Dette program vil hjælpe dig med at træffe beslutninger, der mærkbart forbedre din ledelsesmæssige effektivitet og øge produktiviteten i dit salgsteam!


Executive Program i Strategic Sales Management er specielt designet til at opfylde behovene af erfarne salgschefer og andre ledende medarbejdere ansvarlig for ledelsen af salgsstyrken, dette program links salgsstruktur design og implementering med virksomhedens marketing strategi for at forbedre salgsstyrke produktivitet.

&nbsp


Program Fordele


- Forstå hvordan din succes er knyttet til fuldt ud at integrere dit salg strukturelt design til den strategiske retning for virksomheden.

&nbsp

- Forudse og reagere på turbulente forretningsmiljøer. Forstå hvorfor salgsstyrke er virksomhedens primære middel til at tilpasse sig hurtigt skiftende miljøer.

&nbsp

- Anvend strategiske teknikker til hele virksomheden problemer og udlede konsekvenser for salgsstyrken design og account management politik.

&nbsp

- Opnår analytiske værktøjer, der vil hjælpe dig med at planlægge markedssegmentering og account management politikker og procedurer.

&nbsp

- Forstå hvordan man kan identificere og fokusere salgsressourcer på høj potentielle kunder.

&nbsp

- Modtagelse af en ramme for anerkendelse af styrker og svagheder ved de nuværende prognoser teknikker og få systematiske procedurer til at forbedre dem.

&nbsp

- Opnår en bevidsthed om de centrale variabler der skal medtages i målet indstillingen.

&nbsp

- Identificere de forskellige typer af salg incitamenter og kompensation systemer, der kan bruges til at forbinde salgsorganisation til strategien i virksomheden.

&nbsp

- Forstå, hvordan måling af strategi-linked salgsprocesser og resultater vil give større salg produktivitet.

&nbsp

- Lær teknikker til at identificere, ansætte og fastholde de bedste sælgere.



Hvem bør deltage


Dette kursus er designet til de ansvarlige for planlægning, analyse, kontrol og ledelse af salgsorganisationen. Repræsentant titler omfatter vice president eller direktør for salg, vice president og direktør for salg og marketing, national salgschef, og krydres regionale salgschefer.

&nbsp

Dette kursus er lige så relevant for dem, styre salgsprocesser for produkter eller tjenesteydelser.

&nbsp

For dem, der for nylig blev udnævnt til salg lederstillinger eller dem, der har mindre end fem år af salget ledelseserfaring, er de grundlæggende principper for Effektiv Sales Management-program anbefales.

&nbsp


Program Emner


Strategi og Firm: Tools for Strategi

Markedssegmentering og Account Management

Salg Forecasting: Kvalitative og kvantitative tilgange

Sammenkædning af din virksomheds strategi for Sales Force Structure

Strategisk Sales Force Størrelse og Deployment

Håndtering og måling af salgsorganisationen

Optimering af Erstatning Systems og målopnåelse

Rekruttering og udvælgelse

Professional Training

Se 16 flere kurser fra University of Chicago Booth School of Business »

Dette kursus er Campusbaseret
Start Date
Sep 2019
Sep 2019
Duration
5 dage
Deltid
Price
7,450 USD
Deadline
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
Sep 2019
End Date
Ansøgningsfrist
Start Date
Aug 2019
End Date
Ansøgningsfrist
Start Date
Sep 2019
End Date
Ansøgningsfrist
Start Date
Sep 2019
End Date
Ansøgningsfrist
Start Date
Sep 2019
End Date
Ansøgningsfrist
Start Date
Sep 2019
End Date
Ansøgningsfrist
Start Date
Sep 2019
End Date
Ansøgningsfrist

Sep 2019

Location
Ansøgningsfrist
End Date
Location
Ansøgningsfrist
End Date
Location
Ansøgningsfrist
End Date

Sep 2019

Location
Ansøgningsfrist
End Date
Ansøgningsfrist
End Date
Ansøgningsfrist
End Date
Ansøgningsfrist
End Date