Read the Official Description

Kursus - International turisme: Cultures og Adfærd

Sprog: English

Tidspunkt for kurser: Efterår / Forår

NB: Dette kursus forklarer, hvordan nationale kulturer påvirker social adfærd og hvorfor turister, og værter opfører sig som de gør. For at forstå de adfærdsmæssige forskelle mellem internationale turister og værter, må man lære om begrebet menneskelig adfærd i turismen og de faktorer, der påvirker denne adfærd.

Den første halvdel af kurset er afsat det meste til de teoretiske aspekter, der dækker forskellige definitioner og teoretiske tilgange til studiet af menneskelig adfærd. Begrebet menneskelig adfærd er tværfaglig. Det har lånt mange ideer udviklet i andre videnskabelige discipliner, som psykologi, sociologi, socialpsykologi, antropologi, økonomi, marketing og ledelse.Et af de emner Her er kulturelle faktorer som de væsentligste determinanter for internationale turister adfærd og derfor er dette emne også blevet inkluderet i kurset syllabus.The anden halvdel af kurset er analysen af ​​kulturen i et tværfagligt turisme kontekst og anvendelsen af ​​begrebet kultur til de abstrakte psykologiske begreber opfattelsen, attitude eller tilfredshed, som alle har forskellige betydninger i forskellige kulturer, skaber problemer. Denne del tilbyder løsninger til en række spændende problemer ved at understrege vigtigheden af ​​at være kulturelt bevidste og følsomme over for internationale turister markeder behov og forstå, hvordan den kulturelle baggrund af disse markeder påvirker turist erfaringer. Et af de vigtigste emner i denne del af kurset er dybdegående analyser af casestudier, som alle er international.

See 9 more programs offered by Russian State University For The Humanities »

This course is Campus based
Start Date
Sep. 2019
Duration
Kontakt skolen
Fuldtid
Deadline
By locations
By date
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline

Sep. 2019

Location
Application deadline
End Date