markedsføring for marketingfolk

Cox School of Business, Southern Methodist University

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

markedsføring for marketingfolk

Cox School of Business, Southern Methodist University

Udvikling og gennemførelse af markedsføring og strategier
Dette er en to-dages seminar, hvor du vil undersøge og analysere vellykkede strategier anvendes af store og små organisationer. Du vil diskutere hvordan man kan udvikle en markedsstyret orientering i organisationen, etablering og vedligeholdelse på lang sigt kundeforhold og levere kundeservice og værdi.


Oprettelse af markedsdrevet organisation

Forbedre din markedsføring færdigheder ved at fokusere på udviklingen af dokumenterede planer og strategier, som fører til mere succesfulde marketing-programmer. I denne magtfulde to-dages seminar vil du undersøge og analysere vellykkede strategier anvendes af store og små organisationer, forbruger-og industrivirksomheder, profit og non-profit grupper, og produkt-og service organisationer.

Seminaret diskuterer hvordan man kan udvikle en markedsstyret orientering i organisationen, etablering og vedligeholdelse på lang sigt kundeforhold og levere kundeservice og værdi. En tilbundsgående drøftelse af markedsføringstilladelsen planlægningsprocessen er også fastsat. Derudover vil du udforske fremtidens markedsføring udfordringer.


Hvem bør deltage

- Markedsføring, administratorer, direktører og næstformænd
- Marketing Research Managers, analytikere og specialister
- Projektledere og produktudvikling Managers
- Repræsentanter, ledere, direktører og næstformænd
- Business Development Managers og direktører
- Virksomhedsejere
- Senior-niveau Executives
- Enhver, der søger at forbedre eller genopfriske deres markedsføring færdigheder


Nøglen til pics

* Den rolle Marketing i organisationen

- Forståelse af indflydelse og magt marketing hos virksomhedens, strategiske forretningsenhed, og operationelt niveau
- Omdefinering marketingfunktion til at passe i dagens erhvervsliv
- Differentiering mellem salg og marketing
- Udvikling af et markedsstyret organisation

* Konkurrencedygtige Analyse og Strategi

- Analyse af konkurrencen, der former markedet miljø og i fluens konkurrencedygtige strategier
- Forståelse konkurrerende virksomheder og deres holdninger i forhold til din egen
- Analyse markedsføring styrker og svagheder
- Dannelse strategier for at udnytte komparative og konkurrencemæssige fordele
- Evaluering konkurrencedygtige strategier såsom differentiering, omkostninger lederskab, og fokuserer

* The Marketing Planning Process

- Gennemførelse af en situationsanalyse at kvantificere og kvalificere markedet
- Segmentering, målrettet , Og placering af organisationen strategisk
- Fastlæggelse effektiv markedsføring mål
- Valg af passende marketing mix
- Udvikling og implementering af marketing-programmer
- Etablering af kontrol og evalueringskriterier

* Marked Vækststrategier

- Undersøgelse alternative strategier for at opnå vækst
- Ind på nye markeder, som du troede var uden for rækkevidde
- Gennemførelse marked udviklingsstrategier at give næring høj-pot ential segmenter
- Fokus på et produkt udviklingsstrategi at tage kunder til et nyt niveau og udnytte teknologiske kompetencer
- Dyrkning virksomheden gennem fusioner og opkøb
- Valg af vækststrategi, der passer til din organisation

* Levere Customer Value og Service

- Forståelse af centrale begreber i at skabe værdi for kunderne
- Gennemgang af hvordan "after-markedsføring" værker og dens betydning
- Sammenkædning kundeværdi rentabilitet
- Definition service kvalitet og dens indvirkning på organisationen
- Oprettelse af fremragende kundetilfredshed, at du har råd til
- Forståelse måder at levere god kundeservice


Fordele

- Lær forskellen mellem markedsføring og salg
- Etablere marketingmål
- Vælg den passende mål markeder
- Lær metoder til at øge kundetilfredsheden
- Lær den rolle, markedsføring, research og dets anvendelse med fokusgrupper og kvantitative metoder






Varighed og pris
This course is Campusbaseret
Start Date
Startdato
Sep. 2019
Duration
Varighed
2 dage
Deltid
Price
Pris
- Prisen er ikke nævnt,
Information
Deadline
Locations
USA - Dallas, Texas
Startdato : Sep. 2019
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Dates
Sep. 2019
USA - Dallas, Texas
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen