Læs den officielle beskrivelse

I denne udfordrende økonomisk tid, organisationer skal nonprofit genindvier deres indsats i de særlige eller målrettede inden for marketing og fundraising. Denne avancerede program vil fokusere på højt niveau strategier, nonprofit ledere kan anvende til at forbedre deres image og forbedre deres fundraising.

Dette program vil tage fat på vigtige markedsføring og fundraising begreber, herunder definition af og udforske image i samfundet, den rolle teknologien spiller i at skaffe midler og udvidelse en nonprofit klage samt opfordring strategier for dagens donorer.

Gennem disse emner, vil deltagerne være i stand til at identificere de vigtigste brugbare begreber til at tage tilbage til deres organisationer til at styrke særlige ressourcer og holdninger i deres brand rummet.


Hvad vil deltagerne lære?

  • Den rolle, som "Brand Image" spiller i markedsføringen organisationen.
  • Marketing og solicitation strategier for forskellige kategorier og typer af donorer.
  • En række nye måder teknologi kan bruges til at forbedre fundraising og markedsføring.

Fordele

  • Hvordan man kan sikre dit brand er, hvad du ønsker det skal være på markedet rummet.
  • Sådan at uddanne nye kunder og donorer om dit brand mission og fundraising mål.
  • Hvordan man strategisk segment donorer og skabe strategier for dem.
  • Bedste markedsføring og fundraising praksis fra andre almennyttige organisationer

Program undervist i:
Engelsk

Se 43 flere kurser fra Kellogg School of Management at Northwestern University »

This course is Campus based
Start Date
Sep. 2019
Duration
3 dage
Deltid
Price
950 USD
Deadline
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
Sep. 2019
End Date
Ansøgningsfrist
Start Date
Sep. 2019
End Date
Ansøgningsfrist

Sep. 2019

Location
Ansøgningsfrist
End Date
Location
Ansøgningsfrist
End Date