Read the Official Description

Præsenterer en integreret tilgang til marketing strategi og beslutningstagning for forbrugerprodukter og services.You vil lære at vurdere afsætningsmulighederne mere effektivt, undersøge anvendelsesmuligheder for marketing forskning, og til at analysere, vurdere og design sammenhængende strategier for markedsføring.

Få indsigt i forbrugernes forbrugsvaner og mål at skabe en veldefineret marketingstrategi for konkurrencemæssig fordel. Højtstående medlemmer af Kellogg School of Management's verdenskendte marketing fakultet, i samarbejde med førende marketing eksperter, lede denne intensive og interaktive seminar, som blander cutting-edge teori med lyd markedsføringsskik at give vindende strategier og taktik.

Gennem diskussioner, case studies og øvelser vil du udvikle en veldefineret marketingstrategi for at identificere attraktive mål og effektivt positionering af produkter og tjenester til disse mål-og omsætte din strategi i passende taktik for branding, service, kommunikation, prissætning, og kanaler .



Hvem bør deltage

Dette program er til gavn for produktchefer, middle-til øverste plan for markedsføring ledere med ansvar for forbrugerprodukter og-tjenester, personer, der for nylig har påtaget sig markedsføring ansvar, og dem, der ønsker at udvikle en markedsføringstilladelse mentality, så de kan arbejde mere effektivt med marketing folk .

Mange virksomheder finder det især nyttigt at sponsorere et hold af deltagere til programmet. Deltagelse som et team producerer en fælles ordforråd og lærerig oplevelse, der tilskynder til anvendelse af nye koncepter og ideer til virksomhedens problemer. Særlige studiekredse, prisfastsættelse og andre arrangementer er tilgængelige for virksomheder sponsorerer hold på mindst fire deltagere.


Fordele


I løbet af dette kursus, vil du:

  • Vurderer mulighederne på markedet
  • Analyser konkurrencedygtige strategier
  • Udvikle et produkt / service positionering og markedsføring strategi, der
    kapitaliserer på de mest attraktive muligheder
  • Lær at opbygge og udnytte brand equity til din fordel
  • Oversætte marke Ting strategi til lyd markedsføring taktik
  • Modtag en omfattende reference manual for programmet, materialer, der skal tjene som en værdifuld ressource for dig i fremtiden


Program taught in:
Engelsk

See 43 more programs offered by Kellogg School of Management at Northwestern University »

This course is Campus based
Start Date
Sep. 2019
Duration
5 dage
Price
8,850 USD
Deadline
By locations
By date
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline

Sep. 2019

Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date