Mode markedsføring diplom

Generelt

Program beskrivelse

Fashion Marketing Diploma

Hvis du er business-kyndige, har en passion for mode og et kreativt sind, vil LaSalle College Istanbuls Fashion Marketing Program tage dit talent til det næste niveau.

Kandidater i dette program ikke kun købe, sælge og fremme mode produkter, men også at forstå de grundlæggende elementer i modebranchen, manipulere nuværende computer software-applikationer, der anvendes i marken og producere professionelle visuelle displays.

Lærere i dette program er også fagfolk på området og er i stand til at give de studerende indsigt i de aktuelle realiteter arbejdspladsen. Fra den lokale industri til den internationale arena, mode merchandising arbejde for tøj detailhandlere eller grossister til at udvikle, analysere og gennemføre effektive mode strategier for markedsføring.

Programoversigt

Udbydes på engelsk, Fashion Marketing Program består af 6 semestre, 15 uger pr semester for i alt 90 uger. Ved udgangen af ​​denne 2 årigt program, vil du have fuldført 1770 timer, som giver dig ret til en diplomuddannelse i Fashion Marketing.

Dette program begynder i oktober og februar.

Programmål

  • Producere professionelle visuelle skærme af mode produkter.
  • Udvikle, analysere og gennemføre effektive strategier for markedsføring.
  • Lær at bruge Adobe Illustrator, Photoshop og webdesign software.
  • Prognose stilarter og tendenser.
  • Vurdere målet markedets behov.
  • Købe, sælge, markedsføre og distribuere mode produkter.
  • Planlægge, styre og fremme et modeshow.
  • Administrer et driftsbudget.

Program Curriculum

TERM 1

  • Job Analyse i modebranchen
  • Computer Lab
  • Fashion Phenomena
  • Analyse af fibre og tekstiler
  • Intro til Fashion Marketing

TERM 2

  • Køb af mode produkter
  • Mode og Samfund
  • Textile Vurdering for en mode produkt
  • Kommunikation Mix Elements
  • Introduktion til regnskabsprincipper

TERM 3

  • Marketing II - Case Analysis
  • Visuel Præsentation Strategy
  • Miljø og Forbrugerbeskyttelse
  • Fashion Præsentation Planning
  • Budget Planning

Term 4

  • Analyse af Faktorer af betydning Fashion
  • Salgskontor eller Store Layout
  • Private Label Udvikling
  • Dataindsamling og analyse
  • Integration i Arbejdsplads
  • Financial Management Fashion Industry

Term 5

  • Tilgang til Planlægning
  • Stock Management
  • Private Label Management
  • Reklame og Promotion Activity Planlægning
  • Import / Export
  • Salgsledelse

Term 6

  • Human Resource Tilsyn og Ledelse
  • Love og koder - Fashion Industry
  • Integration i Arbejdsplads II
  • Fashion Enterprise Project

Jobmuligheder

  • Brand Manager
  • Boutique Manager / ejer
  • Fashion Køber
  • Visual Display Artist
  • Merchandiser
  • Fashion Promotion Specialist
  • Fashion Editor
  • Retail Store Manager
  • Fashion Konsulent
  • Fashion Journalist
  • Salgschef
  • Product Manager
  • Tilbehør designer
  • Fashion koordinator for tv, biograf, viser, teater, magasiner

International Anerkendelse

LaSalle College Istanbuls Fashion Marketing program pensum er baseret på mode marketing programmer udviklet i Montreal efter canadiske uddannelsesmæssige standarder. Kandidater i dette program er tildelt et Diplom i Fashion Marketing, der er udstedt fra Canada og anerkendt internationalt, og af det tyrkiske ministerium for national uddannelse.

Adgangskrav

  • Du skal være 18 år eller en high school graduate.
  • Du skal have praktisk kendskab til det engelske sprog.
  • Du skal bestå et interview med en indlæggelser officer.
Senest opdateret Mar 2020

Om skolen

Headquartered in Canada since 1959, LaSalle College ?stanbul is a private college made up of an international team of professionals dedicated to providing quality training for our students to reach th ... Læs mere

Headquartered in Canada since 1959, LaSalle College ?stanbul is a private college made up of an international team of professionals dedicated to providing quality training for our students to reach their full potential. Minimer