Mode og Cities Course

Istituto Marangoni - Miami

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

Mode og Cities Course

Istituto Marangoni - Miami

Om

Uge 1

London

London er en kilde til inspiration, eksperimentering og banebrydende koncepter, hvor mode design møder samtidskunst. Den mangfoldige stil og kulturen bag den understreges af den unikke tilgang til modeindustrien i byen. I London introduceres deltagere i et designprojekt, der trækker på inspirationen til de bedste designere og inspirerende om denne by. På baggrund af modedesignudvikling lærer deltagerne, hvordan man sammensætter en mini-samling af ideer, udvikler humørbrætter og trendanalyser, der understøtter deres designkoncept. London trives på alt, hvad der er frisk og ny, og deltagere opfordres til og originale tilgange til design, spørgsmålstegn ved reglerne og skubbe grænserne for stil og smag.

Uge 2

Paris

Paris er fødestedet for mode. Her ser deltagerne på markedsføring og får en reel smag af virksomheden gennem et inspirerende projekt. Paris er i 'forretningen af ​​elegance'. Efter at have udført forskning i luksusen af ​​mode og den moderne og historiske parisiske modeindustri, opretter deltagerne en visuel forretningsplan for at lancere en ny linje for en eksisterende etiket efter eget valg, styret af tilvejebringelsen af ​​informative seminarer om nutidig mode markedsføring. Med historien om couture stadig rodfæstet i hjertet af den franske modeindustri, kombinerer Paris en smuk udsigt med en vindende formel for kvalitet og design. Reglerne for mode er skabt her, gennem en på moderne mode markedsføring. Med historien om couture stadig rodfæstet i hjertet af den franske modeindustri, kombinerer Paris en smuk udsigt med en vindende formel for kvalitet og design. Reglerne for mode er skabt her, gennem en forståelse og forståelse for elegance og tradition.

Uge 3

Milano

Livsstil er i DNA i Italien og Milano, fejret gennem sin modekultur, reageret i sin egen unikke fortolkning af styling og mode kommunikation publikation. Rigdommen i modeforretningen i byen understøtter en af ​​verdens største industrier. Det er i denne by, at styling og modefotografering blev født, og hvor verdens mest anerkendte mode-reklame og redaktionelle kampagner er produceret. Deltagerne har mulighed for at vælge en modesæson, et italiensk mærke og identificere med stilarter og tendenser til at opbygge grundforskning, der gør det muligt for dem at idealisere deres egen fotoskydning. Fra en varieret samling klæder giver deltagerne et sammenhængende udvalg af udgaver og tilbehør i forhold til deres forskning, ligesom ægte stylister gør inden deres næste skud.

Uge 4

Firenze

Hjemme til luksusmærker som Gucci, Ferragamo, Cavalli og Emilio Pucci, og til generationer af højtkvalificerede håndværkere og håndværkere, er Firenze et centrum for kreativitet, der opretholder mærket Made in Italy, der er kendt for stil, herretøj, kvalitet og førsteklasses fremstillingsmetoder. Med en enorm kunstnerisk og kulturel arv, og langvarig i sin modetradition, undersøger deltagerne udviklingen i den voksende bånd mellem mode og kunst. Ved at undersøge kulturelle og historiske indflydelser på stil genopdage deltagerne i kvalitet og håndværk 'italienskhed'; analysere top tilbehør mærker og skiftende tidevandet i den internationale herretøj industrien, med Florence og Pitti Uomo Fashion Fair en nøgleudnævnelse i modekalenderen. Hele kurset har et stærkt kulturelt perspektiv og en intens tidsplan for ildture til museer, gallerier, udstillinger og kunstinstitutioner, styrkelse af deltagernes forståelse og overordnede visioner om mode

