Icm Certifikat Business Studies

NCBA National College of Business Administration

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

Icm Certifikat Business Studies

NCBA National College of Business Administration

ICM Certificate Business Studies

Institut for Commercial Managements (ICM) Certificate in Business Studies udbydes af NCBA introducerer eleverne til de faglige discipliner, der ligger til grund for effektiv virksomhedsledelse. Formålet med kurset er at give potentielle forretnings-og management-studerende med en fond af viden, der vil:


a) at øge deres beskæftigelsesmuligheder

b) forberede dem til eventuelle overvågnings-og management karriere inden for industri og handel

c) give dem en kvalifikation, som vil sætte dem i stand til at gå videre til højere niveau generel ledelse eller specialiserede programmer på et senere tidspunkt i deres virksomhed eller akademisk karriere.

Dette er en 800-vejledning timers program. Læring finder sted på en række niveauer gennem foredrag, diskussion i klassen inklusiv problem gennemgang og analyse.Formelle foredrag giver et fundament af oplysninger, som den studerende bygger gennem rettet læring og selvadministrerede læring uden for klassen. De studerende opfordres aktivt til at danne studiegrupper for at drøfte kursus materiale, der fremmer en større dybde og lærerig oplevelse. Studerende er forpligtet til at deltage 15 timers forelæsning timer om ugen i 25 uger for at støtte deres studier, og vil modtage vejledning til at fuldføre de læringsmæssige timer.



Adgangskrav

NCBA driver en Ȍben post 'politik i forhold til dette kursus, men potentielle studerende skal have mindst engelsk IELTS 5



Eksamen og medlemskontingenter

Eksamen indstilles udefra og præget af ICM. Eksamen afholdes i marts, juni, september og december hvert år.Ansøgerne skal være registreret og indbetalte Student Medlemmer af instituttet på det tidspunkt, de påtager sig de undersøgelser. Medlemskab til ICM omkostninger £ 50 sterling om året. Eksamen koster £ 25 sterling per eksamen. Alle fire moduler skal sidde og bestået for at opnå certifikat. Disse gebyrer er ikke medtaget i studieafgift.


Pensum Oversigt


Der er fire obligatoriske Units:


International Business Communications

Formålet med dette emne er at forberede eleverne til at tage stilling til forretningsmæssige kommunikationssituationer stødt på i deres karriere gennem skrivning af notater, breve, rapporter, cv'er, elektroniske meddelelser, manualer withterms, mekanismer og instruktioner, proces analyse forslag; web porteføljer; levere oral præsentationer, for at udvikle sociale kompetencer og til at fremme kritisk tænkning og problemløsning færdigheder gennem skrivning af effektiv kommunikation for tildelte forretningsscenarier / situationer.

&nbsp


Business Management & Administration

Enheden introducerer den studerende til en række undersøgelser, som er nyttige i at forstå mennesker på arbejdspladsen.Den undersøger begrebet forvaltning i det globale erhvervsklima og gennem vurdering af business cases, er en række metoder overvejes.

Enheden forbereder de studerende til deres sandsynlige fremtidige roller som ledere i organisationer. Det tilskynder dem til at syntetisere viden og erfaringer fra andre enheder ved at overveje konkurrerende perspektiver på arten af ​​ledelsen. Det tilskynder dem til at reflektere over det bidrag, de kan gøre som enkeltpersoner til forvaltningsprocessen, og til at udforske deres egne færdigheder som potentielle ledere, inden for rammerne af deres peer group. Enheden rører praktiske, moralske og etiske dimensioner af lederrollen og undersøger de centrale problemer og dilemmaer, som kan opstå for interessenter i moderne organisationer.

&nbsp


Tolkning og analyse af oplysninger (Numeracy & Statistics)

Det er formålet med denne enhed er at udstyre de studerende de nødvendige færdigheder til at fortolke information, udføre beregninger og fortolke resultaterne af disse oplysninger og senere, at udstyre de studerende med nogle af de analytiske færdigheder, som er relevante for undersøgelsen af ​​Business Studies som helhed .

&nbsp


Marketing Principals

At give de studerende et grundlag for analysen af ​​markedsføring i organisationer, herunder beslutningsprocesser, segmentering, betydningen af ​​information og markedsføring informationssystem, markedsføring mix, interne og eksterne påvirkninger, der påvirker strategi, konkurrent analyse og positionering.

Varighed og pris
This course is Campusbaseret
Start Date
Startdato
Sep. 2018
Duration
Varighed
25 uger
Fuldtid
Information
Deadline
Locations
Irland - Dublin
Startdato: Sep. 2018
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Dates
Sep. 2018
Irland - Dublin
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen