Søg her for kurser og korte kurser i Logistik

Find kurser og korte kurser i Logistik

Logistik

Logistik vedrører distribution af varer og tjenesteydelser fra leverandør til kunde over en bred vifte af industrier. Logistik kurser er ofte taget af dem, der ønsker at arbejde i produktplacering og varedistribution. Certificering, diplom-og Kandidatuddannelser valgmuligheder er tilgængelige via studiemuligheder, der omfatter online, fjernundervisning og klasseundervisning uddannelse.

Logistik kurser undersøge sådanne emner som produkt distribution, transport management, supply chain, lagerstyring, og kundeservice. Professionelle forfølger logistik kurser ofte arbejder i fragt og varer, lager distribution, transport management, butiksdrift, produkt skabelse og andre varer og tjenesteydelser relaterede karriere. Derudover, på grund af den øgede strøm af varer og produkter globalt, mange logistik kurser nu indarbejde forretningsmæssige metoder og internationale markedsføring aspekter i deres kurser.

Læs mere om Logistik kurser ved at læse gennem de programmer nedenfor og du kan finde de kurser, du søger!

Læs mere

Cima professionel - operationelle niveau (P1) ydeevne operationer

E-Careers
Online Deltid Åben tilmelding Det Forenede Kongerige UK Online Slough

Flyt et skridt tættere på at nå den CIMA Professional Chartered Management Accounting kvalifikation ved at tilmelde dig denne uddannelse, som fuldt ud vil forberede dig til det operationelle niveau (P1) Resultat Operations eksamen. [+]

Hvad er formålet med dette kursus?

P1 Enterprise operationer kursus dækker en af ​​de ni enheder, der udgør den prestigefyldte CIMA Professional Chartered Management konto kvalifikation. Det vil introducere dig til nogle af de grundlæggende aspekter af Business Accounting.

Lær at anvende beregningsmetoder, inden koster, herunder forening af budgetterede og faktiske avancer. Forstå begreberne planlægning og operationelle forskelle samt de forskellige standarder og afvigelser indenfor serviceerhvervene, offentlige tjenester og erhverv. Få styr begrebet benchmarking, og lære at udarbejde rapporter ved hjælp af en række interne og eksterne benchmarks med evnen til at fortolke resultaterne. Forklare både MRP og ERP-systemer. Lær om hvordan internaliserede omkostninger såsom emissioner, afgifter og bortskaffelse af affald kan påvirke miljøet. Forstå behovet for prognoser, planer og budgetter inden for en organisation, og hvordan man kan løse problemer, når konflikter i dem opstår. Påfør en række prognoser teknikker til at beregne produkt / service mængder samt forventede indtægter og omkostninger. Lær at udarbejde et budget baseret på prognoser, fremskrivninger og ledelsesmæssige mål. Forstå og forklare de processer, der er involveret i at gøre langsigtede beslutninger, og lære hvordan man beregner pengestrømme for at sikre de langsigtede beslutninger er de rigtige. Overvej både finansielle og ikke-finansielle aspekter i beslutningsprocessen, og forberede dokumentation til at understrege de centrale punkter. Lær at vurdere projektforslag baseret på investeringer vurdering teknikker. Lær at analysere virkningen af ​​usikkerheden på beslutningsprocessen, herunder cash flow, læring kurver og diskontering teknikker. Udforsk forvaltningen af ​​kortfristet finansiering; lære at analysere overslag over likviditetsbehovet, og identificere mulighederne for... [-]

Cima professionel - operationelle niveau (e1) virksomhedens drift

E-Careers
Online Deltid Åben tilmelding Det Forenede Kongerige UK Online Slough

Advance dine regnskabsmæssige færdigheder og ekspertise til det næste niveau med dette kursus i Enterprise Operations, som er en del af den meget roste CIMA Professional Chartered Management Accounting kvalifikation. [+]

Hvad er formålet med dette kursus?

E1 Enterprise operationer kursus dækker en af ​​de ni enheder, der udgør den prestigefyldte CIMA Professional Chartered Management konto kvalifikation.

