Read the Official Description

Giver beslutningstagere med de færdigheder til at forstå markedsundersøgelser værktøjer og låse kunder indsigter fra de data, der genereres af markedsundersøgelser. Hjælper både B-to-B og B-to-C virksomhederne til at forstå, hvordan den rette blanding af kvalitative og kvantitative værktøjer kan bruges til at få kraftige, værdifuld indsigt i kundernes behov og opfattelser.

For virksomheder i både B-to-B og B-to-C miljøer, vil dette program give brugerne af markedsundersøgelser med de færdigheder til at stille de rigtige spørgsmål og træffe de rigtige beslutninger for at opnå en bæredygtig konkurrencefordele.

Programmet indeholder en grundig forståelse af, hvordan den rette blanding af kvalitative og kvantitative marketing research redskaber kan bruges til at få kraftige, gyldigt indsigt i kundernes behov og opfattelser. Opbygning af en marketingstrategi baseret på dyb kundeindsigt kan give en virksomhed en stærk konkurrencefordel. Dette program hjælper ledere nå dette mål.


Fordele

I løbet af dette kursus, vil du:

  • Forstår vigtigheden af ​​en kundeindsigt-drevet forretningsstrategi
  • Udvikle en indsigtsfuld forhold til kunderne ved at forstå deres rationelle og følelsesmæssige behov
  • Forstå den rolle, etnografi i udviklingen af ​​nye kunde indsigter
  • Forstå, når du skal have tillid til et markedsundersøgelser studie, og du skal være forsigtig
  • Stille de rigtige spørgsmål til din markedsføring forskere for at få værdifuld og handlingsrettede kundeoplysninger
  • Træffe passende beslutninger med kunden oplysninger, der indsamles
  • Få mere præcise prognoser for nye produkter
  • At få maksimalt udbytte af dit marked forskning udgifter

Format

Diskussion, sag analys er, og øvelser lette deltagelse og engagement i seminaret. Om aftenen, arbejder deltagerne i studiegrupper for at forberede næste dags sag analyser.


Programmets indhold

  • Oprettelse af en kunde Insight-Driven Organization
  • Ingen Marketing Research er bedre end dårlig> Marketing Research
  • Forståelse Forbrugere
  • Forståelse B-to-B kunder
  • Kvantitative værktøjer
  • Eksperimenter i Marketing og Test Marketing
  • Omfattende Case Study

Program taught in:
Engelsk

See 43 more programs offered by Kellogg School of Management at Northwestern University »

This course is Campus based
Start Date
Sep. 2019
Duration
4 dage
Deltid
Price
5,800 USD
Deadline
By locations
By date
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline

Sep. 2019

Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date