Kursus: Håndtering af medarbejdernes trivsel

Generelt

2 tilgængelige placeringer

Program beskrivelse

8. - 9. oktober 2020

Håndtering af medarbejders trivsel

Opret medlemskabsbetingelserne for hold

Generel information

mål

Efter afslutningen af denne træning vil deltagerne kunne:

  • at gennemføre konkrete handlinger for at give en klar retning, fælles mål,
  • at fremme en organisation, der forbedrer, at kontrollere tiden,
  • at fremme medarbejdernes selvmotivation,
  • implementere samarbejds- og kreativ ledelse,
  • opdage advarselssymboler om stress og del løsningene

Forudsætninger

Ingen specifik forkundskrav kræves.

offentlige

Team- og / eller projektledere

niveauer

forbedring

agreement, brainstorming, businessrawpixel / Pixabay

program

beskrivende

Manager i det 21. århundrede

  • Ledere og medarbejderes nye behov

Klar retning for alle

  • Faldende strategi på holdniveau
  • Giv det en operationel fornemmelse
  • Sæt realistiske og udfordrende mål sammen

Kontinuerlig forbedring af teamets operationer

  • Samarbejdende teamdiagnostik
  • Kreative problemløsningsværksteder

En kontrolleret tid

  • Mig og tid
  • Jagtende tidsspildere
  • Organiser og prioriter din aktivitet

Selvmotiverede medarbejdere

  • Individuelle og kollektive håndtag af selvmotivation
  • De givende tegn på anerkendelse
  • Motivations- og re-motivationssamtalen

Et autonomt hold

  • Den motiverende delegationssamtale
  • Fremme medarbejdernes autonomi

Advarselstegn på stress og skærme

  • Registrer klimasignaler og indikatorer
  • Del skærmbillederne for dig selv og dit team

Yderligere oplysninger

Undervisningsmetode

Pædagogikken er resolut oplevelsesmæssig, kreativ og deltagende.

I ansigt-:

  • Faciliteringsteknikker, der kan modelleres, så ledere kan gennemføre samarbejdsworkshops med deres ansatte efter træningen
  • Brug af projektive kort og uddannelsesspil designet af facilitatorerne, som letter ejerskabet
  • Energiserings-, vejrtræknings- og afslapningsøvelser, der kan overføres til hverdagen.

nedstrøms:

  • Uddyb emnerne med bidrag fra artikler og praktiske ark
  • Adgang til underviseres ressourceblog

højttalere

Anna EDERY, konsulent, erfaren træner og coach, specialiseret i humanistiske og kreative ledelsesmetoder, SMILE You MANAGE

Senest opdateret Jan 2020

Om skolen

L’IFCAM est l’Université du Groupe Crédit Agricole, centre d’investissement et de développement du capital humain, au service des ambitions du projet de groupe CA. Créé en 1976, à l’initiative des Cai ... Læs mere

L’IFCAM est l’Université du Groupe Crédit Agricole, centre d’investissement et de développement du capital humain, au service des ambitions du projet de groupe CA. Créé en 1976, à l’initiative des Caisses régionales de Crédit Agricole, le périmètre de l’IFCAM s’est élargi en 2001, avec la création de l’entité Crédit agricole SA et l’intégration des filiales. Minimer
Montrouge , Paris + 1 Mere Mindre