Market Intelligence og Market Research i Asien
Institute For Asia Strategy And Knowledge (I-ASK)
Nøgleinformation
Campus placering
Kuala Lumpur, Malaysia
Lingvistik / Sprogvidenskab
Kontakt skolen
Studieformat
På campus
Varighed
2 dage
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
SGD 2 / per course
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Jan 2025
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Market Intelligence og Market Research i Asien
Kursusoversigt
I denne to-dages seminar vil du arbejde med en af verdens 's førende strategiske tænkere til at opbygge markedet og markedet forskning færdigheder til at forbedre din virksomheds ' s præstationer. Dette kursus lærer en struktureret tilgang til at indsamle, analysere og levere vigtige oplysninger til beslutningstagning. Den skitserer de komponenter i et market intelligence system, og viser dig, hvordan du udføre markedsanalyser, der vil drive din virksomhed 's strategi og give øjeblikkelig, handlingsrettede oplysninger til taktiske beslutninger.
 
 
Hvorfor skal du deltage?
Lyd marketingstrategi afhænger overlegne market intelligence. I de fleste virksomheder, er afgørende oplysninger om markedet forkert indsamlet og analyseret.Dette to-dages seminar træner dig i den nyeste markedsundersøgelser og efterretningstjenester tendenser til at ophøje din evne til at overføre oplysninger om markedet til pragmatiske strategier for at nå din virksomheds 's kort-og langsigtede visioner og ophold foran dine konkurrenter i Asien.
Ønsker du at
 
- Afdækning af behov og forbedre markedets udveksling af efterretninger i din virksomhed?
- Forstå komponenterne i et market intelligence system?
- Design et forsknings-kort og planlægge en markedsundersøgelse?
- Vælg passende metoder til at udføre markedsanalyser?
- Brug internettet til at kilde og opbygge markedsdata?
- Brug markedet oplysninger som en del af planlægningsprocessen?
- Byg konkurrent profiler og forudse deres næste træk?