Få indsigt i den sociale, politiske og økonomiske kontekst af erhvervslivet, herunder fremkomsten af ​​store økonomier i hele verden, det er vigtigt at offshoring og outsourcing og virkningerne af den internationale makroøkonomiske udvikling på en organisations konkurrencepræget miljø. Forstå forholdet mellem intern og ekstern styring af en organisation. Forstå værdien af ​​information og årsagen til den øgede afhængighed af informationssystemer set af organisationer over hele verden, samt hvordan disse informationssystemer transformerer de teknologiske landvindinger. Lær at løse problemer, der kan opstå samtidig gennemføre informationssystemer, og hvordan man kan administrere oplysninger systemaktiviteter med hensyn til den bredere organisation, herunder omkostninger, fordele, sikkerhedsspørgsmål og systemet overgangen metoder. Lær om de forskellige metoder til kvalitetsmåling og hvordan man gennemfører en kvalitet program. Udforsk begrebet markedsføring, definere begrebet og variationen i markedsføring miljø, samt de forskellige teorier om forbrugeradfærd. Forstå sammenhængen mellem markedsundersøgelser, segmentering, positionering og målretning og lærer at anvende forskellige værktøjer inden for hver sektion af blandingen. Forklare rolle branding og brand equity i en organisation marketingstrategi. Lær mere om den rolle, Human Resources i en organisation, dets funktioner og hvordan afdelingen kan bidrage positivt til en virksomheds succes Hvem er det beregnet til? ... [-]

Cima professionel - chartrede regnskabsforvaltning (operativ e1, p1, f1, management e2, p2, f2 & strategisk e3, p3, f3)

E-Careers
Online Deltid Åben tilmelding Det Forenede Kongerige UK Online Slough

Gør dine beslutningstagning færdigheder på tværs af alle forretningsområder med en af ​​de kurser, som anses for at være en af ​​de mest relevante finansiere kvalifikationer til erhvervsfolk fra Chartered Institute of Management Accountants (CIMA). [+]

Hvad er formålet med dette kursus?

Kurset er opdelt i tre sæt målsætninger, så du kan udvikle dig selv over hele linjen af ​​operationelle, ledelse og strategiske væsentlige.

Tag fat de grundlæggende elementer i organisationens ledelse, inklusive købers adfærd, marketing aspekter, informationssystemer og juridiske spørgsmål. Lær at anvende din etableret regnskabsmæssig viden til økonomiske spørgsmål. Dette vil omfatte budgetter, variansanalyse, cash flow prognoser og investeringer, for optimal effektivitet. Forstå layoutet af regnskaber og demonstrere selvtillid med hensyn til skat, revision, aktiver og rapportere finansielle resultater. Udforsk projektledelse og strategisk analyse og få et fast greb af de grundlæggende teknikker, som en virksomhed kræver at lykkes. Forstå vigtigheden af ​​lederskab og udvikle dine lederevner til virkelig at sikre, at du er godt rustet til at fremme dine karrieremuligheder. Forstå hvordan prissætning og budgettering påvirke udførelsen af ​​en virksomhed. Lær, hvordan indlæringskurven teori og break-even analyse kan spille en vigtig rolle i forretningsstrategier. Indse hvordan avanceret økonomistyring, finansiel analyse, pensionsydelser, forskellige grupper og associerede kan hjælpe dig videre i dit område. Anvende viden om markedsføring, strategisk ledelse og miljøanalyse, og se, hvordan de bestemme den samlede stilling af en virksomhed inden for sit særlige branche. Beregn risici og håndtere dem og lære mere om den revisionsprocedure. Lær kortsigtet og langsigtet hvordan finansielle strategi er en grundlæggende byggesten for enhver virksomhed i vækst at bygge videre på. Hvem er det beregnet til? ... [-]

ITIL® mellemniveau - operationel støtte og analyse (OSA) uddannelse & eksamen pakke

E-Careers
Online Deltid 12 måneder Åben tilmelding Det Forenede Kongerige UK Online Slough + 1 mere

Forbedre operationel støtte og analyse ved at anvende de principper, der undervises i ITIL® Intermediate Operationel Support & Analyse (OSA) kursus og få certificeret med denne uddannelse og eksamination pakke. [+]

Hvad er formålet med dette kursus?

Den ITIL® Operationel Support og Analyse kursus vil hjælpe eleverne til at mestre de principper inkluderet for at bedre analysere og implementere operationer for at opfylde erhvervslivets behov for deres brugere, uden negativ indflydelse andre erhvervsmæssige spørgsmål.

