Filtre
Deltid Kurser: Journalistik og massekommunikation i Spanien, Madrid
34 Resultater i Journalistik og massekommunikation, Madrid
Superior-programmet i Community Manager er fokuseret på alle de mennesker, der vil administrere og strategisk placere deres brand eller deres virksomheds internet på Internett ... +
Lær hvordan du opretter en engagerende strategi for sociale medier, forbedrer brand image og socialt engagement online og måler dine resultater.
Teknologikursus i Business og Institutionel Kommunikation, der tilbydes af Seneca Institute, præsenteres som en interessant træning for dem, der ønsker at arbejde inden for ko ... +
Få et stipendium på op til $ 10000
Kommunikation er en af de mest afgørende faktorer for ledelse. For at transmittere som leder er det ikke kun nødvendigt at håndtere nøglerne til offentlig tale eller forholdet ... +
Programmet er rettet mod kommunikations- og marketingfolk, der genererer indhold, skal give dem synlighed og opfylde målbare mål på alle typer digitale websteder, digitale mag ... +
I dette program kan du vælge mellem en række kurser i kommunikation, litteratur (inklusive rejseskrivning), journalistik, playwriting og meget mere. Barcelona er i dit klassev ... +
Dette program er rettet mod både nyligt kandidater eller kandidater inden for statskundskab, marketing, journalistik, lov eller internationale forhold; som fagfolk med univers ... +
Udforsk hvad der driver den måde, du kommunikerer på, og udvikle kommunikationsstrategier til vellykket kommunikation i forskellige indstillinger.
Forbedre dine kommunikationsevner på arbejdet og lær, hvordan du navigerer positivt samarbejde på den moderne arbejdsplads.
Afspejler din tilstedeværelse på sociale medier, hvem du er som professionel? Opbyg din online tilstedeværelse for at øge din beskæftigelsesegnethed.
Lær at planlægge og starte en vellykket markedsføringskampagne på sociale medier med Institute of Coding og University of Leeds.
Oplev hvad der gør succes med onlineindhold, og lær, hvordan du opretter engagerende indhold, der er i tråd med dine forretningsmæssige mål.
Lær om betydningen af tjente medier, og hvordan du evaluerer det, så du kan forstå, hvordan du forbedrer din online tilstedeværelse.
Lær, hvordan man analyserer sociale og digitale medier, og hvordan man omdanner disse data til nyttig indsigt og handlinger.
Få fat på sociale analyser, og forbered dig på at starte dit eget analytiske projekt på sociale medier.