Ledelse og lederskab stil

Institute for Business and Public Administration, Bucharest (ASEBUSS)

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

Ledelse og lederskab stil

Institute for Business and Public Administration, Bucharest (ASEBUSS)

ANVENDELSE situationsbestemt ledelse


Ifølge Paul Hersey, skal ledelsen håndtere en bred vifte af mennesker. Som ledere, skal de anerkende og tilpasse deres ledelsesstil til at håndtere de mennesker, der arbejder for dem i øjeblikket. Dette seminar vil give dig mulighed for at evaluere din ledelsesstil, profil din vejleder og / eller kolleger.

Læringsmål kan nævnes:

* Forståelse af begreberne situationsbestemt ledelse, og hvordan de påvirker adfærd andre mennesker.
* Definition af forskellige stilarter lederskab og kende de relevante stilarter for særlige situationer.
* Forstå forskellen mellem forvaltningen og førende.
* Definere, hvad de effektive lederskab og followership roller skal være.


Udvikling af din ledelsesstil


Ledere søger efter muligheder for at ændre status quo. Ledere skabe samarbejde og opbygge livlig teams. De styrker andre, hvilket gør hver person føler sig i stand og kraftfuld. Ledere lidenskabeligt tror, ​​at de kan gøre en forskel. De forestiller fremtiden, skaber ideelle og unikke billeder af, hvad organisationen kan blive. Gennem deres magnetisme og roligt overtalelse, ledere hverve andre i deres drømme. De skaber standarder for kvalitet og derefter sætte et eksempel for andre at følge. Fordi komplekse ændring kan overvælde folk og kvæle handling, ledere planlægger milepæle for at nå undervejs, så andre kan opnå små gevinster. Ledere indregner bidrag, at enkeltpersoner foretager i opstigning til toppen. Ledere fejre resultater. De gør folk føler sig som helte. Dette seminar vil hjælpe dig med at forstå dine styrker i forhold til de fem praksis ekstraordinær ledelse, og hvad du kan gøre for at ændre din adfærd for at forbedre dit lederskab effektivitet.

Læringsmål kan nævnes:

* At lære de fem grundlæggende praksis eksemplarisk lederskab.
* Modtagelse værdifuld feedback om din nuværende lederskab praksis.
* Identificering lederskab styrker og muligheder for forbedring.
* Identificering måder at forbedre dit lederskab praksis.
* Gør en handlingsplan for at fortsætte dit lederskab udvikling.


Ved hjælp af effektive TELEFON FÆRDIGHEDER


Undersøgelser har vist, at mindst 90 procent af alle forretningstransaktioner udføres telefonisk. Telefon effektivitet kan vinde anerkendelse for din organisation. Telefonen er et vigtigt bindeled mellem dig og det offentlige samt mellem dig og dine kolleger.

Læringsmål kan nævnes:

* At vide, hvordan og hvornår man skal bruge telefonen til at få resultater.
* Forbedring af din telefon tale og vedtage passende telefon etikette.
* Learning teknikker til at besvare indgående opkald.
* Forstå, hvordan at tage meddelelser, og hvordan du optage eller opsummere samtaler.


SÅDAN dit job udført gennem andre


Organisationer eksisterer fordi en person ikke kan handle alene for at opnå en ønsket sæt af opgaver. Opgaverne er for komplicerede, for stor, for mange eller for tvetydige. Flere personer, der arbejder sammen kan udføre arbejdet og opnå de ønskede resultater. Koordinering en gruppe af individer kræver nogen til at lede aktiviteterne i de andre ved at gøre konkrete opgave opgaver. Visse opgaver skal udføres af nogle personer, mens andre personer udføre andre opgaver. Denne rolle for at anvise arbejde er en af ​​de centrale opgaver en leder og den anvendte proces kaldes "delegation." Dette seminar vil hjælpe dig med at forbedre dine delegation færdigheder og bidrage til effektiviteten af ​​din organisation.

Læringsmål kan nævnes:

* At blive bevidst om fordelene ved delegation.
* Forståelse af organisatoriske hindringer for delegation.
* Læring under hvilke betingelser uddelegering bør og ikke bør praktiseres.
* Brug centrale handling skridt til at bestemme, hvordan man bedst til at uddelegere visse opgaver.
* Forbedring af dine evner til at bestemme, hvornår de skal uddelegere, og hvad at uddelegere.


FØRENDE vellykkede møder


Møder tage en stor del af tiden! Nogle organisationer har en tendens til at planlægge flere og flere møder, især hvis tingene ikke går godt. I dette seminar vil du lære, når et møde er nødvendigt, samt strategier for at gøre, at møde en succes.

Læringsmål kan nævnes:

* At kunne udvikle en klar formål til dit møde og forberede en dagsorden baseret på dette formål.
* Vide, hvordan at vurdere udgifter til møder.
* Ved hjælp af en mødeplanlægger.
* Vide, hvad visuelle hjælpemidler er passende for dit møde.
* At lære at bruge strategier til at styre forstyrrende individer.
* Brug de 4 P er at forbedre møder.


Styre din tid


Tid er en dyrebar besiddelse givet ligeligt til hver person. Hvordan du bruger din tid er en afgørende faktor i din produktivitet. Dette seminar vil hjælpe dig med at analysere dine nuværende vaner, afklare dine mål og prioriteringer, og lære dig at planlægge for resultater. Du vil også lære at planlægge aktiviteter, håndtere stress, erobre tøven, og opnå personlig tilfredsstillelse.

Læringsmål kan nævnes:

* Forståelse af karakteren af ​​tiden.
* At lære at prioritere og sætte mål.
* Vide, hvordan man styrer dine prioriteter.
* At kunne håndtere afbrydelser.
* Øget produktivitet dit team.

Adfærdsmæssige stil interviewe


Valg af kvalificerede og kompetente medarbejdere er en kritisk færdighed for en succesfuld manager. Det er dog nok en af ​​de vanskeligste opgaver enhver leder har at gøre. Denne workshop vil introducere dig til Behavior Beskrivelse Interviewing, som går ud over, hvad en person kan gøre for at afgøre, hvad en person vil gøre i en given situation. Teorien om Behavior Beskrivelse Interviewing er, at den bedste indikator for fremtidige præstationer er tidligere præstationer under lignende omstændigheder.

Læringsmål kan nævnes:

* Kendskab til vigtigheden af ​​at have et interview planen.
* At forstå, hvad en adfærdsmæssig eksempel er.
* Øve interview færdigheder.
* Forståelse hvorfor skulle du ikke gøre en ansættelse beslutning baseret på en mavefornemmelse.
* Identificering måder at forbedre din ansættelse praksis.

COACHING


Coaching er ikke bare at fortælle folk hvad de skal gøre; Det indebærer også at hjælpe dem med at nå deres fulde potentiale. Succesfulde trænere er nødt til at påtage sig en række andre roller som mentor, teamleder, vejleder, lytter, formidler, og instruktør. Denne session er designet til at hjælpe dig med at udvikle de nødvendige færdigheder til at være en succesfuld coach og mentor, og til at udarbejde en plan for at sætte disse færdigheder til at arbejde.

Læringsmål kan nævnes:

* Definition karakteristika og roller en god træner.
* Beskrive fordelene ved coaching.
* Definition af løsninger på problemer af delegation.
* Demonstration en effektiv delegation proces.
* Evaluering af kommentarer, du leverer andre.
* At lære at give positiv og korrigerende feedback.
* Beskrive og anvende de fire trin coaching model.
* Udvikling af en plan for brug af coaching modellen.

Fundamentals of RESULTATSTYRING

Forståelse Performance Management er en vigtig rolle, som en leder

skal spille. Denne session vil gøre dig bekendt med ydeevne trin og vigtigheden af ​​at SMART-mål. Vi vil også se en model af lederskab, der giver dig mulighed for at justere dit lederskab til dine følgere.

Læringsmål kan nævnes:

* At lære ydeevne trin.
* I erkendelse af vigtigheden af ​​at SMART-mål.
* Anvendelse af situationsbestemt ledelse model.

LIVING OG STYRING I EN VERDEN I FORANDRING


I dagens erhvervsklima, er det ikke nok til at gøre tingene anderledes. Du skal gøre forskellige ting. Du skal bruge principperne i de syv Gode Vaner People af Stephen Covey. De Syv Gode Vaner vil hjælpe dig og de mennesker i din organisation ændre den grundlæggende måde, du nærmer dig dine job, dine relationer, og selv dine udfordringer.

Desuden er vores økonomi flytte mere og mere i retning af tjenester og teknologi. Karriere har allerede Afslut arbejder som de plejede at gøre. Verden belønner dem, der fange på, hvad der sker, og som investerer energi i at finde og udnytte de muligheder som følge af ændringen.

Læringsmål kan nævnes:

* Breaking fælles ineffektiv adfærd og tendenser.
* Oprettelse af en høj grad af tillid.
* Udvikle stærke indbyrdes afhængige relationer.
* At lære at styre din tid samt stress i dit personlige og professionelle liv.
* Forståelse af virkningen af ​​disse tendenser over dig og dine medarbejdere.
* Identifikation retningslinjer for forvaltningen dit job under radikal forandring.


Problemløsning og MOTIVATION

Ledere skal træffe beslutninger, der påvirker ikke blot deres ansatte, men også interessenter og kunder. Forståelse beslutningsprocessen, samt hvordan du bruger basis af magt vil hjælpe ledere være mere effektive. Analysere og sammenligne de grundlæggende teorier om motivation som formuleret af McGregor, McClelland, Maslow og Herzberg.

Læringsmål kan nævnes:

* At studere en arbejdssituation og fastslå årsagerne til trivsel og arbejdsglæde utilfredshed.
* Identifikation fem trin i en rationel procedure for at træffe beslutninger.
* Analyse af en kompleks beslutning management problem, anvender regler for beslutningstagning, og nå til en afgørelse.

Håndtering af ændringer


Forandring er en del af vores eksistens. Endnu, fordi forandringer ofte skræmmer individer, de modstå det. Folk frygter forandring af mange årsager såsom: tradition, frygt for øget ansvar, en lav tilbøjelighed til risiko, økonomiske spørgsmål, frygt for det ukendte, og en interesse i status quo. Frygt for forandring kan medføre fravær, omsætning og nedsat arbejdsevne output. Du vil lære strategier til styring af modstand mod forandring.

Læringsmål kan nævnes:

* Forklare hvorfor der er modstand mod forandring og den form denne modstand ofte tager.
* Forståelse nogle af de mest nyttige strategier for forvaltning af ændringer.
* Sammenligning og kontrasterende de traditionelle og aktuelle udsigt mod forandring.


Denne skole tilbyder programmer i:
  • Engelsk
Varighed og pris
This course is Campusbaseret
Start Date
Startdato
Sep. 2019
Duration
Varighed
Deltid
Information
Deadline
Locations
Rumænien - Bucharest, Bucharest
Startdato : Sep. 2019
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Dates
Sep. 2019
Rumænien - Bucharest, Bucharest
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen