kursus - e-business

Russian State University For The Humanities

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

kursus - e-business

Russian State University For The Humanities

Kursus - Electronic Business

&nbsp

Sprog: English

Tidspunkt for kurser:. Spring Dette kursus er tilgængelig fra det akademiske år 2012-2013

Dette kursus er designet til at give et overblik over E-Commerce modeller, applikationer, beslutninger og problemstillinger. Eksempler på materialer, der er omfattet i dette kursus er E-Commerce Business and indtægter modeller, E-Commerce Strategier og marketing koncepter, specifikke applikationer såsom B2B, web 2.0, E-læring og e-forvaltning, samt teknologi, sikkerhed og betalinger. Dette kursus vil gavne de studerende med en interesse i at arbejde i et E-Commerce miljø, starte egen e-handel business eller vurdere E-Commerce aktiviteter.

Målsætninger

Efter en vellykket afslutning af dette kursus, vil de studerende være i stand til:

  • Skitser en grundlæggende model af Internet-teknologi infrastruktur
  • Vurdere E-Commerce strategier og programmer, herunder online markedsføring, e-forvaltning, e-læring og globale e-handel
  • Diskutere betydningen af ​​Web 2.0 indhold og sociale netværk i E-Commerce
  • Differentiere elektroniske markedspladser og give eksempler på e-hale produkter og services
  • Sammenlign B2B og B2C E-Commerce strategier, herunder segmentering
  • Kategorisere fordele og ulemper ved forskellige online betalingsmuligheder
  • Drøfte fælles juridiske, etiske og skattemæssige spørgsmål i E-Commerce
  • Bruge den viden af ​​online sikkerhedsproblemer til at vurdere eksisterende hjemmesider
  • Brug viden om de store E-Commerce indtægter modeller til at evaluere eksisterende hjemmesider

Kursusoversigt

ADMN 344: E-handel er opdelt i tretten uger som følger:

  • Emne 1: Oversigt over Electronic Commerce (EF)
  • Emne 2: e-markedspladser (Auktioner, Portaler etc.)
  • Emne 3: e-hale produkter og services
  • Emne 4: Online Marketing og Online Consumer Behavior
  • Emne 5: Business-to-Business E-Commerce
  • Emne 6: E-forvaltning og e-læring
  • Emne 7: Web 2.0, sociale netværk og Search Engine Optimization
  • Emne 8: E-Commerce Security
  • Emne 9: Betaling løsninger og ordreudførelse
  • Emne 10: E-Commerce Strategi og Globale spørgsmål
  • Emne 11: Juridiske, etiske og skattespørgsmål
  • Emne 12: Iværksættelse af et E-Commerce Business
  • Emne 13: E-Commerce Business Analysis Term Project
Varighed og pris
This course is Campusbaseret
Start Date
Startdato
Sep. 2019
Duration
Varighed
Fuldtid
Information
Deadline
Locations
Rusland - Moscow, Moskva
Startdato : Sep. 2019
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Dates
Sep. 2019
Rusland - Moscow, Moskva
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen