L7 CIM Marketing Leadership Program
CIM Academy
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
Cookham, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Blandet, På campus
Varighed
18 Måneder
Hastighed
Kontakt skolen
Studieafgifter
GBP 8.150 / per course
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Ideel til marketingfolk med flere års erfaring inden for marketing management, der i øjeblikket arbejder på strategisk plan. Denne Masters Level Marketing kvalifikation kan også gøre det muligt at flytte til strategisk marketing management.
Hvem er det til?
Hvis du søger at blive en mere effektiv 'Leader of Change', så er dette nye program på kandidatniveau for dig. Programmet er udviklet af virksomhedsledere, akademikere og senior marketingfolk og omfatter emner, der er blevet identificeret som "must haves" for senior marketingfolk og fremtidens forretningsledere.
Dette CIM Academy Marketing Leadership Program er udviklet til at omfatte en indledende 3-dages workshop, der letter udforskningen af væsentlige problemer, der har betydning for din virksomhed. Disse omfatter 'Markedsføringens rolle i værdiskabelse', 'Konkurrerende til fordel', 'Kultur, ledelse og forandring' og 'Brand equity and reputation'.It omfatter også intensive workshops, der giver mulighed for at etablere netværk med andre delegerede som Executive Coaching, der vil fokusere på områder, som du ønsker at udvikle.
Hvad du vil lære
- Moderne udfordringer (Obligatorisk): Dette modul giver dig mulighed for at evaluere den potentielle virkning af nye moderne markedsudfordringer og anvende strategisk tænkning for at udvikle fremtidige strategier.
- Ledende ændring (obligatorisk): Dette modul giver dig mulighed for at imødekomme udfordringerne ved forandring ved at tilbyde en platform til støtte for fremtidige reaktioner på forandring ved at udnytte det organisatoriske potentiale og bæredygtig innovation. Derudover vil du udvikle en forståelse for, hvordan organisationens aktiver kan lykkes at opbygge og opretholde en klar markedsposition til at guide, støtte og implementere markedsændring i en organisation.
- Forvaltning af forretningsvækst (valgfrit): Dette modul giver dig mulighed for at udvikle en struktureret og kreativ tilgang til at bestemme, hvor potentielle eller eksisterende vækstmuligheder eksisterer.
- Rådgivning (Valgfag): Dette modul er designet til at udvikle de færdigheder, der kræves for at opbygge og udvikle kundeforhold enten som en uafhængig konsulent eller i en rådgivende rolle inden for en stor organisation.
En vellykket gennemførelse af tre moduler (to obligatoriske og et valgfag) vil føre til CIM Marketing Leadership Program Award.
Kursusindhold
KONTEMPELIGE UDFORDRINGER
Vurdering: Organisationsbaseret opgave designet til at give dig mulighed for at løse et bestemt forretningsproblem i virkeligheden.
Læringsresultater
Dynamisk markedsføringsmiljø
- Analyser kritisk ændringsdynamikken i en organisations miljø.
- Bestem centrale forretningsdrivere til organisatorisk succes.
Udvikle kreativ tænkning
- Evaluere relevansen af nye markedsføringsudfordringer for organisationens fremtidige retning.
- Evaluere kritisk udfordringernes bidrag til værdiskabelsen af en organisation.
Skab indsigt, vision og retning
- Demonstrere en klar forståelse for, hvordan organisationen kan udvikle et positivt svar på nye udfordringer.
- Anbefal ressourceledede innovative tilgange til nutidige markedsføringsudfordringer.
LIDENDE ÆNDRING
Vurdering: Organisationsbaseret opgave designet til at give dig mulighed for at løse et bestemt forretningsproblem i virkeligheden.
Læringsresultater
Opbygning af sagen til ændring
- Udvikle en kritisk forståelse af, hvordan man kan udnytte det organisatoriske potentiale til at generere og opretholde værdi for alle interessenter.
- Brug indsigt i at udvikle bæredygtig innovation, der er relevant for organisationens retning og ressourcer.
Oprettelse af en forandringskultur
- Vurdere rollen som brand equity og corporate reputation i at styre og opretholde forandringer inden for organisationen.
- Demonstrere, hvordan en kundeorienteret organisationsstruktur og kultur kan understøtte strategier for at optimere virksomhedernes kapacitet.
Gennemførelsesændring
- Anbefal brug af nutidig praksis til effektivt at lede, styre og påvirke andre til at levere organisatoriske ændringer.
- Bedøm processen og miljøet, der kræves for at gennemføre, gennemgå og reflektere over effektiviteten af organisatoriske ændringer.
FORVALER AF VIRKSOMHEDSVÆGST (VALG)
Vurdering: Organisationsbaseret opgave designet til at give dig mulighed for at løse et bestemt forretningsproblem i virkeligheden.
Læringsresultater
Dynamik for forretningsvækst
- Vurder kritisk markedsdynamikken og forretningsdrivere, der er relevante for organisationen og branchen.
- Forstå kundedynamikken relevant for organisationen og branchen.
Bestemmelse af retning
- Anbefal, hvordan organisatorisk kompetence kan udvikles til at levere fremtidige mål.
- Evaluere kritisk, hvordan organisatoriske karakteristika påvirker markedsplacering af organisationens produkter / tjenester.
Opbygge relationer
- Kritisk vurdere, hvilke forbundne interessenter der er grundlæggende for organisationens fremtidige succes.
- Demonstrere, hvordan man udnytter strategiske partnerskaber til at udnytte organisatorisk succes.
CONSULTANCY (VALG)
Vurdering: Organisationsbaseret opgave designet til at give dig mulighed for at løse et bestemt forretningsproblem i virkeligheden.
Læringsresultater
Bygge og udvikle kundeforhold
- Kritisk vurdere komponenterne i et bæredygtigt og klart defineret rådgivningsforslag.
- Udvikle det personlige mærke.
Scoping den potentielle service
- Vurder kritisk de bidragende faktorer til en kundes forretningsproblem.
- Vurdere, hvordan man letter forandring inden for kundens organisation som svar på kundens forretningsproblem.
Leverer klientens resultat
- Evaluere kritisk hvordan man udvikler og implementerer den aftalte løsning.
- Design og implementere systemer, processer og procedurer til at integrere den aftalte løsning.
Adgangskrav
CIM Academy har sine egne adgangskriterier, og ansøgerne vurderes individuelt. Vi anbefaler dog, at du har mindst syv års markedserfaring, og at følgende gælder:
- Niveau 6 kvalifikation afholdt eller en bachelor eller kandidatuddannelse.
- Karriereprogression tydelig - fortid, nutid og fremtid.
- Oplev at arbejde på marketing management niveau.
- Omfanget af den nuværende rolle er tilstrækkeligt til at tillade engagement med vurderingsopgaver.
Vores programmer er undervist på engelsk, hvis engelsk ikke er dit modersmål, skal du også dokumentere mindst IELTS 6.5 eller Trinity ISE III / IV.
booking
Bestil dit sted i juni til startdato i juni og modtag 10% rabat på studiegebyret.
Alle bestillinger skal ske via CIM Academy teamet hos CIM - ring venligst til os på 44 (0) 1628 427240.
Blended (ansigt til ansigt og online) £ 6000 moms
Hvad er inkluderet -
- Undervisningsomkostninger.
- 24/7 adgang til CIM Academy Online.
- Udvalgte kernelæsebøger.
- Studiematerialer.
- Fuld pension indkvartering.