Planlægning og udførelse af en cyklus af tiltag til at håndtere system og organisation begivenheder. Brug forudplanlagte reaktioner at servicere hændelser med henblik på at minimere negative effekter og levere tilfredsstillende resultater. En ledelse proces adgang, der beskytter den interne datasikkerhed. Hvordan til at imødekomme kravene fra brugerne, uden at gå på kompromis med andre operationer og levere resultater i henhold til aftalte serviceniveauer. Service Desk management værktøjer og teknikker, der anvendes til at registrere hændelser, anmodninger og begivenheder, og at aftale aftaler egnede serviceniveau. De funktioner og roller kræves for at opbygge en solid operationel støtte og analyse service og for at støtte hver af de tidligere definerede processer. Brugen af ​​teknologi til at hjælpe med at forbedre og understøtte OSA rammer og processer. Hvem er det beregnet til? ... [-]

Operations Management

ADEN Business School
Online Deltid February 2019 Argentina Mendoza Panama Panama City Colombia Bogotá Medellín Guatemala Guatemala City Ecuador Quito Costa Rica San José El Salvador San Salvador San Miguel de Tucumán Honduras San Pedro Sula Tegucigalpa Bolivia Santa Cruz de la Sierra Dominikanske Republik Santo Domingo Paraguay Asuncion Nicaragua Managua Chile Santiago Peru Lima Mexico Buenavista Buenos Aires Cali Spanien Barcelona Madrid Barreal Resistencia Neuquen + 38 mere

Udvikler ledelseskvalifikationer for beslutningstagning på området for drift og logistik, der giver nye koncepter, metoder og styringsværktøjer til at forbedre effektiviteten i operationsområdet. En gennemført over deltageren er placeret ved indbyrdes afhængige forvaltning af de forskellige sektorer for at sikre kvalitet, forbedre produktiviteten og få en ... [+]

Udvikler ledelseskvalifikationer for beslutningstagning på området for drift og logistik, der giver nye koncepter, metoder og styringsværktøjer til at forbedre effektiviteten i operationsområdet. En gennemført over deltageren er placeret ved indbyrdes afhængige forvaltning af de forskellige sektorer for at sikre kvalitet, forbedre produktiviteten og opnå en større grad af konkurrencedygtighed i virksomheden, både industriel karakter som tjenesteydelser.

Efter træningen kandidaterne vil være i stand til at vælge, implementere og overvåge de vigtigste teknikker og værktøjer til en korrekt forvaltning af materialeflow og styring af informationssystemer, der er forbundet med processen. Ledere og vejledere forretningskvinde produktion, vil kandidat i dette program har rejst og lært nøglerne til gennemførelsen af ​​operationer inden for produktion, logistik, indkøb og projektledelse kapaciteter gør det muligt at opnå større tilfredshed og loyalitet kunde, reducerede produktionsomkostninger, opbevaring, transport, finansielle, shopping, blandt andre, og total kontrol af de projekter, der er forbundet med disse områder.... [-]


Logistikstyring og forsyningskæde

ADEN Business School
Online Deltid February 2019 Argentina Mendoza Panama Panama City Colombia Bogotá Medellín Guatemala Guatemala City Ecuador Quito Costa Rica San José El Salvador San Salvador San Miguel de Tucumán Honduras San Pedro Sula Tegucigalpa Bolivia Santa Cruz de la Sierra Dominikanske Republik Santo Domingo Paraguay Asuncion Nicaragua Managua Chile Santiago Peru Lima Mexico Buenavista Buenos Aires Cali Spanien Barcelona Madrid Barreal Resistencia Neuquen + 38 mere

Dette program tog på vigtigheden af ​​logistikstyring og supply chain i sin opfattelse af planlægning og styring af kritiske virksomhedens ressourcer, som et bidrag til den effektivitet, rentabilitet og skabe konkurrencefordele ved at tilføje værdi, reducere omkostningerne og øge serviceniveau modtaget af kunden ... [+]

Dette program tog på vigtigheden af ​​logistikstyring og supply chain i sin opfattelse af planlægning og styring af kritiske virksomhedens ressourcer, som et bidrag til den effektivitet, rentabilitet og skabe konkurrencefordele ved at tilføje værdi, reducere omkostningerne og øge serviceniveau modtaget af kunden.

Gennem afsluttet deltageren vil udvikle færdigheder til at blive leder af forsyningskæden, med solide viden, værktøjer og færdigheder til at gennemføre en effektiv styring af forsyningskæden gør en kvalitativ og kvantitativ bidrag til virksomhedens konkurrenceevne .

Ved afslutningen af ​​kandidat kan revidere, overvågning, budgettering, prognoser fra et økonomisk, egenkapital og finansielle synspunkt, driften af ​​virksomheden, så godt, designe nye linjer af arbejde, designe produktet, informationsstyring og flyder finansielle involveret i hele selve processen fra leverandør til slutkunde.... [-]


Drift, logistik og lean management - Olm

International Business School Americas
på universitet Fuldtid 3 uger July 2019 Italien Altavilla Vicentina Brasilien São Paulo + 2 mere

Uddybe viden i logistik, Operations og kvalitetskontrol ved hjælp af, som reference begrebet lean manufacturing (Toyotism) anvendes på fabrikker og tjenester. [+]

Logistik kurser - korte kurser. Periode: januar og juli Kursus belastning: Fuld dag klasser og aktiviteter for 3 uger - 80h i klasseværelset og 8 timers ekstra aktiviteter og 12 timers indstilling besøg. Fakultetet: Specialiserede professorer fra universitetet, med stor akademisk og faglig erfaring Dynamics af klassen: teoretiske klasser, cases diskussioner og praktiske aktiviteter Elevernes profil: bachelorstuderende interesseret i Administration Yderligere aktiviteter: Besøg på Verdenshandelsorganisationen i Geneve, Schweiz, eller Fashion District i Milano, Italien. Antal elever i klassen: fra 15 til 30 Investering: € 5,100 + tilmeldingsgebyr € 60 - tjek stipendieprogrammer Betalingsbetingelser: op til 10 rater Tilmelding periode: efter anmodning Programmets mål ... [-]

Ekspert i international handel: rekruttering, finansiering, logistik og markedsføring

INEAF Business School
Online Deltid 450 timer September 2019 Spanien Spain Online

Den internationale kommercielle ledelse af en virksomhed har mange variabler, at det er umuligt at kontrollere, hvis du ikke har tilstrækkelig uddannelse. Denne Expert giver de studerende mulighed placeret i en privilegeret position i markedet, fordi det vil danne, altid med praktisk vejledning på alle områder, der er involveret i international business management ... [+]

Den internationale kommercielle ledelse af en virksomhed har mange variabler, at det er umuligt at kontrollere, hvis du ikke har tilstrækkelig uddannelse. Denne Expert giver de studerende mulighed placeret i en privilegeret position i markedet, fordi det vil danne, altid med praktisk vejledning på alle områder, der er involveret i international business management.

international handel som institution vil blive analyseret, uddybe reglerne gældende, vil insistere på studiet af store kontraktlige og gældende finansiering, vil udstyre de studerende med de færdigheder til at håndtere og analysere finansielle risici teknikker og bestemme investering tilstand finansiering eller passer bedst til de behov, erhvervslivet og markedsføring planlægning, logistik organisation og intervention i enhver handel forhandling på engelsk. ... [-]


Kursus i håndtering af front office-operationer

International Hotel School
Online Deltid 10 uger February 2019 Sydafrika Durban Cape Town Johannesburg + 2 mere

Eleverne lærer at øge front office effektivitet og hjælper salget vokser med den viden og færdigheder opnået fra afslutningen af ​​dette modul. Emnerne omfatter indtægter ledelse og den nyeste teknologi applikationer. [+]

- Certificering -

Kandidater får en AHLEI certifikat for hvert modul afsluttes samt en IHS kort kursus certifikat.

Kursusbeskrivelse

Eleverne lærer at øge front office effektivitet og hjælper salget vokser med den viden og færdigheder opnået fra afslutningen af ​​dette modul. Emnerne omfatter indtægter ledelse og den nyeste teknologi applikationer. Dette modul viser, hvordan front office aktiviteter og funktioner påvirker andre afdelinger og fokuserer på, hvordan man kan håndtere front office til at sikre ejendommens mål opfyldes.

Hvad programmet dækker? Klassifikation af hoteller i form af deres ejerskab, tilhørsforhold og niveauer af service. De forskellige funktionelle områder inden hoteller. Front office operationer i de fire faser af gæsten cyklus. Forbeholdene proces- og værktøjer ledere bruger til at spore og kontrollere reservationer. Registreringsprocessen og kreative registrering muligheder. Typiske tjeneste anmoder om, at gæsterne i receptionen. Vigtige spørgsmål i udviklingen og forvaltningen et sikkerhedsprogram. Oprettelse og vedligeholdelse af front office-konti. Funktioner og procedurer i forbindelse med check-out og afregning. Rengøring ansvarsområder departementet husholdning. Front office revisionsprocessen. Nøgletal og formler bruges til at forudsige værelse tilgængelighed. Revenue management herunder kapacitetsstyring, rabat tildeling, og varigheden kontrol. Effektiv ansættelse og orientering af front office personale. [-]

Kursus i rum division specialisering pakke

International Hotel School
Online Deltid 12 - 15 måneder February 2019 Sydafrika Durban Cape Town Johannesburg + 2 mere

Studerende, der har gennemført specialisering pakke i Rooms Division Management er kompetente til at anvende gæstfrihed-specifikke frontline og ledelsesmæssige kompetencer inden for det rum division. [+]

- Certificering -

Kandidater får specialisering certifikat udstedt af American Hotel og indlogering Educational Institute (AHLEI), samt et enkelt kursus certifikat for hvert modul bestået.

Kursusbeskrivelse

Studerende, der har gennemført Specialisering Pakke i Rooms Division Management er kompetente til at anvende gæstfrihed-specifikke frontline og ledelsesmæssige kompetencer inden for det rum division. Dette program introducerer eleverne til restaurationsbranchen og provenuet til at omfatte håndtering af front office, husholdning operationer, facilities management samt generelt tilsyn.

Hvad programmet dækker?

Studerende er forpligtet til at gennemføre fem obligatoriske moduler. Andre valgfrie moduler er tilgængelige, så tale med os, så vi kan designe et læringsforløb, der passer til dine behov.... [-]


Driftsstyring

Fanshawe College
på universitet Fuldtid 1 år September 2019 Canada London

Denne et-årige Ontario College Graduate Certificate (afsluttet i to semestre) er designet til universitets- og college kandidater, der søger en karriere i driftsstyring sektor. Kandidater er involveret i beslutningstagning i forbindelse med planlægning, drift og kontrol i en virksomhed eller organisation. [+]

Denne et-årige Ontario College Graduate Certificate (afsluttet i to semestre) er designet til universitets- og college kandidater, der søger en karriere i driftsstyring sektor.

Kandidater er involveret i beslutningstagning i forbindelse med planlægning, drift og kontrol i en virksomhed eller organisation. Læseplanen vil fokusere på anvendt viden inden for virksomhedsdrift i en global økonomi, der omfatter planlægning og styring af alle operationer (f.eks forsyningskæden elementer, indkøb, produktion og operationer planlægning og kontrol, transport og distribution, projektplanlægning, kvalitet forsikring) er involveret i virksomheder af forskellig størrelse og kompleksitet.... [-]


especializacion en kapital Riesgo, m & a y Financiación de Operaciones

IEB - Instituto De Estudios Bursátiles
på universitet Deltid 111 timer March 2019 Spanien Madrid

El Programa Avanzado de Especialización en Capital Riesgo, M & A y Financiación de Operaciones es presencial y se imparte en Madrid. [+]

Programa Avanzado de Especializacion en Capital Riesgo, M & A y Financiación de Operaciones

El Programa Avanzado de Especialización en Capital Riesgo, M & A y Financiación de Operaciones es presencial y se imparte en Madrid. Tiene un precio de 3,500 €.

OBJETIVOS DEL PROGRAMA AVANZADO DE ESPECIALIZACIÓN EN CAPITAL Riesgo, M & A Y Financiación DE Operaciones

Durante los Últimos ani, España se ha consolidado como uno de los principales mercados et nivel Internacional da cuanto en número de Operaciones de Fusiones y adquisiciones, en generel, y de de kapital Riesgo da især generando Toda una industria sumamente profesional en torno a este tipo de Operaciones.... [-]


kursus i logistik - kort program i strategisk logistikstyring

Damelin Part Time
på universitet Deltid 68 timer February 2019 Sydafrika Johannesburg

På en vellykket afslutning af programmet, vil den lærende modtager Damelin Short program i Strategic Logistics Management Certificate. [+]

Kursus i Logistics - Short Program i Strategic Logistics Management Certificering På en vellykket afslutning af programmet, vil den lærende modtager Damelin Short program i Strategic Logistics Management Certificate. Adgangskrav

Lærende er forpligtet til at have viden, forståelse og anvendelse af engelsk og matematik i lønklasse 12 eller tilsvarende Relevant strategisk logistikstyring erfaring vil være en fordel, dvs i et erhverv, hvor de vil praktisere disse Transport, Operations og Logistik kompetencer.

Varighed Programmet varighed er 68 timer, og undervisningen er ansigt til ansigt. Hver Damelin campus har en anden undervisning tidsplan. Programmerne udbydes i løbet af ugen, om aftenen eller om lørdagen. Kursus Intro Logistics Management forbedrer effektiviteten af ​​hver afdeling inden for en virksomhed ved at strømline sine operationer og omkostninger og dermed øge rentabiliteten. Programmet i Strategic Logistics Management dækker alle aspekter af strategisk logistikstyring: Fra teorier til strategier og operationelle retningslinjer, der understreger betydningen af ​​denne disciplin på kundeservice, transport, oplagring, ordrebehandling, indkøb, import og eksport.... [-]


kursus i logistik - indkøb og supply chain management

Damelin Part Time
på universitet Deltid 52 timer February 2019 Sydafrika Johannesburg

På en vellykket afslutning af programmet, vil den lærende modtager Damelin Short programmet i Indkøb og Supply Chain Management Certificate. [+]

Kursus i Logistics - Short programmet i Indkøb og Supply Chain Management Certificering På en vellykket afslutning af programmet, vil den lærende modtager Damelin Short programmet i Indkøb og Supply Chain Management Certificate. Adgangskrav

Viden, forståelse og anvendelse af engelsk og matematik på 11. klasse eller tilsvarende Relevant indkøb ledelseserfaring vil være en fordel

Varighed Programmet varighed er 52 timer, og undervisningen er ansigt til ansigt. Hver Damelin campus har en anden undervisning tidsplan. Programmerne udbydes i løbet af ugen, om aftenen eller om lørdagen. Kursus Intro Den korte programmet i Indkøb og Supply Management giver fundamental oplysninger om de principper, procedurer, terminologi, teknikker og værktøjer, der anvendes inden for indkøb og supply management. Nuværende praksis undersøges, giver elever med up-to-date viden og færdigheder til at operere med succes i forskellige virksomheder. Programmet tager sigte på at udstyre first-line ledere med den viden og færdigheder, der kræves for at opfylde deres forvaltning rolle i forsyningskæden ved at løse veldefinerede problemer.... [-]


strømlining kontor og service

University of Tulsa College of Business Administration
på universitet Deltid 2 dage January 2019 USA Tulsa Toledo Springfield Joplin West Plains Lebanon + 5 mere

Strømlining Office og Service Operations-teknikker for at opnå procesforbedring på den forretningsmæssige side. [+]

Dag, enorme mængder af affald findes i kontor-og service virksomhed. Forsinkelser, flaskehalse, fejl, redundans, work-arounds, og tvetydighed bugner. Ikke merværdi arbejde kan være så højt som 95 procent.

Produktionsvirksomheder har haft stor succes med at anvende Lean teknikker og trimning tid og penge. Men der er store udfordringer og forskelle i et kontor operation i forhold til en produktion indstilling. Du har brug for en skræddersyet tilgang til forbedring kontor / service operationer-men der er Lean-værktøjer, som du kan anvende.

Gennem simulering, cases, og ved at arbejde på din egen processer vil du lære og praksis Lean værktøjer til at dramatisk forbedre kvalitet og service, mens mindre tid og omkostninger. Kig på arbejde flow, informationsstrøm og job design-ikke med et øje for at fjerne folk-men at maksimere deres indsats. Du vil vide, hvilket værktøj til at bruge baseret på mål for indsatsen og problemer, du står overfor. ... [-]