Executive program i virksomhedens strategi

University of Chicago Booth School of Business

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

Executive program i virksomhedens strategi

University of Chicago Booth School of Business

Dette program fokuserer på formulering og implementering af virksomhedens strategi. Deltagerne vil lære teknikker til at forstå den konkurrencemæssige struktur af en industri, og virksomhedens position i branchen. Entry, positionering, prissætning, nye projekter, teknologi, diversificering og vertikal integration beslutninger vil blive undersøgt. De organisatoriske spørgsmål i forbindelse med effektivt at udvikle og implementere strategier vil også blive analyseret. Derudover kurset indeholder en introduktion til spilteori og udvikler et værktøj til at anvende den på strategiske beslutningsproces.


Under dette program vil du lære at:


- Vurdere værdien af ​​strategi optioner.

- Forbedre din evne til at genkende vigtige strategiske spørgsmål.

- Drive ejerskab af virksomhedens strategi gennem effektiv kommunikation.

Identificere og sammenligne din organisations kernekompetencer med dem af dine konkurrenter.

- Udvikle systemer og tegninger for at koordinere aktiviteter på tværs af forretningsenheder og funktioner.

- Analyser horisontale strategier, koordinere deling af ressourcer og overførsel af viden mellem enheder.

- Forstå, hvordan strategien kan bruges til at hjælpe med at forudsige fremtiden.

- Undgå de klassiske fejl i tanker om strategi ved at undgå alle buzz ord.

- Påfør historien om virksomheden, når man analyserer strategi.

- Anvend de fem kræfter analyse til din organisation.

- Forudse industriens indvirkning evolution og bedre til at foregribe konkurrencemæssige reaktioner.

- Genkend som konkurrencefordele kan opretholdes.

- Forudsig konkurrencedygtige reaktioner på forskellige scenarier.

- Brug scenarieanalyser i modellering usikkert, konkurrenceprægede miljøer.

- Bestem organisatoriske krav til strategi og tilpasse din organisation til en ny strategi.


Hvem bør deltage


Programmet er designet til øvre middelklasse gennem senior-niveau ledere, som nu er eller vil blive dybt involveret i udviklingen af ​​en strategi på koncernniveau, forretning eller funktionelle niveau i deres organisationer. Passende titler ville omfatte vice præsidenter, administrerende direktører, strategiske planlæggere, rådgivere, corporate og business planlæggere, og funktionelle instruktører inden for områder som marketing, finansiering, drift og andre ledere er involveret i udformningen og gennemførelsen af ​​en virksomheds-eller forretningsenhed strategi.



Emner Outline


Industri Analyse og Positionering

Konkurrencefordel, Bæredygtighed, og indtastning

Corporate Strategy

Strategiimplementering

Konkurrencedynamik og spilteori

Strategisk scenarieanalyser

New Venture Strategi: Den rolle General Manager

Teknologi Strategi

Strategisk tænkning



Varighed og pris
This course is Campusbaseret
Start Date
Startdato
Sep. 2018
Aug. 2019
Duration
Varighed
5 dage
Deltid
Price
Pris
7,450 USD
Information
Deadline
Locations
Spanien - Madrid, Community of Madrid
Startdato : Sep. 2018
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Det Forenede Kongerige - London, England
Startdato : Aug. 2019
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
USA - Chicago, Illinois
Startdato : Sep. 2018
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Startdato : Sep. 2018
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
USA - Philadelphia, Pennsylvania
Startdato : Sep. 2018
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Dates
Sep. 2018
USA - Chicago, Illinois
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
USA - Philadelphia, Pennsylvania
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Spanien - Madrid, Community of Madrid
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Aug. 2019
Det Forenede Kongerige - London, England
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen