutninger om forretningsmæssig værdi. Desuden bruger programmet en række innovative teknologier til undervisning business kurser, herunder erhvervslivet simuleringer, case studier, gruppediskussioner mv

Programmet består af følgende kurser:

- Marketing
Ifølge virksomheden værdiskabelse koncept inden for rammerne af kurset deltagerne studere seneste verden tilgange til markedsføring, som er blevet tilpasset til ukrainske virksomheder behov.

- Strategisk markedsføring / MARKSTRAT ®
Strategisk marketing simulation, hvis deltagere optræde som topledere i virksomheden, der har været i drift i konkurrencepræget miljø på 7-12 år.
I processen med at simulationen deltagerne kan se indflydelsen af ​​markedsføring handlinger på virksomhedens værdi og erhverve praktiske færdigheder.

- Marketing forskning
Kurset giver viden om målsætninger, ideologi, struktur og metoder marketing forskning og definerer dets plads i selskabets markedsposition aktivitet.
Deltagerne i programmet lære markedsføring miljø forskning og analyse teknikker samt teknikker af entreprenører er udvalgt til at gennemføre markedsundersøgelser, marketing forskningsledelse organisering og analyse af indhentede oplysninger.

- Erhvervsøkonomi
Gennemgang af moderne makro-og mikroøkonomiske processer og begreber, der danner det metodiske grundlag for yderligere forståelse for forretning værdiskabelse koncept.

- De finansielle aspekter af virksomhedens værdi
Økonomisk forvaltning organisation i virksomheden med henblik på at øge forretningsmæssige værdi. Identificere virksomhedens værdi nøglekomponenter.
Indbyrdes forhold mellem virksomhedens værdi komponenter.

Professorer 'høring aktivitet erfaringer førte til programmets struktur baseret på en kombination af den nyeste teoretiske tilgange med praktiske behov ukrainske erhvervsliv.

Inden for rammerne af programmet vil deltagerne have mulighed for at kommunikere med inviterede topledere fra førende ukrainske virksomheder berømt for deres vellykkede markedsføring projekter.

Efter afslutning af deres studier deltagerne modtager statslig bevis for faglig udvikling og MIM-Kiev certifikat.

&nbsp

Indrejsebetingelserne: Optagelse er baseret på den åbne konkurrence i henhold til resultaterne af dokumenter udvælgelse og individuelle interview.

Program-format: Fredag ​​17,30 til 21,30 og lørdag 9,00 til 17. 00 gange om måneden

&nbsp

Varighed og pris
This course is Campusbaseret
Start Date
Startdato
Sep. 2019
Duration
Varighed
6 måneder
Fuldtid
Information
Deadline
Locations
Ukraine - Kyiv, Kyiv City
Startdato : Sep. 2019
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Dates
Sep. 2019
Ukraine - Kyiv, Kyiv City
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen