$close

Filtre

Se resultater

Executive kursus i Singapore

Singapore har vist sig som en global undersøgelse marked og et område trives med teknologi og fremskridt, der tiltrækker fagfolk og studerende fra hele verden. De, der vælger at tage kurser i Singapore vil opleve ekspertise inden for uddannelse samt en fascinerende kultur og spændende livsstil. Kurser i Singapore kan give en helt enestående lærerig oplevelse. Mange af de kurser i Singapor… Læs mere

Singapore har vist sig som en global undersøgelse marked og et område trives med teknologi og fremskridt, der tiltrækker fagfolk og studerende fra hele verden. De, der vælger at tage kurser i Singapore vil opleve ekspertise inden for uddannelse samt en fascinerende kultur og spændende livsstil. Kurser i Singapore kan give en helt enestående lærerig oplevelse.

Mange af de kurser i Singapore udnytte en række forskellige metoder til undervisning, såsom diskussionsgrupper, foredrag, kurser, practicums og casestudier. Disse kurser indarbejde den virkelige verden applikationer med hænderne på praksis, designet til at påberåbe sig professionel succes. En række emner er til rådighed for kurser i Singapore, nogle eksempler er inden for informationsteknologi, business, gæstfrihed, finansiering, ledelse og supply chain management, blandt mange andre.

Hvis du vil vide mere om mulighederne for kurser i Singapore, læse programmerne nedenfor.Du kan finde det næste skridt i din karriere!

Minimer
Læs mere om at studere i Singapore
$format_list_bulleted Filtre
Sorter efter:
Anbefalet Seneste Titel
Emeritus Institute of Management
Singapore

Hvad vil dette program gøre for dig? Her er nogle af de specifikke udfordringer, som du vil være i stand til at løse bedre efter at have gennemført dette program: Opdag trends ... +

Hvad vil dette program gøre for dig? Her er nogle af de specifikke udfordringer, som du vil være i stand til at løse bedre efter at have gennemført dette program: Opdag trends, muligheder og udfordringer for levering af tjenester Udvikle værditilbud og positionering for at skille sig ud på det konkurrenceprægede marked Lær, hvordan teknologi bruges til at levere fremragende service Anvend rammer og strategier til at identificere, administrere og vedligeholde kunder gennem levering af tjenester og ekspertise Identificer strategier til omkostningseffektivt at levere fremragende service Program moduler Modul 1: At fange værdi i moderne serviceøkonomier Udforsk udfordringerne ved at skalere succesfulde servicemærker og virksomheder, makrotendenser i moderne serviceøkonomier, løsninger, der gør service til en virksomheds kerneværdiforslag, og hvordan man analyserer aktiviteter i virksomheden, der hjælper med at fange værdi i serviceøkonomien. Modul 2: Teknologi i tjeneste: Servicerobotter, kunstig intelligens og platformsforretningsmodeller Undersøg, hvordan teknologi bruges til at levere service, virkningen af platformsforretningsmodeller i servicelevering, problemer og udfordringer, som platformøkosystemer står over for, og hvordan man kan analysere de konkurrencemæssige fordele og ulemper ved platformvirksomheder. Modul 3: Håndtering af kundeloyalitet – Loyalitetshjulet Få en dybere forståelse af virksomhedernes profit fra langsigtet kundeloyalitet, skelnen mellem kundetilfredshed og -loyalitet, konsekvenserne af kundedeling/segmentering på erhvervelse og fastholdelse af kunder og strategier for opretholdelse af kundeloyalitet. Modul 4: Kundecentrering – Strategisk klagehåndtering, servicegendannelse og kundefeedbacksystemer Lær hvordan du bruger kundeservicestrategier til at sætte et positivt spin på kundeklager, udnytte kundefeedback til at fremme organisatorisk læring, illustrere en proaktiv og omkostningseffektiv servicegendannelsestilgang, hvad du skal overveje, når du designer kundefeedbacksystemer, og hvordan servicegendannelse kan udføres bruges til at drive forretningsmål. Modul 5: Servicekvalitet – The Gaps Model & Customer Service Process Redesign Udforsk de dimensioner af servicekvalitet, der påvirker kundeloyalitet, hvordan Gaps-modellen bruges til at forklare mangler i servicekvalitet, det rigtige investeringsniveau i at levere servicekvalitet, hvorfor omlægning af serviceprocesser er vigtigt, værktøjer til at omdesigne serviceprocesser, virkningen af processen redesign på kunder og personale, og de ni trin i redesign af kundeserviceprocessen. Modul 6: Tre strategiske Pathways til omkostningseffektiv service excellence (dobbeltkulturstrategi, fokuseret servicestrategi, OM-strategi og integration) Byg din viden om de tre Pathways mod omkostningseffektiv service excellence, den dobbelte kultur/dobbelt fokus Pathway i at levere omkostningseffektiv service excellence, den fokuserede service fabrik Pathway i at levere omkostningseffektiv service excellence, og driftsstyringsstrategi Pathway til at levere omkostningseffektiv service excellence. Modul 7: Produktisering af tjenester og branding af serviceoplevelsen og opbygning af en serviceorganisation i verdensklasse Opdag, hvordan du kan drive forbedringer ved hjælp af strategier og rammer for serviceledelse, og hvordan du identificerer strategier til forbedring af servicelevering og de potentielle faldgruber. Program Fakultet Jochen Wirtz, ph.d. Professor i marketing og prodekan for MBA-programmer Ud over at tjene som professor i marketing ved National University of Singapore, er professor Wirtz også international fellow ved Service Research Center ved Karlstad University i Sverige og akademisk stipendiat ved Cornell Institute for Healthy Futures ved Cornell University i New York. Han var den stiftende direktør for dual degree UCLA – NUS Executive MBA Program (rangeret 4. globalt i Financial Times EMBA 2015 Ranking og 3. i EIU 2015 Ranking) fra 2002 til 2014; en Associate Fellow ved Saïd Business School, University of Oxford fra 2008 til 2013; og et stiftende medlem af NUS Teaching Academy fra 2009 til 2015. Professor Wirtz er ph.d. i Services Marketing fra London Business School. Hans forskning har siden fokuseret på servicemarketing og er blevet publiceret i omkring 100 akademiske tidsskrifter og magasinartikler (såsom Harvard Business Review), 130 konferencepræsentationer og 40 bogkapitler. Hans mere end 10 bøger omfatter Services Marketing – People, Technology, Strategy (World Scientific, 9. udgave, 2021) og Essentials of Services Marketing (Pearson Education, 3. udgave, 2016), begge medforfatter af professor Christopher Lovelock. Med oversættelser og tilpasninger til over 26 lande og regioner og et samlet salg på omkring 1.000.000 eksemplarer er de blevet globalt førende lærebøger om servicemarketing. Industri eksempler Gennem eksempler fra den virkelige verden fra flere industrier vil du se, hvordan teorierne bliver omsat i praksis. Starbucks Forstå, hvordan en af grundlæggerne af Starbucks var i stand til at komme med en idé, der fungerer som cafeens værdiforslag. Rolls Royce Identificer, hvordan Rolls-Royce brugte ingeniørmæssig ekspertise og serviceløsninger til at blive en konkurrencedygtig global producent. ANZ Bank Få et glimt af Jamie, en virtuel agent fra ANZ-banken, som har betjent tusindvis af kunder, siden den blev lanceret. Singapore Airlines Lær nogle af de strategier, som Singapore Airlines bruger til at skabe kundeloyalitet. Google Forstå, hvordan Google mestrede selvbetjeningsteknologier for at opretholde sit lave antal medarbejdere. Nike Lær de forskellige måder at få en bedre forhandlingsposition i værdikæden og de forskellige områder, hvor værdi kan udvindes. Andre virksomheder, der er inkluderet som eksempler eller som use cases i programmet, omfatter BMW, Tesla, Raffles Hotel, Wise, Four Seasons Hotel, Changi Airport - Singapore, Lux Hotels & resorts, Zappos osv. Bemærk: Alle mærke-, produkt- og virksomhedsnavne er varemærker™ eller registrerede® varemærker tilhørende deres respektive indehavere. Brug af dem indebærer ikke nogen tilknytning til, godkendelse af eller tilknytning af nogen art mellem dem og programejere. Program læringsrejse 56 Videoforelæsninger 25+ industrieksempler 8 diskussionsforum 8 ugentlige kontortimer 7 Opgaver 5 casestudier Hvorfor tilmelde dig programmet? I nutidens service- og videnbaserede økonomier skal virksomheder hele tiden finde nye måder at skille sig ud på. På denne konkurrenceprægede markedsplads er det afgørende at anvende en kundecentreret tilgang til styring og levering af fremragende service. Denne indsats kræver dog mere end at stole på kundefeedback for at fremvise dine servicetilbud. Det kræver, at der skabes operationer af høj kvalitet i et miljø med høj tillid, hvilket fører til motiverede medarbejdere, der yder enestående kundeservice. I programmet Service Leadership: Customer Value, Excellence and Cost-Effectiveness – tilbudt af NUS Business School – kan du opnå de kompetencer, du har brug for for at blive en kundefokuseret virksomhedsleder, der er i stand til at levere mere værdi for din organisation, medarbejdere og kunder. 93 % af kunderne vil sandsynligvis foretage gentagne køb hos virksomheder, der tilbyder fremragende kundeservice. kilde: Hubspot Research, 2021 70 % have et mere gunstigt syn på mærker, der tilbyder proaktive kundeservicemeddelelser. kilde: Microsoft, 2021 26 % af virksomheder og fagfolk siger, at værdien af kundetilfredshed er fuldt defineret og sporet. kilde: Global Customer ExperienceQ Benchmarking Report, 2020 Hvem er dette program til? Programmet er designet til fagfolk fra enhver akademisk baggrund fortrinsvis med 8+ års erhvervserfaring. Programmet er anvendeligt på tværs af alle brancher - især it-produkter og -tjenester, bank- og finansielle tjenester, personale og rekruttering, uddannelse og rådgivning - og gavner dem, der tjener i teknologisk ledelse, generel ledelse, drift, konsulentfunktioner og videre. Dette program er især nyttigt for fagfolk, der ønsker at: Forbedre driftseffektiviteten og transformer kundeoplevelsen gennem digital teknologi Udvikle disruptive forretningsmodeller med en servicecentreret tilgang Forbedre kundernes engagement og øge konverteringsraten gennem integreret marketingautomatisering Udnyt kunde- og medarbejderoplevelser til at nå forretningsmål Anvend bedste praksis for levering af tjenester på tværs af brancher og virksomheder -
Kursus
Deltid
2 måneder
Engelsk
Online
 
EHL Hospitality Business School
Singapore

Hvorfor tage dette kursus? For at få indsigt i designtænkning, en af de mest populære metoder til innovation anvendt på forretningsmodeller. For at blive fortrolig med rodet a ... +

Hvorfor tage dette kursus? For at få indsigt i designtænkning, en af de mest populære metoder til innovation anvendt på forretningsmodeller. For at blive fortrolig med rodet af service-forretningsmodeldesign At forstå 360° med at skabe en service i sammenhæng med forretningsmodeller med flere grænseflader At udvikle strategisk innovation: Bevægelse fra inkrementelle operationelle innovationer til strategisk kundecentrering At forstå det digitale landskab, hvordan digitale tjenester skabes og de deraf følgende forretningsmæssige konsekvenser Nøgle Fakta Varighed Forberedelse + 3 dage på campus Beliggenhed EHL Campus (Singapore) Credential leveret EHL Præstationsbevis Kursussprog engelsk Træningsform Fuldtid, på stedet Hvad gør dette kursus specielt? Adgang til gæstetalere og rigtige eksempler fra forskellige servicebranchesammenhænge Muligheder for at netværke med andre deltagere og gæstetalere En forbindelse mellem teori og praksis gennem en live business case: Skab din egen forretningsmodel. Lær ved at gøre: oplev designtænkningsproceshandling Alt kursusmateriale er tilgængeligt via et online Learning Management System -
Kursus
Fuldtid
3 - 5 dage
Engelsk
på universitet
 
The MBA Tour
Singapore +6 Mere

Deltag i The MBA Tour at få forbindelse med førende handelsskoler fra hele verden! Vores intelligente matchende algoritme destillerer årtiers erfaring for at anbefale de bedst ... +

Deltag i The MBA Tour at få forbindelse med førende handelsskoler fra hele verden! Vores intelligente matchende algoritme destillerer årtiers erfaring for at anbefale de bedste skoler til dig. -
Kursus
Fuldtid
Engelsk
Online
 

Få et stipendium på op til $ 10000

Opdag de muligheder, vores stipendium kan give dig.
LSBF Singapore
Singapore

LSBF Singapore , der er tildelt Platinum Approved Learning Partner Status af Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), tilbyder de studerende alt, hvad de har bru ... +

LSBF Singapore , der er tildelt Platinum Approved Learning Partner Status af Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), tilbyder de studerende alt, hvad de har brug for til selvsikkert at bestå deres ACCA-eksamener: højt erfarne undervisere, eksamensbaserede studiematerialer, fleksible studiearrangementer og meget mere, alt designet med eleven i tankerne. -
Kursus
Fuldtid
Engelsk
på universitet
Online
 
Human Capital (Singapore)
Singapore +3 Mere

Dette program stammer fra en tidligere initiativ fra HCS på Global Immersion Programme, som blev lanceret af minister Heng Swee Keat i november 2013. Dette APQ til formål at s ... +

Dette program stammer fra en tidligere initiativ fra HCS på Global Immersion Programme, som blev lanceret af minister Heng Swee Keat i november 2013. Dette APQ til formål at støtte Singapores SkillsFuture dagsorden og økonomiske fremskridt som Singapore flytter til den næste fase af udviklingen i retning af en avanceret økonomi og rummeligt samfund. -
Kursus
Fuldtid
8 måneder
Engelsk, Kinesisk
på universitet
 
Tourism Management Institute Of Singapore
Singapore

Singapore er stadig et af de mest besøgte lande globalt. Den rige kulturarv og forskelligartede kultur er blandt de vigtigste grunde, der bidrager til populariteten, så det er ... +

Singapore er stadig et af de mest besøgte lande globalt. Den rige kulturarv og forskelligartede kultur er blandt de vigtigste grunde, der bidrager til populariteten, så det er vigtigt at udstyre Singapore rejseguider med viden. -
Kursus
på universitet
 
Singapore Business School
Singapore

Undervejs i kurset lærer du både hvordan du kan gennemføre succesfuld markedsføring på forskellige kanaler, og hvordan du kan opbygge en succesrig forretning med klare instruk ... +

Undervejs i kurset lærer du både hvordan du kan gennemføre succesfuld markedsføring på forskellige kanaler, og hvordan du kan opbygge en succesrig forretning med klare instruktioner. -
Kursus
Engelsk
Online
 
EHL Hospitality Business School
Singapore

Hvorfor tage dette kursus? Du bør tage dette kursus, hvis du vil: Udvikle og implementere innovative, strategiske løsninger til luksusbranding. Design marketing- og kommunikat ... +

Hvorfor tage dette kursus? Du bør tage dette kursus, hvis du vil: Udvikle og implementere innovative, strategiske løsninger til luksusbranding. Design marketing- og kommunikationsstrategier for luksusmærker. Anvend luksusmærkestyringskoncepter på luksushotelbranchen. Hvad gør dette kursus specielt? Indsigtsfulde gæstetalere, der lancerede friske gæstfrihedskoncepter Muligheder for at netværke med andre deltagere og gæstetalere Forskellige læringsformater, herunder teamwork, workshops og diskussion med brancheeksperter Kursus udbudt af EHL rangeret som nr. 1 i 2021 QS World University-rangering for Hospitality & Leisure Management Universities Alt kursusmateriale er tilgængeligt via et online Learning Management System -
Kursus
Fuldtid
5 dage
Engelsk
på universitet
 
EHL Hospitality Business School
Singapore +1 Mere

Hvorfor tage dette kursus? Du bør tage dette kursus, hvis du vil: Udvikle et solidt grundlag for mennesker/HR-analyse. Byg de tekniske færdigheder til at hente, analysere og v ... +

Hvorfor tage dette kursus? Du bør tage dette kursus, hvis du vil: Udvikle et solidt grundlag for mennesker/HR-analyse. Byg de tekniske færdigheder til at hente, analysere og visualisere HR-data. Lær, hvordan du bruger HR-data til at træffe informerede organisatoriske forretningsbeslutninger. Hvad gør dette kursus specielt? Indsigtsfulde gæstetalere Muligheder for at netværke med andre deltagere og gæstetalere Forskellige læringsformater, herunder teamwork, workshops og diskussion med brancheeksperter Kursus udbudt af EHL rangeret som nr. 1 i 2021 QS World University-rangering for Hospitality & Leisure Management Universities Alt kursusmateriale er tilgængeligt via et online Learning Management System -
Kursus
Fuldtid
5 dage
Engelsk
på universitet
 
EHL Hospitality Business School
Singapore

Hvorfor tage dette kursus? Du bør tage dette kursus, hvis du vil: Lær hvordan du designer og udvikler et succesfuldt gæstfrihedskoncept - fra det strategiske og kreative nivea ... +

Hvorfor tage dette kursus? Du bør tage dette kursus, hvis du vil: Lær hvordan du designer og udvikler et succesfuldt gæstfrihedskoncept - fra det strategiske og kreative niveau ned til den daglige drift. Oplev, hvordan eksisterende hoteller, restauranter, caféer, barer og private klubber kan vendes om med et stærkt koncept. Hvad gør dette kursus specielt? Indsigtsfulde gæstetalere, der lancerede friske gæstfrihedskoncepter Muligheder for at netværke med andre deltagere og gæstetalere Forskellige læringsformater, herunder teamwork, workshops og diskussion med brancheeksperter Kursus udbudt af EHL rangeret som nr. 1 i 2021 QS World University-rangering for Hospitality & Leisure Management Universities Alt kursusmateriale er tilgængeligt via et online Learning Management System -
Kursus
Fuldtid
5 dage
Engelsk
Aug 2022
på universitet
 
EHL Hospitality Business School
Singapore

Hvorfor tage dette vininvesteringskursus? Vinmarkedet har udviklet sig betydeligt i løbet af de sidste to årtier, og det giver flere muligheder i dag end nogensinde før. Dette ... +

Hvorfor tage dette vininvesteringskursus? Vinmarkedet har udviklet sig betydeligt i løbet af de sidste to årtier, og det giver flere muligheder i dag end nogensinde før. Dette unikke kursus hjælper dig med at finde og udnytte disse muligheder ved at bruge solide færdigheder til at få mest muligt ud af vininvesteringer. Det vil give dig mulighed for at: Udvikl din viden om verden af fine vine Få en forståelse af de økonomiske variabler, der påvirker vinmarkedet Vurder hvordan vinpriserne bestemmes Identificer vine, der er underpris Invester i vine, der vil generere det bedste økonomiske og epikuriske udbytte Hvad gør dette kursus specielt? Enestående læseplan kombinerer viden om fine vine med økonomisk analyse og innovativ ledelsespraksis. Udnytter lærerens 10+ års forskning i og erfaring på vinmarkedet og indsigt fra brancheeksperter. Opdateret indhold omhandler de faktorer, der har påvirket vinmarkedet i de sidste to årtier, og de kritiske elementer i dag. Ved at omsætte teori til praksis får du anvendelig viden og værktøjer til at identificere og gribe muligheder for at tjene penge på vinmarkedet. Alt kursusmateriale er tilgængeligt via et online Learning Management System -
Kursus
Fuldtid
4 dage
Engelsk
på universitet
 
EHL Hospitality Business School
Singapore +3 Mere

Slut dig til andre studerende for en transformerende oplevelse og åben dit sind for de forskellige karrieremuligheder inden for gæstfrihed, rejser, underholdning, luksusmærker ... +

Slut dig til andre studerende for en transformerende oplevelse og åben dit sind for de forskellige karrieremuligheder inden for gæstfrihed, rejser, underholdning, luksusmærker, højteknologi og mange flere. EHL Academy introducerer dig til de tendenser og teknologier, der former fremtiden, baseret på eksempler fra gæstfriheds- og serviceindustrien. Samlet set vil du tilegne dig et stærkt fundament af forretningskendskab og et nyttigt sæt bløde færdigheder til fremtidig akademisk og professionel succes. Forbered dig på at skille dig ud Udvikle nye færdigheder Praktiske aktiviteter og interaktive workshops udvikler de mest værdifulde færdigheder for fremtidens arbejde: bløde færdigheder! Udøv din kulturelle bevidsthed, analytiske tænkning, teamwork og kommunikationsevner, og opbyg en samarbejdstankegang. Forretningskoncept Du vil blive introduceret til de indre funktioner i gæstfrihedsvirksomhedsledelse. Gennem gruppeprojekter og casestudier fra den virkelige verden udvikler du et stærkt fundament af forretningskendskab sammen med lederevner. Lav forbindelser Ud over klasseværelset EHL -oplevelsen kulturel bevidsthed og internationale venskaber. På campus nyder du kulturen og de fantastiske landskaber i Schweiz eller Singapore. På det virtuelle campus lærer du at skabe meningsfulde forbindelser i det digitale miljø. Nøgle Fakta Certifikat Certifikat for gennemførelse Varighed Fordybelsesdage: 6 timer Junior Academy: fra 1-ugers til 3-ugers kurser Sprog engelsk Fransk (begrænsede sessioner af EHL Junior Academy) Startdatoer Hele året (skoleferier og weekender) Fordele Gateway til bacheloruddannelsen: Fritagelse for ansøgningsgebyret. -
Kursus
Fuldtid
2 - 21 dage
Engelsk, Fransk
på universitet
Online
 
Tourism Management Institute Of Singapore
Singapore

Dette kursus er udviklet i fællesskab af Tourism Management Institute Of Singapore (TMIS) og National Association of Travel Agents Singapore (NATAS).

Dette kursus er udviklet i fællesskab af Tourism Management Institute Of Singapore (TMIS) og National Association of Travel Agents Singapore (NATAS). -
Kursus
Engelsk
på universitet
 
Tourism Management Institute Of Singapore
Singapore

Efter afslutningen af denne enhed ville deltagerne have lært den viden og anvendelsesfærdigheder, der er nødvendige for at lede markedsundersøgelser.

Efter afslutningen af denne enhed ville deltagerne have lært den viden og anvendelsesfærdigheder, der er nødvendige for at lede markedsundersøgelser. -
Kursus
Engelsk
på universitet
 
Singapore Business School
Singapore

I dette kursus vil du forstå, hvordan du opretter, analyserer og forudsiger en resultatopgørelse, balance og pengestrømsopgørelse.

I dette kursus vil du forstå, hvordan du opretter, analyserer og forudsiger en resultatopgørelse, balance og pengestrømsopgørelse. -
Kursus
Engelsk
Online