$close

Filtre

Se resultater

Kurser er akademiske klasser undervises af kvalificerede instruktører, der er beregnet til at øge deltagernes viden om et givet område eller uddannelse i en bestemt disciplin. Kurser varierer bredt i form af længde, størrelse, indhold og varighed. Design er en specialitet disciplin med en bred vifte af applikationer. Konstruktion et objekt eller proces er nøglen til at imødekomme kundernes… Læs mere

Kurser er akademiske klasser undervises af kvalificerede instruktører, der er beregnet til at øge deltagernes viden om et givet område eller uddannelse i en bestemt disciplin. Kurser varierer bredt i form af længde, størrelse, indhold og varighed.

Design er en specialitet disciplin med en bred vifte af applikationer. Konstruktion et objekt eller proces er nøglen til at imødekomme kundernes behov. Unik tænkning, forskning, analyse og problemløsning kombinere at fremstille produkter i virksomhedernes, uddannelse, regering, og ikke-for-profit-miljøer.

Studerende, der gennemfører en del af deres uddannelse i Asien vokser i antal. I øjeblikket, det andet og det tredje største økonomier er i Asien. Uden begrænsning, har eleverne beskrev deres tid i Asien som den bedste oplevelse af deres liv. I dag er tre af de fire mest befolkede lande i verden er i Asien: Kina, Indien og Indonesien.

Executive kurser i Design Asien. Få alle information om skolen, programmet, optagelse og kontakt detaljer med bare 3 klik!

Minimer
$format_list_bulleted Filtre
Sorter efter:
  • Populær Seneste Titel
  • Populær
  • Seneste
  • Titel
Emeritus Institute of Management
Singapore

Hvad vil dette program gøre for dig? Her er nogle af de specifikke udfordringer, som du vil være i stand til at løse bedre efter at have gennemført dette program: Opdag trends ... +

Hvad vil dette program gøre for dig? Her er nogle af de specifikke udfordringer, som du vil være i stand til at løse bedre efter at have gennemført dette program: Opdag trends, muligheder og udfordringer for levering af tjenester Udvikle værditilbud og positionering for at skille sig ud på det konkurrenceprægede marked Lær, hvordan teknologi bruges til at levere fremragende service Anvend rammer og strategier til at identificere, administrere og vedligeholde kunder gennem levering af tjenester og ekspertise Identificer strategier til omkostningseffektivt at levere fremragende service Program moduler Modul 1: At fange værdi i moderne serviceøkonomier Udforsk udfordringerne ved at skalere succesfulde servicemærker og virksomheder, makrotendenser i moderne serviceøkonomier, løsninger, der gør service til en virksomheds kerneværdiforslag, og hvordan man analyserer aktiviteter i virksomheden, der hjælper med at fange værdi i serviceøkonomien. Modul 2: Teknologi i tjeneste: Servicerobotter, kunstig intelligens og platformsforretningsmodeller Undersøg, hvordan teknologi bruges til at levere service, virkningen af platformsforretningsmodeller i servicelevering, problemer og udfordringer, som platformøkosystemer står over for, og hvordan man kan analysere de konkurrencemæssige fordele og ulemper ved platformvirksomheder. Modul 3: Håndtering af kundeloyalitet – Loyalitetshjulet Få en dybere forståelse af virksomhedernes profit fra langsigtet kundeloyalitet, skelnen mellem kundetilfredshed og -loyalitet, konsekvenserne af kundedeling/segmentering på erhvervelse og fastholdelse af kunder og strategier for opretholdelse af kundeloyalitet. Modul 4: Kundecentrering – Strategisk klagehåndtering, servicegendannelse og kundefeedbacksystemer Lær hvordan du bruger kundeservicestrategier til at sætte et positivt spin på kundeklager, udnytte kundefeedback til at fremme organisatorisk læring, illustrere en proaktiv og omkostningseffektiv servicegendannelsestilgang, hvad du skal overveje, når du designer kundefeedbacksystemer, og hvordan servicegendannelse kan udføres bruges til at drive forretningsmål. Modul 5: Servicekvalitet – The Gaps Model & Customer Service Process Redesign Udforsk de dimensioner af servicekvalitet, der påvirker kundeloyalitet, hvordan Gaps-modellen bruges til at forklare mangler i servicekvalitet, det rigtige investeringsniveau i at levere servicekvalitet, hvorfor omlægning af serviceprocesser er vigtigt, værktøjer til at omdesigne serviceprocesser, virkningen af processen redesign på kunder og personale, og de ni trin i redesign af kundeserviceprocessen. Modul 6: Tre strategiske Pathways til omkostningseffektiv service excellence (dobbeltkulturstrategi, fokuseret servicestrategi, OM-strategi og integration) Byg din viden om de tre Pathways mod omkostningseffektiv service excellence, den dobbelte kultur/dobbelt fokus Pathway i at levere omkostningseffektiv service excellence, den fokuserede service fabrik Pathway i at levere omkostningseffektiv service excellence, og driftsstyringsstrategi Pathway til at levere omkostningseffektiv service excellence. Modul 7: Produktisering af tjenester og branding af serviceoplevelsen og opbygning af en serviceorganisation i verdensklasse Opdag, hvordan du kan drive forbedringer ved hjælp af strategier og rammer for serviceledelse, og hvordan du identificerer strategier til forbedring af servicelevering og de potentielle faldgruber. Program Fakultet Jochen Wirtz, ph.d. Professor i marketing og prodekan for MBA-programmer Ud over at tjene som professor i marketing ved National University of Singapore, er professor Wirtz også international fellow ved Service Research Center ved Karlstad University i Sverige og akademisk stipendiat ved Cornell Institute for Healthy Futures ved Cornell University i New York. Han var den stiftende direktør for dual degree UCLA – NUS Executive MBA Program (rangeret 4. globalt i Financial Times EMBA 2015 Ranking og 3. i EIU 2015 Ranking) fra 2002 til 2014; en Associate Fellow ved Saïd Business School, University of Oxford fra 2008 til 2013; og et stiftende medlem af NUS Teaching Academy fra 2009 til 2015. Professor Wirtz er ph.d. i Services Marketing fra London Business School. Hans forskning har siden fokuseret på servicemarketing og er blevet publiceret i omkring 100 akademiske tidsskrifter og magasinartikler (såsom Harvard Business Review), 130 konferencepræsentationer og 40 bogkapitler. Hans mere end 10 bøger omfatter Services Marketing – People, Technology, Strategy (World Scientific, 9. udgave, 2021) og Essentials of Services Marketing (Pearson Education, 3. udgave, 2016), begge medforfatter af professor Christopher Lovelock. Med oversættelser og tilpasninger til over 26 lande og regioner og et samlet salg på omkring 1.000.000 eksemplarer er de blevet globalt førende lærebøger om servicemarketing. Industri eksempler Gennem eksempler fra den virkelige verden fra flere industrier vil du se, hvordan teorierne bliver omsat i praksis. Starbucks Forstå, hvordan en af grundlæggerne af Starbucks var i stand til at komme med en idé, der fungerer som cafeens værdiforslag. Rolls Royce Identificer, hvordan Rolls-Royce brugte ingeniørmæssig ekspertise og serviceløsninger til at blive en konkurrencedygtig global producent. ANZ Bank Få et glimt af Jamie, en virtuel agent fra ANZ-banken, som har betjent tusindvis af kunder, siden den blev lanceret. Singapore Airlines Lær nogle af de strategier, som Singapore Airlines bruger til at skabe kundeloyalitet. Google Forstå, hvordan Google mestrede selvbetjeningsteknologier for at opretholde sit lave antal medarbejdere. Nike Lær de forskellige måder at få en bedre forhandlingsposition i værdikæden og de forskellige områder, hvor værdi kan udvindes. Andre virksomheder, der er inkluderet som eksempler eller som use cases i programmet, omfatter BMW, Tesla, Raffles Hotel, Wise, Four Seasons Hotel, Changi Airport - Singapore, Lux Hotels & resorts, Zappos osv. Bemærk: Alle mærke-, produkt- og virksomhedsnavne er varemærker™ eller registrerede® varemærker tilhørende deres respektive indehavere. Brug af dem indebærer ikke nogen tilknytning til, godkendelse af eller tilknytning af nogen art mellem dem og programejere. Program læringsrejse 56 Videoforelæsninger 25+ industrieksempler 8 diskussionsforum 8 ugentlige kontortimer 7 Opgaver 5 casestudier Hvorfor tilmelde dig programmet? I nutidens service- og videnbaserede økonomier skal virksomheder hele tiden finde nye måder at skille sig ud på. På denne konkurrenceprægede markedsplads er det afgørende at anvende en kundecentreret tilgang til styring og levering af fremragende service. Denne indsats kræver dog mere end at stole på kundefeedback for at fremvise dine servicetilbud. Det kræver, at der skabes operationer af høj kvalitet i et miljø med høj tillid, hvilket fører til motiverede medarbejdere, der yder enestående kundeservice. I programmet Service Leadership: Customer Value, Excellence and Cost-Effectiveness – tilbudt af NUS Business School – kan du opnå de kompetencer, du har brug for for at blive en kundefokuseret virksomhedsleder, der er i stand til at levere mere værdi for din organisation, medarbejdere og kunder. 93 % af kunderne vil sandsynligvis foretage gentagne køb hos virksomheder, der tilbyder fremragende kundeservice. kilde: Hubspot Research, 2021 70 % have et mere gunstigt syn på mærker, der tilbyder proaktive kundeservicemeddelelser. kilde: Microsoft, 2021 26 % af virksomheder og fagfolk siger, at værdien af kundetilfredshed er fuldt defineret og sporet. kilde: Global Customer ExperienceQ Benchmarking Report, 2020 Hvem er dette program til? Programmet er designet til fagfolk fra enhver akademisk baggrund fortrinsvis med 8+ års erhvervserfaring. Programmet er anvendeligt på tværs af alle brancher - især it-produkter og -tjenester, bank- og finansielle tjenester, personale og rekruttering, uddannelse og rådgivning - og gavner dem, der tjener i teknologisk ledelse, generel ledelse, drift, konsulentfunktioner og videre. Dette program er især nyttigt for fagfolk, der ønsker at: Forbedre driftseffektiviteten og transformer kundeoplevelsen gennem digital teknologi Udvikle disruptive forretningsmodeller med en servicecentreret tilgang Forbedre kundernes engagement og øge konverteringsraten gennem integreret marketingautomatisering Udnyt kunde- og medarbejderoplevelser til at nå forretningsmål Anvend bedste praksis for levering af tjenester på tværs af brancher og virksomheder -
Kursus
Deltid
2 måneder
Engelsk
21 Dec 2021
17 Dec 2021
Online
 
上海时装培训中心
Shanghai, Kina

Dette kursus varer i et år og giver de studerende de nødvendige færdigheder og praktiske færdigheder, og gennem undervisning i tre vigtige modeområder inden for modedesign, mo ... +

Dette kursus varer i et år og giver de studerende de nødvendige færdigheder og praktiske færdigheder, og gennem undervisning i tre vigtige modeområder inden for modedesign, modevirksomhed og modemodellering vil det vise eleverne modeverdenen i alle retninger og flere vinkler . -
Kursus
Engelsk, Italiensk, Kinesisk
på universitet
 
Knowledge Point Institute
Dubai, Forenede Arabiske Emirater

Ved du, hvem der designer billeder i disse dage? Hvem laver kreative reklamer for forskellige virksomheder? Ja, der er et bestemt kursus for dette. Disse mennesker kaldes graf ... +

Ved du, hvem der designer billeder i disse dage? Hvem laver kreative reklamer for forskellige virksomheder? Ja, der er et bestemt kursus for dette. Disse mennesker kaldes grafiske designere. Kurset, de har gennemført, er grafisk design. -
Kursus
Engelsk
 

Få et stipendium på op til $ 10000

Opdag de muligheder, vores stipendium kan give dig.
Emirates College Of International Students
Sharjah, Forenede Arabiske Emirater

Dette kursus introducerer studerende til en verden af grafisk design og visuel kommunikation. Det giver dig et overblik over den komplette professionelle produktionsproces: fr ... +

Dette kursus introducerer studerende til en verden af grafisk design og visuel kommunikation. Det giver dig et overblik over den komplette professionelle produktionsproces: fra udvikling af visuelle koncepter, projektplanlægning og pitching til designimplementering i professionel grafiksoftware. -
Kursus
Engelsk
 
Scientific College of Design
Muscat, Oman

Grafisk design er processen med visuelt at kommunikere ideer og information gennem brug af ord og billeder i trykte, miljømæssige og elektroniske formater. Det er en mangeside ... +

Grafisk design er processen med visuelt at kommunikere ideer og information gennem brug af ord og billeder i trykte, miljømæssige og elektroniske formater. Det er en mangesidet disciplin, der omfatter en række forskellige indhold og medier. Opgaver for den grafiske designer inkluderer plakatdesign, identitetssystemer, emballage, offentliggørelse og webdesign. -
Kursus
Engelsk
 
Институт экономики и культуры
Moskva, Rusland

I de seneste årtier er den mest dynamisk udviklende og krævede specialitet professionen som designer. Moderne design udvider støt rækkevidden af sine professionelle opgaver, o ... +

I de seneste årtier er den mest dynamisk udviklende og krævede specialitet professionen som designer. Moderne design udvider støt rækkevidden af sine professionelle opgaver, og derfor stiger kravene til en specialdesigner på arbejdsmarkedet betydeligt. Nøglen til konkurrenceevne er evnen til at skabe et universelt designkoncept, der kan løse en lang række socioøkonomiske problemer. -
Kursus
Russisk
 
光州大學
Nam-gu, Sydkorea

Gwangju University blev grundlagt af Dr. Kim In-Kon i 1980 efter ånden ved at fremme ærlige og kompetente individer. Gwangju University er stolt af sit høje omdømme med de bed ... +

Gwangju University blev grundlagt af Dr. Kim In-Kon i 1980 efter ånden ved at fremme ærlige og kompetente individer. Gwangju University er stolt af sit høje omdømme med de bedste uddannelsesmæssige forhold; den høje andel af fakultetsmedlemmer, professorer i faciliteterne. -
Kursus
Engelsk, Kinesisk, Korean, Vietnamesisk
Mar 2022
 
Namik Kemal University
Tekirdağ, Tyrkiet

Grafisk design er en gren af visuel kommunikation, der har til formål at løse problemer ved hjælp af visuelle elementer og typografi og effektivt formidle et budskab til publi ... +

Grafisk design er en gren af visuel kommunikation, der har til formål at løse problemer ved hjælp af visuelle elementer og typografi og effektivt formidle et budskab til publikum. Inden for de mange forskellige visuelle kommunikationskanaler, der tilbydes af nutidens teknologi, er det blevet stadig vigtigere at formidle meddelelser til publikum hurtigt og tydeligt, og det er blevet en nødvendighed i sektoren at skille sig ud ved hjælp af grafisk design. -
Kursus
Engelsk, Tyrkisk
 
Kastamonu University
Kastamonu, Tyrkiet

Vores universitet, der sigter mod at have en fremtrædende plads blandt nationale og internationale universiteter, blev grundlagt på grundlag af lov nr. 5467 den 1. marts, 2006 ... +

Vores universitet, der sigter mod at have en fremtrædende plads blandt nationale og internationale universiteter, blev grundlagt på grundlag af lov nr. 5467 den 1. marts, 2006. -
Kursus
Engelsk, Tyrkisk, Russisk
 
First Media Professional Learning Centre
Singapore

At udvikle en grundlæggende forståelse for digital billedbehandling, billedmanipulation og plakat design ved hjælp af Adobe Photoshop.

At udvikle en grundlæggende forståelse for digital billedbehandling, billedmanipulation og plakat design ved hjælp af Adobe Photoshop. -
Kursus
Fuldtid
24 timer
på universitet
 
Moscow Film School
Moskva, Rusland

Kostume design spiller en vigtig rolle i at skabe det visuelle i filmen. Kostume designer er ansvarlig for de enkelte

Kostume design spiller en vigtig rolle i at skabe det visuelle i filmen. Kostume designer er ansvarlig for de enkelte -
Kursus
Deltid
2 år
på universitet
 
華僑大學
100號, Taiwan

Overseas Chinese University (OCU) blev grundlagt i 1964 som et privatfinansieret college i det centrale Taiwan og er dedikeret til ekspertise inden for undervisning, forskning ... +

Overseas Chinese University (OCU) blev grundlagt i 1964 som et privatfinansieret college i det centrale Taiwan og er dedikeret til ekspertise inden for undervisning, forskning og samfundstjenester. OCU har en stolt tradition for at give uddannelsesmuligheder for intellektuel og følelsesmæssig vækst inden for en bred vifte af discipliner og fagområder. Gennem integration af den nyeste teknologi stræber universitetet efter at skabe et stimulerende miljø, hvor studerende, fakultet og personale kan udvikle deres interesser, færdigheder og talenter i det fulde omfang. -
Kursus
Engelsk, Kinesisk
 
上海时装培训中心
Shanghai, Kina

Modedesignprogrammet giver deltagerne teknikkerne til at designe og skabe herretøj eller dametøj, mens de imødekommer skiftende behov i den internationale mode- og luksusindus ... +

Modedesignprogrammet giver deltagerne teknikkerne til at designe og skabe herretøj eller dametøj, mens de imødekommer skiftende behov i den internationale mode- og luksusindustri. Modedesignere er inspirationen til kreative ideer og nye trends, ikke kun i tøj, men også i stofudvikling. De opretter samlinger baseret på en informeret analyse af materialer og stoffer i forbindelse med kunst, design, kreativitet og mode. -
Kursus
Engelsk, Kinesisk, Italiensk
på universitet