Kommunikation

Institute for Business and Public Administration, Bucharest (ASEBUSS)

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

Kommunikation

Institute for Business and Public Administration, Bucharest (ASEBUSS)

FORSTÅELSE DIG SELV OG ANDRE


Arbejdspladsen i dag indser folk er blevet en af ​​de vigtigste ingredienser til organisatorisk succes. Udnytte kraften i at investeringer menneskelig kapital betyder at stole mere end nogensinde før på arbejdspladsen relationer. Disse relationer giver byggestenene til nutidens succesrige organisationer. Succes på ethvert niveau i en organisation kræver medarbejdere til at stole på andre og at tune ind på den enkeltes behov, præferencer og stilarter. Dette seminar vil hjælpe medarbejderne med at blive mennesker eksperter ved at hjælpe dem med at forstå de behov og adfærdsmæssige præferencer mennesker på arbejdspladsen. Deltagerne vil lære at udvikle og vedligeholde bedre relationer med overordnede, kolleger og underordnede.

Læringsmål kan nævnes:

* Udvikling af bevidsthed om og forståelse af de grundlæggende personlighedstyper og deres indvirkning på adfærd og kommunikation stilarter andre.
* Forståelse at forskellige adfærdsmønstre ikke truer.
* Erkender forskelle og styrker af andre og bruge dem til at skabe win-win situationer.
* Stærke medarbejdere med værktøjer til succes.
* At lære at kommunikere på et nyt sprog.


Kommunikationsprocessen

Til at fremme og bidrage mere fuldstændigt til din organisation, skal du forstå betydningen af ​​kommunikation. Du skal interagere med andre for at vinde og tilbyde de oplysninger, du og dine medarbejdere har brug for at træffe vigtige beslutninger. Den bedste måde at forbedre din kommunikation er at forstå, hvad det er. Dette seminar vil introducere dig til kommunikationsprocessen og give indsigt i nogle af de store barrierer for kommunikation.

Læringsmål kan nævnes:

* Forståelse af betydningen af ​​erhvervslivet og organisatorisk kommunikation.
* At være bekendt med de myter og realiteter kommunikation.
* Kendskab til den grundlæggende model for kommunikation.
* Identifikation barrierer for effektiv kommunikation.
* Anvender teknikker til at forbedre kommunikationen.


EFFEKTIVE lyttefærdigheder


I artiklen "Lytte - Det kan ændre dit liv," forfatterne staten: "At lytte er ikke bare et trick eller en række teknikker. Det er en holdning, en måde, hvorpå du forholder dig til verden. At være en god lytter, skal du foretage lytter en del af den måde, du lever. De fleste af os antage, at vi er gode lyttere. Vi tager for givet, at lytte bare kommer naturligt, når de i virkeligheden, lytte er kompliceret og anstrengende. Ifølge forskning, lytning optager 80 procent af vores vågne timer. Derfor dette seminar hjælper dig med at forstå betydningen af ​​at lytte i organisationen, og hvordan man bliver en bedre lytter.

Læringsmål kan nævnes:

* Forståelse af betydningen af ​​en effektiv lytning i organisatoriske rammer.
* Kendskab til tegn og årsager til dårlig lytning.
* Skelne mellem dårlige og gode lyttevaner.
* Forbedring af din evne til at lytte.
* Identificering dine styrker og svagheder som en lytter.


EFFEKTIV interpersonelle KOMMUNIKATION


En vigtig færdighed for dig, som leder, er kompetent interpersonel kommunikation. Dette seminar vil hjælpe dig med at lære betydningen af ​​støttende kommunikation og give retningslinjer, som vil hjælpe dig med at praktisere denne form for kommunikation.

Læringsmål kan nævnes:

* Skelne mellem coaching og rådgivning situationer.
* Brug problemorienterede udsagn snarere end personorienterede udsagn.
* Kommunikation coach ved at anerkende dine sande følelser uden at handle dem ud i destruktive måder.
* Anvender beskrivende, ikke evaluerende udsagn, der beskriver objektivt hvad der skete.
* Brug validering udtalelser, der viden den andens betydning og egenart.
* Ved hjælp af specifikke udsagn snarere end globale (enten-eller, sort eller hvid) udsagn.
* At eje dine udsagn: Brug personlige ord ("I") snarere end upersonlige ord ("de").


FORBEDRING din kommunikation STIL


Ifølge Gerald M. Goldhaber, en kendt kommunikationskonsulent, professor og forfatter, den vigtigste bidragyder til jobtilfredshed er kvaliteten af ​​forholdet medarbejdere har med vejlederne. Forskning har vist, at produktiviteten og kundeservice er direkte relateret til kvaliteten af ​​relationer i organisationen. Når medarbejderne føler, at de bliver værdsat, lyttet til, og brød sig om, og har en følelse af fælles ansvar, deres holdninger er positive, og deres præstationer er fornem. Dette seminar vil hjælpe dig med at udvikle og vedligeholde bedre relationer med dine overordnede, kolleger og underordnede.

Læringsmål kan nævnes:

* At kunne skelne mellem en støttende og en defensiv kommunikation klima.
* At lære at gøre dine forventninger klart for andre.
* Identifikation din kommunikation stil og forstå stilarter andre.
* Afstemning din kommunikation stil til andre.
* At vide, hvornår og når ikke at bruge hver kommunikation stil.
* Brug videregivelse og feedback effektivt.


FORSTÅELSE nonverbal kommunikation

Ledere og medarbejdere, uanset deres organisatoriske positioner, konstant sende skjulte budskaber til dem omkring dem. Nogle gange disse meddelelser sendes med vilje, mens der ofte mange er sendt uden afsender selv at være opmærksomme på dem. Ledere på alle niveauer sende meddelelser ved det tøj de bærer; størrelsen og placeringen af ​​deres kontorer; den måde, deres kontormøbler er arrangeret; hvor de sidder under et møde, deres ansigtsudtryk, gestik og kropsholdning; hvor tæt eller hvor langt fra andre, de står; og selv hvad tid de ankommer til møder eller sociale sammenkomster. Succesen for kommunikation i en organisation ofte afhænger af, hvor godt ledere og medarbejdere kan "læse" disse tavse budskaber fra andre. Dette seminar vil øge din forståelse af den rolle, nonverbal kommunikation inden for

Læringsmål kan nævnes:

* Opsamling bevidstheden om de typer af nonverbal kommunikation, og deres indvirkning på erhvervslivet og organisatorisk kommunikation.
* Kendskab til de nonverbale status symboler, der anvendes i erhvervslivet.
* At lære paralanguage kan påvirke den besked, du kommunikerer.
* Forbedring af din opfattelse af kroppens bevægelser i nonverbal kommunikation.
* Erkender virkningen af ​​påklædning og udseende, farve og tid på dem omkring dig.


Forbedring af din mundtlige kommunikationsevner

Et af de vigtigste færdigheder, du kan udvikle, er evnen til at kommunikere effektivt. Dette seminar vil hjælpe dig med at skærpe din mundtlige kommunikation teknikker. Du modtager praktisk information og vejledning. Du vil blive motiveret til at tale med større gennemslagskraft.

Læringsmål kan nævnes:

* Anerkender betydningen af ​​oral taler.
* Forståelse af 3 P'er effektive præsentationer.
* Demonstration hvordan hver præsentation kan skræddersys til dine specifikke målgruppe uanset størrelse.
* At lære flere metoder til at organisere en præsentation og fordelene ved hver metode.
* Vel vidende, at sceneskræk er et normalt fænomen og læringsmetoder til at kontrollere det.
* Illustrerer teknikker, der informerer, inspirerer og overtale publikum store og små.

Lære at skrive EFFEKTIVT

Et af de vigtigste færdigheder, du kan udvikle, er evnen til at skrive effektive business korrespondance. Formålet med dette seminar er at hjælpe dig skærpe din virksomheds skriftligt teknikker. Du kan tage de principper, der vil blive præsenteret her i dag, og anvende dem til din skriftligt.

Læringsmål kan nævnes:

* Vide, hvordan man vælger de rigtige ord til at sige præcis, hvad du mener.
* At kunne eliminere wordiness og jargon.
* At lære om at skrive strategier til at motivere og overbevise andre.
* Øge din magt og troværdighed gennem dine skrevne ord.
* At være i stand til at identificere hindringer for klar kommunikation.

Denne skole tilbyder programmer i:
  • Engelsk
Varighed og pris
This course is Campusbaseret
Start Date
Startdato
Sep. 2018
Duration
Varighed
Deltid
Information
Deadline
Locations
Rumænien - Bucharest, Bucharest
Startdato : Sep. 2018
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Dates
Sep. 2018
Rumænien - Bucharest, Bucharest
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen