grundlæggende elementer i effektiv salgsledelse

University of Chicago Booth School of Business

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

grundlæggende elementer i effektiv salgsledelse

University of Chicago Booth School of Business

Dette omfattende program hjælper sælgere i at gøre en glidende overgang til salgsledelse. Vellykket ansættelse, uddannelse, er motivation, evaluering og ledelse teknikker præsenteres i den virkelige verden måde.

&nbsp


Under dette program vil deltagerne lære at:


- Effektivt at gøre overgangen fra en sælger til en salgschef

&nbsp

- Udnyt teknikker til at identificere, ansætte og fastholde de bedste sælgere

&nbsp

- Evaluere præstationer på måder, der producerer de ønskede resultater

&nbsp

- Identificere de forskellige typer af incitamenter og kompensation systemer til at opnå bedre salg resultater

&nbsp

- Forbedre uddannelse teknikker, således at sælgere nå op på fuld produktivitet før / hurtigere

&nbsp

- Gør fradrag af et problem i et salg

&nbsp

- Forøg den tid, sælgere bruger med kunder

&nbsp

- Opret effektiv, motiverende salgsmøder og felt coaching

&nbsp

- Bestem de bedste metoder til organisering og implementering din salgsstyrke

&nbsp


Hvem skal Att ende


Dette program er designet til folk, der for nylig er blevet udnævnt til rollen som salgschef eller er på udkig efter en påmindelse om de grundlæggende elementer i salgsledelse. Fokus er placeret på overgangen fra salg til salgsledelse og færdigheder i forbindelse med ansættelse, uddannelse, motiverende, organisering, kompenserer og evaluere en vellykket salgsstyrke. Kurset er relevant for dem, der forvalter området sælgere at sælge produkter eller tjenesteydelser. Mere erfarne salgs-og marketingchefer bør overveje Executive Program Strategic Sales Management program. Virksomheder opfordres til at sende hold til at lære fælles sprog og rammer og for at sætte gennemførelsen af ​​ny viden i hele organisationen.

&nbsp


Emner Outline


Ansætte de rigtige sælgere

Træning for Results

Den Fundamentals of Organisering din salgsstyrke for at maksimere resultaterne

Introduktion til effektiv erstatning pakker

Grundlæggende om salgsplanlægning, Forecasting, og Expense Budgetter

Kvartalsvis medarbejderudviklingssamtaler

Real Ikke-monetære Motivatorer af det 21. århundrede

Varighed og pris
This course is Campusbaseret
Start Date
Startdato
Sep. 2018
Aug. 2019
Duration
Varighed
4 dage
Deltid
Price
Pris
5,995 USD
Information
Deadline
Locations
Spanien - Madrid, Community of Madrid
Startdato : Sep. 2018
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Det Forenede Kongerige - London, England
Startdato : Aug. 2019
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
USA - Chicago, Illinois
Startdato : Sep. 2018
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Startdato : Sep. 2018
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Startdato : Sep. 2018
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Startdato : Sep. 2018
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
USA - Philadelphia, Pennsylvania
Startdato : Sep. 2018
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Dates
Sep. 2018
USA - Chicago, Illinois
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
USA - Philadelphia, Pennsylvania
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Spanien - Madrid, Community of Madrid
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Aug. 2019
Det Forenede Kongerige - London, England
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen