Read the Official Description

Kursus - Electronic Business

&nbsp

Sprog: English

Tidspunkt for kurser:. Spring Dette kursus er tilgængelig fra det akademiske år 2012-2013

Dette kursus er designet til at give et overblik over E-Commerce modeller, applikationer, beslutninger og problemstillinger. Eksempler på materialer, der er omfattet i dette kursus er E-Commerce Business and indtægter modeller, E-Commerce Strategier og marketing koncepter, specifikke applikationer såsom B2B, web 2.0, E-læring og e-forvaltning, samt teknologi, sikkerhed og betalinger. Dette kursus vil gavne de studerende med en interesse i at arbejde i et E-Commerce miljø, starte egen e-handel business eller vurdere E-Commerce aktiviteter.

Målsætninger

Efter en vellykket afslutning af dette kursus, vil de studerende være i stand til:

  • Skitser en grundlæggende model af Internet-teknologi infrastruktur
  • Vurdere E-Commerce strategier og programmer, herunder online markedsføring, e-forvaltning, e-læring og globale e-handel
  • Diskutere betydningen af ​​Web 2.0 indhold og sociale netværk i E-Commerce
  • Differentiere elektroniske markedspladser og give eksempler på e-hale produkter og services
  • Sammenlign B2B og B2C E-Commerce strategier, herunder segmentering
  • Kategorisere fordele og ulemper ved forskellige online betalingsmuligheder
  • Drøfte fælles juridiske, etiske og skattemæssige spørgsmål i E-Commerce
  • Bruge den viden af ​​online sikkerhedsproblemer til at vurdere eksisterende hjemmesider
  • Brug viden om de store E-Commerce indtægter modeller til at evaluere eksisterende hjemmesider

Kursusoversigt

ADMN 344: E-handel er opdelt i tretten uger som følger:

  • Emne 1: Oversigt over Electronic Commerce (EF)
  • Emne 2: e-markedspladser (Auktioner, Portaler etc.)
  • Emne 3: e-hale produkter og services
  • Emne 4: Online Marketing og Online Consumer Behavior
  • Emne 5: Business-to-Business E-Commerce
  • Emne 6: E-forvaltning og e-læring
  • Emne 7: Web 2.0, sociale netværk og Search Engine Optimization
  • Emne 8: E-Commerce Security
  • Emne 9: Betaling løsninger og ordreudførelse
  • Emne 10: E-Commerce Strategi og Globale spørgsmål
  • Emne 11: Juridiske, etiske og skattespørgsmål
  • Emne 12: Iværksættelse af et E-Commerce Business
  • Emne 13: E-Commerce Business Analysis Term Project

See 9 more programs offered by Russian State University For The Humanities »

This course is Campus based
Start Date
Sep. 2019
Duration
Kontakt skolen
Fuldtid
Deadline
By locations
By date
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline

Sep. 2019

Location
Application deadline
End Date