Uge 4 valgfri udvidelse • Fremtidens modeøkonomi

Shanghai

Shanghai hævder titlen på mode hovedstad i øst, uden tvivl fremtidens mode hovedstad. Centret for produktion, teknologi og modeinnovation i verdens nye førende økonomi kan ikke ignoreres, og denne spændende nye kultur skal opleves førstehånds. Se på, hvad der gør Shanghai nyt og unikt og hvilket bidrag det i den nærmeste fremtid giver til modeindustrien i verden fra det kommercielle, teknologiske og kreative perspektiv. I løbet af denne uge lærer deltageren, hvordan en produktleder gør ideer og designskoncepter til virkelighed, og omdanner kreativitet til gyldige kommercielle forslag. Med forståelse for alle færdigheder, der er involveret fra design til produktion, orkestrer produktlederen og overvåger alt arbejde. Denne uge er designet til at introducere deltagerne til en ny professionel figur med den unikke evne til at fortolke stil fra designkoncept til det færdige beklædningsgenstand / produkt: Produktchefen er faktisk kendt for at være nøglespiller i modebranchen.

Uge 4

Miami

Med Milano som mode hovedstad i 'Made in Italy' stil, og Paris i Haute Couture, er USA Arcadia of streetwear og 'athleisure', to hurtige moderne trends inden for mode panorama. Nylige samarbejder viser, hvordan den klare verden af ​​fritidsmoder og luksusmode nu er i samklang med hinanden; med street stil reageret i luksus, og luksus i skuespil, fritidstøj, streetwear og athleisure er blevet den 'nye luksus'. Inden for denne sammenhæng omfatter Miami's mangfoldighed og forskellige stilarter, indflydelser, smag, sprog, kultur og subkulturer fuldt ud dette fænomen. Gennem en oplevelsesmæssig tilgang til læring, udforsker dette kursus hurtigt og hurtigt digitalt og socialt mediebaseret studie i nøglebegreberne om nutidig mode markedsføring og branding, "Glocal" -identiteter, co-branding, influencer marketing og customer psychographic research. Inspireret af begreberne âneur og serendipity, guides gule geo-geografi rundt om centrale nabolag i byen for at samle fotografisk, skriftlig, lyd- og videoinspiration fra byarkitektur, kunst, musik og street fashion trend spotting. Ved afslutningen af ​​wee vil k-deltagerne have arbejdet for at skabe et sidste humørbræt til en 3-delt samling og et fælles brandforslag for digital strategi (Instagram); en selvreaktiv digital journal registrerer hele processen.

* Avocational short courses er ikke licenseret af Kommissionen for Uafhængig Uddannelse. Disse afocational korte kurser er ikke beregnet til beskæftigelse.

1) Mens Istituto Marangoni Miami (IMM) er tilknyttet Istituto Marangoni, er den eneansvarlig for de kurser, workshops og seminarer, der tilbydes på sin campus. IMM er forpligtet til at kommunikere rettidigt og præcist Det er dog vigtigt for alle katalogbrugere at forstå, at denne publikation ikke har til formål at skabe nogen garanti for nuværende kortkurser og videreuddannelse af IMM. Nuværende og potentielle studerende bør søge præcisering og / eller hjælp fra en IMM-rådgiver eller administrator vedrørende ethvert spørgsmål vedrørende kurser og politikker. Se venligst det aktuelle IMM-katalog for at få flere oplysninger.

Venligst send følgende dokumenter til Short Course:

  • Fotokopi af gyldigt offentliggjort id, f.eks. Pas.
  • Fotokopiering bankoverførsel af studieafgift.
  • Underskrevet ansøgningsskema 2017-18.
  • Undertegnede Generelle Vilkår for Tilmelding Aftale (EA).
Denne skole tilbyder programmer i:
  • Engelsk


Sidst opdateret October 22, 2018
Varighed og pris
This course is Campusbaseret
Start Date
Startdato
Sep. 2019
Duration
Varighed
4 uger
Price
Pris
5,000 USD
Information
Deadline
Locations
USA - Miami, Florida
Startdato : Sep. 2019
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Dates
Sep. 2019
USA - Miami, Florida
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen