Graduate Certificate in Customer Relationship Marketing og Sales Management
Fanshawe College
Nøgleinformation
Campus placering
London, Canada
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning, På campus
Varighed
1 År
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
CAD 3.996
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Programmet Customer Relationship Marketing og Sales Management imødekommer det voksende behov inden for en virksomhed for et færdighedssæt, der placerer kunden i centrum for forretningsbeslutninger. Denne færdighed er kritisk, da marketing og salgssucces afhænger af at tiltrække nye kunder, samtidig med at man bevarer og styrker forholdet til de nuværende kunder.
Dette etårige post-graduate-certifikatprogram giver de studerende et fundament inden for markedsføring og salg med fokus på undersøgelse og anvendelse af Customer Relationship Management (CRM) og Customer Experience (CX) bedste praksis, strategier, taktik, værktøjer og teknikker. Studerende vil have mulighed for at anvende branchestandard forretnings- og marketinganalyse og bruge CRM-platforme til at forbedre markedsførings- og salgsprocessen. Den studerende lærer også strategier og taktikker til kontoudvikling inden for salg og salgsledelse.
Læringsresultater
- Opret en professionel marketingplan ved hjælp af standardiserede marketingplanlægningsprocesser og -værktøjer;
- Udvikle en omfattende CRM-marketingplan (Customer Relationship Management), der bruger en klients aktuelle databasestrategi, der er personlig og skalerbar;
- Anvend strategiske kommunikationsplanlægningsprocesser og -værktøjer til at generere kundeemner og forbedre kundefastholdelse, tilfredshed og rentabilitet
- Evaluere data ekstraheret fra en række marketingteknologiplatforme til støtte for problemløsning og beslutningsprocesser i marketing
- Anvend CRM (Customer Relationship Management) og Customer Experience (CX) bedste praksis, strategier, taktik og teknikker til at styrke kundeforhold for både business-to-business (B2B) og business-to-consumer (B2C) markeder;
- Design kundeoplevelse rejsekortlægning for at identificere områder til forbedring af kundeoplevelser og automatisering af personlig digital marketing;
- Anvend branchestandard marketinganalyse og CRM-platforme til salgs- og marketingprocesser;
- Saml og analyser primær og sekundær markedsføringsforskning for at understøtte sunde marketingbeslutninger, der forbedrer kundeoplevelser;
- Kommuniker komplekst markedsføringsmateriale mundtligt, skriftligt og digitalt til en række målgrupper og formål;
- Model professionelle standarder for at give pålidelig og handlingsmæssig analyse under overholdelse af global regulering og praksis relateret til datasikkerhed og -oplysninger
- Udvikle strategier til at skabe, vurdere og udføre forretningsudviklingsmuligheder
- Udvikle strategier til at etablere og vedligeholde arbejdsrelationer med klienter for at styrke deres loyalitet over for organisationens produkter og tjenester;
- Konstruer planer for strategisk kontoadministration, herunder hvordan man nærmer sig nøglekonti, områdestyring og kategoristyring.
Kurser
År 1
Tag alle følgende obligatoriske kurser:
Gruppe 1
- MGMT-6163 CRM Forretningsstrategi 3
- MKTG-5006 Marketing Management 3
- MGMT-6164 kundeoplevelse 3
- MGMT-6165 CRM Værktøj og teknologi 3
- MKTG-6037 Analytics & Metrics 3
- MGMT-6166 CRM-aktiveret salg 3
- MGMT-6168 CRM Strategic Project 6
- MGMT-6169 Emerging Trends in CRM 3
- MGMT-6170 CRM aktiveret salgsstyring 3
- MGMT-6167 Datavisualisering og rapportering 4
Gruppe 2
Studerende tilmeldes et af følgende kurser:
- MGMT-6171 eller INNV-6001
- MGMT-6171 Automation & Workflow Management 3
- INNV-6001 Innovationsapplikationer 4
Program Residency
Studerende skal færdiggøre et minimum på 10 studiepoeng i dette program på Fanshawe College at opfylde kravet om programreservation og uddanne sig fra dette program
Adgangskrav
Et to- eller tre-årigt college-eksamensbevis eller en grad (Bemærk: minimum 'C +' gennemsnit eller kumulativ 2,5 GPA)
eller
Acceptabel kombination af relateret arbejdserfaring og post-gymnasium uddannelse bedømt af kollegiet *
eller
Fem års arbejdserfaring inden for marketing / forretningsområde bedømt af kollegiet til at være ækvivalent *
Bemærk:
* Ansøgere kan blive pålagt at indsende et CV og et brev, der indeholder detaljer om erhvervserfaring.
Engelsk Sprogkrav
Ansøgere, hvis første sprog ikke er engelsk, skal være påkrævet for at demonstrere færdigheder på engelsk ved en af følgende metoder:
- En Grade 12 College Stream eller University Stream engelsk kredit fra en Ontario Secondary School, eller tilsvarende, afhængigt af programmets Adgangskrav
- Test af engelsk som fremmedsprog (TOEFL) -test med et minimumsresultat på 88 for den internetbaserede test (iBT) med testresultater inden for de sidste to år
- International English Language Testing System (IELTS) Akademisk test med en samlet score på 6,5 uden score under 6,0 i et af de fire bånd med testresultater inden for de sidste to år.
- Canadisk Academic English Language (CAEL) test med en samlet score på 70 uden score mindre end 60 i nogen af de fire bands med testresultater inden for de sidste to år
- Pearson Test af engelsk akademisk (PTE) med en minimum score på 59, med testresultater inden for de sidste to år
- En Cambridge engelsk test (FCE / CAE / CPE) med en samlet score på Cambridge English Scale af 176 uden sprogfærdigheder mindre end 169, med testresultater inden for de sidste to år
- En engelsk sprogevaluering (ELE) på Fanshawe College med en minimumscore på 75% i alle dele af testen med testresultater inden for de sidste to år
- Fanshawe College ESL4 / GAP5 studerende: Mindste klasse på 80% i ESL4 / GAP5 Level 9 eller 75% i ESL4 / GAP5 Level 10
Anbefalet faglig forberedelse
Det anbefales stærkt, at eleverne er dygtige inden for følgende områder inden indgangen til programmet:
- Matematik
- Erhvervskommunikation
- Computer applikationer, især Microsoft Word, Excel og PowerPoint
Ansøgers udvælgelseskriterier
Hvor antallet af støtteberettigede ansøgere overstiger de ledige pladser i programmet, vil ansøgernes udvælgelseskriterier være:
- Præference for fastboende i Ontario
- Ansøgning af ansøgning senest den 1. februar (Efter denne dato vil Fanshawe College overveje ansøgere på først til mølle, indtil programmet er fuld)
- Opfyldelse i adgangskravene
Karrieremuligheder
Customer Relationship Marketing og Sales Management Graduate Certificate Program forbereder kandidater til en dynamisk karriere inden for salg til forretning, markedsføring og analyse.
Job, som programmet ville tjene
Denne specialitet kan have potentialet til at give studerende mulighed for at arbejde hen imod deres Salesforce Business Specialists Designation (TrailHead), CSP-certificering og andre kundeforholdsstyringsspecifikke legitimationsoplysninger. Her er de typer job, som programmet vil være fokuseret på at forberede kandidater til:
- Marketing Specialist / Marketing Manager / Marketing Director
- CRM-analytikere / CRM-konsulent / CRM-konsulent-specialist
- Salgschef / salgsdirektør
- Salgsdriftsleder
- Kundechef
- Teknisk salgschef
- Forretningsanalytikere / Forretningsinformationsanalytikere
- Forretningsudviklingsrepræsentant / Inside Sales / Presales Engineer
- Salesforce-administrator / Salesforce-udvikler
- Kundeservicemedarbejder / Kundeservicekoordinator / Customer Experience Manager / Customer Relations Manager
Galleri
Indlæggelser
Læreplan
Kurser
År 1
Tag alle de følgende obligatoriske kurser:
Gruppe 1
- MGMT-6163 ---- CRM forretningsstrategi
- MGMT-6192 ---- CRM Digital markedsføring
- MGMT-6164 ---- Kundeoplevelse
- MGMT-6165 ---- CRM-værktøjer og -teknologi
- MKTG-6037 ---- Analytik og målinger
- MGMT-6166 ---- CRM-aktiveret salg
- MGMT-6168 ---- CRM strategisk projekt
- MGMT-6169 ---- Nye tendenser inden for CRM
- MGMT-6170 ---- CRM-aktiveret salgsstyring
- MGMT-6167 ---- Datavisualisering og rapportering
Gruppe 2
De studerende skal være tilmeldt et af følgende kurser:
MGMT-6171 eller INNV-6001
- MGMT-6171 ---- Automatisering og styring af arbejdsgange
- INNV-6001 ---- Innovation Anvendelser
Program opholdssted
Studerende skal gennemføre mindst 10 credits i dette program på Fanshawe College for at opfylde kravet om opholdstilladelse i programmet og afslutte dette program
Programresultat
- Udarbejdelse af en professionel markedsføringsplan ved hjælp af standard markedsføringsplanlægningsprocesser og -værktøjer;
- Udvikle en omfattende CRM-marketingplan (Customer Relationship Management), der bruger en kundes nuværende databasestrategi, som er personlig og skalerbar;
- Anvend strategiske kommunikationsplanlægningsprocesser og værktøjer til at generere leads og forbedre kundefastholdelse, tilfredshed og rentabilitet;
- Evaluering af data fra en række forskellige marketingteknologiske platforme til støtte for problemløsning og beslutningsprocesser inden for marketing;
- Anvendelse af bedste praksis, strategier, taktikker og teknikker inden for Customer Relationship Management (CRM) og Customer Experience (CX) for at styrke kunderelationer på både B2B- og B2C-markederne;
- Udform kortlægning af kundeoplevelsesrejser for at identificere områder til forbedring af kundeoplevelser og automatisering af personlig digital markedsføring;
- Anvend markedsføringsanalyser og CRM-platforme af branchestandard på salgs- og markedsføringsprocesser;
- Indsamle og analysere primær og sekundær markedsføringsforskning for at støtte fornuftige markedsføringsbeslutninger, der forbedrer kundeoplevelsen;
- Formidle komplekst markedsføringsmateriale mundtligt, skriftligt og digitalt til en række forskellige målgrupper og formål;
- Modellerer professionelle standarder for at levere pålidelige og brugbare analyser, samtidig med at de respekterer global regulering og praksis vedrørende databeskyttelse og datasikkerhed;
- Udvikle strategier til at skabe, vurdere og gennemføre forretningsudviklingsmuligheder;
- Udvikle strategier til at etablere og vedligeholde arbejdsrelationer med kunderne for at styrke deres loyalitet over for organisationens produkter og tjenester;
- Udarbejdelse af planer for strategisk account management, herunder hvordan man griber nøglekonti, områdeforvaltning og kategoristyring an.
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.