Opbygge brand og værdi gennem bæredygtig forretningspraksis

University of Washington Foster School of Business

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

Opbygge brand og værdi gennem bæredygtig forretningspraksis

University of Washington Foster School of Business

co-sponsoreret af Michael G. Foster School of Business's Retail Management Program og Greater Seattle Chamber of Commerce.

Hvorfor driver verdens største detailhandlere bæredygtighed gennem hele deres værdikæde? Hvad kan du lære om bæredygtighedspraksis fra større virksomheder som Wal-Mart, Target, Home Depot, IKEA, Starbucks og REI? Hvordan kan bæredygtige politikker påvirke brand og forretningsværdi? Hvad er de finansielle og strategiske fordele ved at omfatte bæredygtighed?

Dette intensive to-dages seminar undersøger, hvorfor og hvor mange af landets mest succesrige virksomheder, der integrerer bæredygtighed i deres operationer og branding-strategier. Du vil komme væk med en klar forståelse af de vigtigste principper for bæredygtighed samt specifikke værktøjer til at begynde at udvikle en plan for din organisation. Hvis du allerede har bæredygtighedspolitikker, kan du lære de næste trin, og hvordan du bedre kan måle deres effektivitet på din forretning, samfund og den naturlige verden.

Fokuserede emner

Business Case for Sustainability: Fordele og drivere - Hvad er forretningsfordelene ved bæredygtighed? Hvad er drivkraften bag offentlighedens voksende bekymring for virksomhedernes ansvar og bæredygtighed? Opdag hvorfor bæredygtighed bliver en del af strategien og driften af ​​nogle af de største navne i erhvervslivet.


Rammer for forståelse Bæredygtighed - Identificer en række nyttige, avancerede mentale modeller og tænktværktøjer til forståelse og gennemførelse af bæredygtighed, herunder: The Natural Step, Natural Capitalism, Cradle-to-Cradle og Sustainability Management Systems.


Produkt- og forsyningskæde - Forstå offentlighedens voksende bekymring over detailforsyningskædenes integritet - herunder arbejdspraksis i produktfremstilling, kemikalierne i både produkter og emballage, det økologiske fodaftryk af butikshandlinger og slutningen af ​​livet disposition af hvert produkt. Disse grundlæggende problemer påvirker den fortsatte licens til at operere for mange forhandlere og leverandører.

Store operationer og faciliteter - Bevægelsen til mere bæredygtige faciliteter og butikshandlinger er en af ​​de hotteste trends i erhvervslivet i dag. Uanset om du arbejder fra ejede eller lejede lokaler, skal du forstå principperne om bæredygtige operationer og faciliteter - herunder LEED: Ledelse inden for Energi og Miljødesign - og hvordan du kan drage fordel af dem.


Picking the Low Hanging Fruit - Hvad er de bedste metoder til at realisere tidlige økonomiske gevinster fra bæredygtighed? Lær fundamentet for økoeffektivitet - forbedring af bundlinjen, samtidig med at din virksomheds økologiske fodaftryk reduceres.


Organisatorisk kulturændring - Hvor mange forandringsinitiativer fejler, fordi virksomheder er ufaglærte i principperne og praksis for effektiv og langvarig kulturændring? Find ud af om effektive metoder til at sikre, at de forbedringer, du implementerer, er bæredygtige.


Metrics and Measurement - Du vil gerne vide, og dine kunder ønsker bevis: Er du virkelig i bevægelse mod større bæredygtighed? Lær om principperne og fremgangsmåderne til måling af fremskridt mod bæredygtighed for at tilfredsstille dine mange interessenter - fra medlemmer af din bestyrelse til berørte borgere i de lokalsamfund, hvor du driver.

Fordele ved at deltage

Tilbage til arbejde udstyret med nye strategier og værktøjer til:

  • Forstå den bæredygtighed, der er afgørende for dagens marked
  • Lær forretningsmæssig værdi og fordele ved bæredygtighed
  • Integrere bæredygtighed i branding og marketing
  • Kør bedre økonomiske resultater gennem anvendt bæredygtighed
  • Mål og kommunikere bæredygtighedens forretningsmæssige værdi
  • Udvikle en effektiv bæredygtighedsstrategi

Hvorfor Virksomheder Sponsor

Organisationer, der sponsorerer ledere og ledere til at deltage i seminaret Building Brand & Value Through Sustainable Business Practices, får viden om at realisere virksomhedernes værdi, forbedre brandidentitet og styre organisatorisk risiko. Andre fordele er evnen til at forbedre kunde- og samfundsforhold samt arbejde med både leverandører og kunder ud fra et mere informeret grundlag af bæredygtighedspraksis og knowhow.

Målgruppe

  • Ledende medarbejdere i organisationer, der er ansvarlige for den fortsatte succes, rentabilitet og deres langsigtede overlevelse
  • Detailforvaltere ansvarlige for implementering af virksomhedens strategi samt at reagere på udviklende forbrugersmag og forventninger
  • Brandledere, produktdesignere og marketingfolk, der ønsker at kommunikere værdien af ​​bæredygtighed
  • Professionelle rådgivere, såsom advokater og revisorer, som har brug for at forstå de skiftende standarder for ansvarlig detailpraksis
  • Ejendomsudviklingsledere og iværksættere, der ønsker at forstå den voksende bevægelse i retning af detailmæssig bæredygtighed, herunder tendensen mod LEED-standarder i både stand-alone og leasehold lokaler
Denne skole tilbyder programmer i:
  • Engelsk
Varighed og pris
This course is Campusbaseret
Start Date
Startdato
Mar. 2019
Maj 2019
Duration
Varighed
2 dage
Deltid
Price
Pris
1,650 USD
Information
Deadline
Locations
Sydkorea - Seoul, Seoul
Startdato : Mar. 2019
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
USA - San Francisco, California
Startdato : Sep. 2019
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
USA - Seattle, District of Columbia
Startdato : Maj 2019
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Dates
Mar. 2019
Sydkorea - Seoul, Seoul
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Maj 2019
USA - Seattle, District of Columbia
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Sep. 2019
USA - San Francisco, California
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen