Hvad er Blazing Service?


Blazing Service er en tempofyldt, interaktivt uddannelsesprogram kombinerer bedste praksis i klasseværelset instruktion med nem-at-bruge web-baseret styrkelse værktøj efter den to-dages kursus. Designet specielt til kundeservice udbydere i høj kunde-kontakt organisationer, Blazing Service hjælper medarbejderne at forstå og anvende gennemprøvede interpersonelle og problemløsning teknikker gennem sjove erfaringsmæssige øvelser, indsigtsfulde lille gruppe diskussion, færdigheder træningssessioner, og den praktiske anvendelse. Deltagerne vende tilbage til deres job med relevante værktøjer og handlingsplaner for at anvende dem.

Hvem behøver Blazing Service?


Enhver organisation med medarbejdere, der leverer service, herunder bank stemmetællere, kundeservice repræsentanter, call-center repræsentanter, kasserere, detailsalg associerede virksomheder, og enhver, der leverer en vare eller tjeneste, der indebærer kundekontakt.

Hvorfor Blazing Service Effektiv

  • Blended learning (klasseværelset elektronisk forstærkning), let at gennemføre i de fleste miljøer
  • Klar, trin-for-trin adfærd og dygtighed modeller, som kan anvendes umiddelbart tilbage på jobbet
  • Kraftfuld forstærkning og tracking værktøjer Blazing Service Coach ™ og Blazing Service At Work ™
  • Creative, interaktive, sjov og praktisk - for maksimal lære

Se 31 flere kurser fra University of Tulsa College of Business Administration »

Dette kursus er Campusbaseret
Start Date
Duration
2 dage
Deltid
Price
425 USD
Deadline
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
End Date
Ansøgningsfrist
Start Date
End Date
Ansøgningsfrist
Start Date
End Date
Ansøgningsfrist
Location
Ansøgningsfrist
End Date
Ansøgningsfrist
End Date
Location
Ansøgningsfrist
End Date