HR Praksis Essentials
London Business Training & Consulting
Nøgleinformation
Campus placering
London, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
1 uge
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
Oversigt
HR Practice Essentials er et meget interaktivt kursus, der udforsker den organisatoriske kontekst, som HR opererer inden for for at få indsigt i, hvordan vi kan blive mere effektive som HR-professionelle. Rejsen starter med karakteristika for forskellige organisationer for bedre at forstå målene for HR, frem til detaljerne i jobbeskrivelser, sammensætning og implementering.
Kurset inkluderer også et besøg på stedet i en organisation, der er relevant for kurset, så delegerede kan udvikle en forståelse af, hvordan deres samtid fungerer i den virkelige verden.
Kurset vil afsluttes med en opsummering af de vigtigste læringspunkter, efterfulgt af en handlingsplanlægningsøvelse med henblik på at anvende den erhvervede viden og færdigheder umiddelbart efter din tilbagevenden til arbejde. Efteruddannelsesstøtte er også tilgængelig i forhold til implementeringen af din handlingsplan, op til seks (6) måneder efter kursusafslutning.
Dagsorden
Organisatorisk kontekst og HR-mål
- Organisationers egenskaber
- Målene for HR-praksis
- Organisering af HR-funktionen
- Rollen af medarbejderfora
- Forhandling med medarbejdere
Jobanalyse
- Forskellige jobtyper
- Forskellige roller og jobtyper pakket ud
- Organisationsdiagrammet og evalueringsværktøjer
Besøg på webstedet
- Industribesøg hos en relevant organisation.
- Et indblik i virksomhedernes interne virke.
- En mulighed for at lære gennem interaktion med praktiserende fagfolk.
Kursusgennemgang
- Sammenfatning og opsummering af centrale læringsmål
- Handlingsplanlægning
Målgruppe
Dette kursus er velegnet til:
- HR-officerer og ledere, der er nyansat til rollen, og som mangler tidligere generalisterfaring.
- HR-assistenter, administratorer og PA'er, der støtter flere senior HR-medarbejdere.
- Medarbejdere, der arbejder for nye, men hurtigt voksende organisationer, som får ansvar for at etablere og formalisere HR-politikker, -procedurer og -praksis.
- Personale, der arbejder inden for HR-relaterede områder.
- Personale, der arbejder inden for specialiserede områder af HR-praksis, såsom uddannelse, medarbejderforhold eller jobevaluering, som ønsker at udvikle sig til eller have mere viden om generalistroller.
- Linjeledere eller supervisorer, der har ansvar for HR-aktiviteter.
- Ejere eller ledere af små virksomheder, der har det overordnede ansvar for 'menneskeelementet' i dem.
Læringsresultater
Når du har gennemført dette kursus, vil du være i stand til at forstå:
- De organisatoriske karakteristika og HR-målene.
- De forskellige områder af jobanalyse skal være endnu mere effektive.
- Et praktisk perspektiv på moderne arbejdspraksis inden for dit felt.
- Sådan implementerer du en handlingsplan på din arbejdsplads ved hjælp af den viden og de færdigheder, som er erhvervet gennem kurset.