Læs den officielle beskrivelse

Efterhånden som produkterne bliver mindre differentieret og vækst i efterspørgslen aftager, rentabiliteten af ​​en virksomhed i stigende grad afhænger af dets evne til at finde, vokse og holde de mest værdifulde kunder. Dette program hjælper senior marketing, it og drift ledere til at designe og implementere succesfuld customer relationship management strategier for deres organisationer. Programmet tilbyder en cross-funktionel og teknologi-aktiverede perspektiv på styring af kunderelationer for profit.

Repræsenterer en fundamentalt anderledes tilgang til markedsføring, programmet har en holistisk tilgang til customer relationship management ved at inddrage begreber fra markedsføring analytics, teknologi ledelse, organisation design og forandringsledelse.

Deltagerne vil lære state-of-the-art teknikker til erhvervelse af nye kunder, øge værdien af ​​eksisterende kunder, fastholde lønsomme kunder, og maksimere kundelønsomhed i forbrugernes såvel som business-to-business-indstillinger. Deltagerne vil forlade med handlingsrettede indblik i kundernes livscyklus management, kunde levetid værdi måling, og kundelønsomhed måling.


Fordele

I løbet af dette kursus, vil du:

  • Omdanne et produkt-centreret forretning til en kunde-centreret forretning
  • Mål og optimere kundernes livstidsværdi
  • »Forbedring af kunde-kanal lønsomhed
  • Implementer teknologi-aktiveret relationship management i erhvervslivets og forbrugernes markeder
  • Anvende bedste praksis for business intelligence-teknologier, drift, så lutions, og projektledelse
  • Kvantificere Return On Investment (ROI) af CRM-initiativer
  • Forbered din organisation for forandring
  • Succesfuld implementere operationelle og analytiske CRM infrastruktur

Format

Casestudier, gruppediskussioner og øvelser supplerer rammer forelagt af Kellogg School fakultetet.


Programmets indhold

  • Kunde-Centric Business Organisation
  • Kunde Life-Cycle Management
  • CRM processer og operationer
  • Håndtering af Kanal Relationer i Business Markets
  • Måling Effektiviteten af ​​Customer Relationship initiativer
  • Organisatorisk Transformation
  • CRM-programmet Tilsyn

Hvem bør deltage

Dette program er designet til midt-og senior-niveau e xecutives i kundeorienterede roller (markedsføring, salg og kundeservice) samt medarbejdere i it og drift, der støtter customer relationship management indsats.


Mange virksomheder finder det især nyttigt at sponsorere et hold af deltagere til programmet. Deltagelse som et team producerer en fælles ordforråd og lærerig oplevelse, der tilskynder til anvendelse af nye koncepter og ideer til virksomhedens problemer. Særlige studiekredse, prisfastsættelse og andre arrangementer er tilgængelige for virksomheder sponsorerer hold på mindst fire deltagere. Venligst kontakt os for at høre mere.



Program undervist i:
Engelsk

Se 43 flere kurser fra Kellogg School of Management at Northwestern University »

This course is Campus based
Start Date
Sep. 2019
Duration
3 dage
Deltid
Price
5,800 USD
Deadline
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
Sep. 2019
End Date
Ansøgningsfrist
Start Date
Sep. 2019
End Date
Ansøgningsfrist

Sep. 2019

Location
Ansøgningsfrist
End Date
Location
Ansøgningsfrist
End Date