Read the Official Description

Dette omfattende program hjælper sælgere i at gøre en glidende overgang til salgsledelse. Vellykket ansættelse, uddannelse, er motivation, evaluering og ledelse teknikker præsenteres i den virkelige verden måde.

&nbsp


Under dette program vil deltagerne lære at:


- Effektivt at gøre overgangen fra en sælger til en salgschef

&nbsp

- Udnyt teknikker til at identificere, ansætte og fastholde de bedste sælgere

&nbsp

- Evaluere præstationer på måder, der producerer de ønskede resultater

&nbsp

- Identificere de forskellige typer af incitamenter og kompensation systemer til at opnå bedre salg resultater

&nbsp

- Forbedre uddannelse teknikker, således at sælgere nå op på fuld produktivitet før / hurtigere

&nbsp

- Gør fradrag af et problem i et salg

&nbsp

- Forøg den tid, sælgere bruger med kunder

&nbsp

- Opret effektiv, motiverende salgsmøder og felt coaching

&nbsp

- Bestem de bedste metoder til organisering og implementering din salgsstyrke

&nbsp


Hvem skal Att ende


Dette program er designet til folk, der for nylig er blevet udnævnt til rollen som salgschef eller er på udkig efter en påmindelse om de grundlæggende elementer i salgsledelse. Fokus er placeret på overgangen fra salg til salgsledelse og færdigheder i forbindelse med ansættelse, uddannelse, motiverende, organisering, kompenserer og evaluere en vellykket salgsstyrke. Kurset er relevant for dem, der forvalter området sælgere at sælge produkter eller tjenesteydelser. Mere erfarne salgs-og marketingchefer bør overveje Executive Program Strategic Sales Management program. Virksomheder opfordres til at sende hold til at lære fælles sprog og rammer og for at sætte gennemførelsen af ​​ny viden i hele organisationen.

&nbsp


Emner Outline


Ansætte de rigtige sælgere

Træning for Results

Den Fundamentals of Organisering din salgsstyrke for at maksimere resultaterne

Introduktion til effektiv erstatning pakker

Grundlæggende om salgsplanlægning, Forecasting, og Expense Budgetter

Kvartalsvis medarbejderudviklingssamtaler

Real Ikke-monetære Motivatorer af det 21. århundrede

See 16 more programs offered by University of Chicago Booth School of Business »

This course is Campus based
Start Date
Aug. 2019
Sep. 2019
Duration
4 dage
Deltid
Price
5,995 USD
Deadline
By locations
By date
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Aug. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline

Aug. 2019

Location
Application deadline
End Date

Sep. 2019

Location
Application deadline
End Date
Application deadline
End Date
Application deadline
End Date
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date