Graduate Certificate i Marketing Management
Fanshawe College
Nøgleinformation
Campus placering
London, Canada
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning, På campus
Varighed
1 År
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
CAD 3.603 *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* $ 2.045,92 / sigt: samlet gebyr for canadiske studerende. $ 81.011,65 / sigt: samlet gebyr for internationale studerende pr. Semester. De faktiske omkostninger for 2020/21 fastlægges stadig
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Sørg for, at dit potentiale opfylder dine ledelsesdrømme
Dette etårige kandidatbevis er designet til universitets- og universitetsuddannede på udkig efter en karriere inden for marketingstyringssektoren.
Blandingen af digitale markedsføringskurser tilbyder dig en konkurrencefordel på dagens jobmarked. Fanshawe er det eneste kollegium, der samarbejder med Google, den professionelle organisation af søgemaskiner, marketing og WordTracker, som giver dig unikke muligheder for at udvikle marketingmotorer i søgemaskinerne og gennemføre reelle marketingmotorer på søgemaskiner på Internettet.
Du skal studere med overlegen analytiske, beslutningstagende og kommunikationsevner og være klar til en succesrig karriere inden for salg, marketingundersøgelse, reklame og promovering, begivenhedsplanlægning, direkte markedsføring, digital marketing, marketinganalyse, promoveringsstyring, brand management , PR og / eller mediesalg.
Om marketingstyringsprogrammet
I programmet graver du dybt ned i markedsførings rolle i at skabe værdi for erhvervslivet via både webbaserede og ansigt til ansigt-strategier, du vil lære ved at blive udsat for virkelige forretningsforhold. Du bliver menteret til at styre, udvikle og retfærdiggøre markedsføringsstrategier og præsentere dine kreative ideer til dine jævnaldrende og virkelige erhvervskunder. Tilgængelig 100% online eller i traditionelt format i klassen med adgang til september og januar.
Hvis du overvejer at gennemføre dit eksamensbevis online, kan du vurdere din beredskab med www.amiready.ca, Fanshawe's online beredskabsindikator, et mål for den grad, i hvilken fjernundervisning og / eller læring i et teknologirigt miljø er det rigtige fit til du. Vi har også en praktisk tjekliste til at guide dig på vejen til at blive en online-lærer.
Studerende i klassen kan også ansøge om muligheden for at videreudvikle deres marketingkonsulentfærdigheder med mulighed for at erstatte to kurser med det intensive samfundsrådgivningsprogram, der arbejder med levende kunder med rigtige forretninger.
Andre oplysninger
Studerende, der går ind på niveau 1 i Marketing Management i januar, forventes at gå videre til niveau 2 af programmet i sommerperioden. Ansøgere, der ansøger om online-versionen af programmet, skal vælge Campus Code LCL (LCL-London-Online). Ansøgere, der ansøger om online-versionen af programmet, skal sikre, at de har den passende teknologiske kapacitet til at gennemføre programmet, herunder adgang til en computer, krævet software og internetadgang for hvert kursus i programmet. Studerende, der deltager i online-versionen af programmet, skal ikke betale et CONNECT-labafgift. For alle andre studerende købes en bærbar computer af den studerende, ca. $ 1000,00. Prisen på den bærbare computer er inkluderet i de generelle udgifter, der er angivet i gebyrplanen. Et CONNECT lab-gebyr på $ 50,00 pr. Akademisk periode er inkluderet i de ekstra programomkostninger, der er angivet i gebyrplanen. Dette gebyr hjælper med at dække omkostninger forbundet med levering af CONNECT mobile computing-program. Studerende bør ikke købe en bærbar computer eller software, indtil college offentliggør den anbefalede konfiguration, modeller, softwaretitler og -versioner for det akademiske år.
En deltid, online version af dette program er tilgængelig.
Læringsresultater
Den studerende har pålideligt vist evnen til at:
- Udvikl en promoveringsmix * til markedsføring * et produkt * eller en tjeneste baseret på et identificeret målmarked.
- Udvikle prisstrategier, der tager højde for den opfattede værdi, konkurrencepres og virksomhedens mål.
- Udvikle strategier for effektiv distribution af produkter * og tjenester.
- Bestem strategier for udvikling af nye produkter * og tjenester, der er i overensstemmelse med udviklende markedsbehov.
- Evaluer resultaterne af marketing * -aktiviteter ved hjælp af kriterier, der er relateret til budgetteret salg, omkostninger og overskud.
- Udarbejd en marketing * plan inklusive marketingmål, marketing mix *, strategier, budgetmæssige overvejelser og evalueringskriterier.
- Kommuniker marketing * information overbevisende og nøjagtigt i mundtlige, skriftlige og grafiske * formater.
- Forbered og lever en salgspræsentation.
- Evaluer levedygtigheden af markedsføring * et produkt * eller en tjeneste på et internationalt marked eller markeder.
- Foretag primær forskning på markedsforhold for at bestemme eksisterende og potentielle aktivitetsniveauer for bestemte produkter * og tjenester.
- Anvend menneskelige ressourcer og ledelsesviden og færdigheder for at forbedre ydelsen med enkeltpersoner og teams for at bidrage til en succesrig marketing * -funktion for en virksomhed.
- Anvend marketing * ledelsesteknikker i planlægning, styring og kontrol af en virksomhed.
- Udvikle personlige faglige udviklingsstrategier og planer for at forbedre lederskab, ledelsesevner og marketing * ekspertise.
- Udvikle strategier for at etablere samarbejdsrelationer med klienter, kunder og forbrugere *, som opretholder og styrker deres loyalitet over for hans / hendes organisation.
- Anvend principperne for forretningsetik og virksomhedernes sociale ansvar.
- Forbered marketing * -komponenten i en forretningsplan.
Kurser
Niveau 1
Tag alle følgende obligatoriske kurser:
Gruppe 1
- MGMT-6065 Global markedsstrategi
- COMP-5062 Webdesign til optimering
- MGMT-6066 CRM A Management Approach
- MGMT-6067 Business to Business Selling
- MGMT-5074 Google Analytics
- COMM-6019 Avanceret professionel kommunikation
Gruppe 2
Studerende tilmeldes et af følgende kurser:
- MKTG-6015 eller INNV-6001
- MKTG-6015 Non-profit og event marketing
- INNV-6001 Innovationsapplikationer
Gruppe 3
- Tag MGMT-5057 eller MGMT-6117
- MGMT-5057 Marketing af søgemaskiner og Google Adwords
- MGMT-6117 søgemaskine marketing-projekt
Yderligere krav
Tag 1 af følgende grupper:
Gruppe 1
- MKTG-6016 Marketingkommunikation
- MKTG-6018 kundeadfærd
Gruppe 2
- MGMT-5038 Community Consultancy 1
Yderligere krav
Tag 1 af følgende grupper:
Gruppe 1
- MGMT-5050 Ny Media Marketing
- MKTG-6017 Primær marketingundersøgelse
Gruppe 2
- MGMT-5039 Community Consultancy 2
Program Residency
Studerende skal gennemføre mindst 10 point i dette program på Fanshawe College at imødekomme kravet om bopæl i programmet og udeksamere dette program.
mohamed_hassan / Pixabay
Adgangskrav
- Et to-eller tre-årigt college-eksamensbevis eller en grad
(Bemærk: minimum 'C +' gennemsnit eller kumulativ 2,5 GPA)
eller
- En acceptabel kombination af relateret erhvervserfaring og post-gymnasial uddannelse som afskrevet af kollegiet *
eller
- Fem års arbejdserfaring inden for marketing / forretningsområde bedømt af kollegiet til at være ækvivalent *
Bemærk:
* Ansøgere kan blive krævet at indsende et CV og følgebrev, der indeholder detaljerede oplysninger om arbejdserfaring.
Engelsk Sprogkrav
Ansøgere, hvis første sprog ikke er engelsk, skal være påkrævet for at demonstrere færdigheder på engelsk ved en af følgende metoder:
- En Grade 12 College Stream eller University Stream engelsk kredit fra en Ontario Secondary School, eller tilsvarende, afhængigt af programmets Adgangskrav
- Test af engelsk som fremmedsprog (TOEFL) -test med et minimumsresultat på 88 for den internetbaserede test (iBT) med testresultater inden for de sidste to år
- International English Language Testing System (IELTS) Akademisk test med en samlet score på 6,5 uden score mindre end 6,0 i et af de fire bands med testresultater inden for de sidste to år
- Canadisk Academic English Language (CAEL) test med en samlet score på 70 uden score mindre end 60 i nogen af de fire bands med testresultater inden for de sidste to år
- Pearson Test af engelsk akademisk (PTE) med en minimum score på 59, med testresultater inden for de sidste to år
- En Cambridge engelsk test (FCE / CAE / CPE) med en samlet score på Cambridge English Scale af 176 uden sprogfærdigheder mindre end 169, med testresultater inden for de sidste to år
- En engelsk sprogevaluering (ELE) på Fanshawe College med en minimumscore på 75% i alle dele af testen med testresultater inden for de sidste to år
- Fanshawe College ESL4 / GAP5 studerende: Mindste klasse på 80% i ESL4 / GAP5 Level 9 eller 75% i ESL4 / GAP5 Level 10
Anbefalet faglig forberedelse
Det anbefales stærkt, at eleverne er dygtige inden for følgende områder inden indgangen til programmet:
- Matematik
- Erhvervskommunikation
- Computer applikationer, især Microsoft Word, Excel og PowerPoint
Avanceret Stående
Ansøgere kan ansøge om avanceret stående på baggrund af tidligere akademiske præstationer hos en anden institution og / eller forudgående vurdering og anerkendelse (PLAR). Avanceret stående kvalificerer ansøgeren til direkte adgang til et andet eller højere niveau af programmet.
Ansøgers udvælgelseskriterier
Hvor antallet af støtteberettigede ansøgere overstiger de ledige pladser i programmet, vil ansøgernes udvælgelseskriterier være:
- Præference for faste beboere i Ontario.
- Modtagelse af ansøgning inden 1. februar (Efter denne dato vil Fanshawe College behandle ansøgere på først til mølle-basis, indtil programmet er fuldt).
- Opnåelse i adgangskravene.
Karrieremuligheder
Kandidater i Marketing Management-programmet er forberedt på en marketingkarriere inden for alle sektorer (f.eks. Fremstilling, detailhandel, sundhedsvæsen, uddannelse, ikke-for-profit, regering) og inden for flere områder (f.eks. Salg, detailstyring, reklame, brand ledelse, sports- og begivenhedsmarkedsføring, digital marketing, søgemaskinemarketing, markedsundersøgelser).
Kandidater er velegnet til en række forskellige stillinger, herunder Digital Marketing Specialist, Market Researcher, Customer Relationship Management (CRM) Specialist, Marketing Specialist, Marketing Analyst, Advertising Specialist, Brand Manager, Category Manager, Account Executive og Event Planner.
Indlæggelser
Læreplan
Om markedsføringsledelsesprogrammet
I programmet vil du grave dybt ned i marketings rolle i at skabe værdi for forretningen via både webbaserede og ansigt-til-ansigt strategier, du vil lære ved at blive udsat for virkelige forretningsproblemer. Du vil blive vejledt til at administrere, udvikle og retfærdiggøre marketingstrategier og præsentere dine kreative ideer for dine jævnaldrende og for rigtige erhvervskunder. Tilgængelig 100 % online eller i et traditionelt klasseformat med adgang i september og januar.
Hvis du overvejer at færdiggøre dit diplom online, kan du vurdere dit parathed med www.amiready.ca, Fanshawes Online Readiness Indicator, et mål for, i hvilken grad fjernundervisning og/eller læring i et teknologirigt miljø er det rigtige til du. Vi har også en praktisk tjekliste til at guide dig på vej til at blive en online elev.
Elever i klassen kan også ansøge om muligheden for at videreudvikle deres marketingkonsulentfærdigheder med mulighed for at erstatte to kurser med det intensive samfundskonsulentprogram, der arbejder med rigtige erhvervslivskunder.
Andre oplysninger
Studerende, der går ind på niveau 1 i Marketing Management i januar, forventes at fortsætte til niveau 2 af programmet i sommersemesteret. Ansøgere, der ansøger til onlineversionen af programmet, skal vælge Campus Code LCL (LCL-London-Online).
Kurser
Niveau 1
Tag alle følgende obligatoriske kurser:
Gruppe 1
- MGMT-6065 Global Markedsstrategi
- COMP-5062 Webdesign til optimering
- MGMT-6066 CRM En ledelsestilgang
- MGMT-6067 Business to Business salg
- MGMT-5074 Google Analytics
- COMM-6019 Avanceret professionel kommunikation
Gruppe 2
Studerende vil blive tilmeldt et af følgende kurser:
- MKTG-6015 eller INNV-6001
- MKTG-6015 Non-profit & Event Marketing
- INNV-6001 Innovationsapplikationer
Gruppe 3
- Tag MGMT-5057 eller MGMT-6117
- MGMT-5057 Search Engine Marketing & Google Adwords
- MGMT-6117 Search Engine Marketing-projekt
Yderligere krav
Tag 1 af følgende grupper:
Gruppe 1
- MKTG-6016 Marketing Communications
- MKTG-6018 Kundeadfærd
Gruppe 2
- MGMT-5038 Samfundsrådgivning 1
Yderligere krav
Tag 1 af følgende grupper:
Gruppe 1
- MGMT-5050 New Media Marketing
- MKTG-6017 Primær Marketing Research
Gruppe 2
- MGMT-5039 Samfundsrådgivning 2
Program Residency
Studerende skal gennemføre mindst 10 point i dette program på Fanshawe College at opfylde programmets opholdskrav og dimittere fra dette program.
Programresultat
Den færdiguddannede har på pålidelig vis demonstreret evnen til at:
- Formulere en markedsføringsplan, der opfylder en virksomheds eller organisations behov eller mål;
- Udvikle en integreret markedsføringskommunikationsplan for et produkt, et koncept, en vare og/eller en tjeneste baseret på et identificeret markedsbehov eller et identificeret mål;
- Formulere strategier for udvikling af nye og/eller ændrede produkter, koncepter, varer og tjenesteydelser, der opfylder markedets skiftende behov;
- Udvikle strategier for effektiv og effektiv placering/distribution af produkter, koncepter, varer og tjenesteydelser, der er tilpasset markederne i udvikling;
- Vurdere virkningen af at anvende forskellige markedsføringsstrategier for et produkt, et koncept, en vare og/eller en tjenesteydelse på en organisations økonomi, investeringsafkast og forretningsmål;
- Vurdere et koncepts, et produkts, en vares og/eller en tjenesteydelses levedygtighed på lokale, nationale eller internationale markeder;
- Udføre markedsundersøgelser for at tilvejebringe de oplysninger, der er nødvendige for at træffe markedsføringsbeslutninger;
- Formidle markedsføringsinformation overbevisende og præcist i mundtlige, skriftlige, grafiske og interaktive medieformater;
- Planlægge, forberede og aflevere en salgspræsentation eller et salgstale, der imødekommer kundens behov;
- Udvikle strategier med klienter, kunder, forbrugere og andre for at udvikle og vedligeholde relationer;
- Udvikle lærings- og udviklingsstrategier og -planer for at forbedre den faglige udvikling på området;
- anvende iværksætterstrategier til at identificere og reagere på nye karrieremuligheder, som kan omfatte kontraktansættelse og selvstændige initiativer;
- Deltage i og bidrage til en ramme af organisatoriske politikker og praksis, når de udfører organisationens forretninger;
- anvende principperne for forretningsetik og virksomheders sociale ansvar på forretningsbeslutninger;
- Anvende ledelsesteknikker til planlægning, organisering, ledelse og kontrol af markedsføringsfunktioner og -aktiviteter som svar på organisationens forretningsmæssige behov.
Galleri
Karrieremuligheder
Kandidater fra Fanshawe's Marketing Management-program kan vælge at gøre karriere inden for mange sektorer (f.eks. produktion, detailhandel, sundhedspleje, uddannelse, non-profit, offentlige myndigheder) og områder (f.eks. salg, detailhandel, reklame, brand management, sport og event marketing, digital marketing, søgemaskine marketing, markedsundersøgelser). Kandidaterne er velegnede til en række forskellige stillinger, herunder:
- specialist i digital markedsføring
- markedsforsker
- specialist i forvaltning af kunderelationer (CRM)
- marketingspecialist
- marketinganalytiker
- reklamespecialist
- brand manager
- kategorichef
- kundeansvarlig
- eventplanlægger
Her er nogle eksempler på karrieremuligheder for kandidater fra Fanshawe's Marketing Management-program:
Marketingkoordinator
Ansvarlig for at opbygge og gennemføre vigtige markedsføringskampagner.
Marketing og reklame Lead
Indtag en passioneret og kreativ lederrolle i en reklame- og marketingafdeling.
Medarbejder i marketing og events
En ideel rolle for en person, der kan få det til at ske, som er ekstremt organiseret og har erfaring med at støtte en bred vifte af initiativer inden for marketing, kommunikation og forretningsudvikling.
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.