Efteruddannelse i digital markedsføring
IPAM
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
Lisbon, Portugal
Lingvistik / Sprogvidenskab
Portugisisk
Studieformat
På campus
Varighed
10 Måneder
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Markedsføring i det 21. århundrede er under forandring i alle dens aspekter på grund af fremkomsten af det digitale miljø, som ændrer alt fra forbrugernes adfærd til de midler, der er til rådighed for at nå markedet.
Effekten af den digitale økonomi er mest tydelig i marketingmixet, hvorfor det haster med at forberede menneskelige ressourcer på markedsføringsområdet med nye digitale kompetencer, som vil være essentielle.
Således har Postgraduate Kurset i Digital Marketing, der består af en gruppe af specialister, der er på markedet hver dag, til formål at uddanne fagfolk med en digital vision og troværdighed til at lede den digitale transformation af de organisationer, de er integreret i, og hjælpe de Portugisisk forretningsstruktur til at vinde i den nye digitale økonomi.
Siden 2010 har dette program uddannet mere end 2.700 fagfolk i 90 udgaver, der er blevet anerkendt af markedet som den ubestridte leder inden for uddannelse af professionelle inden for digital markedsføring. Denne lederstilling er baseret på tre søjler:
- Undervisningsteam af specialister fra Portugal og Brasilien inden for hvert af de underviste områder;
- Indhold, der konstant opdateres, tilpasser sig et marked i konstant udvikling;
- Oprettelse af et lærings- og delingsmiljø, der rækker langt ud over varigheden af postgraduate-graden.
Hvorfor en postgraduate-grad i digital markedsføring?
Digital vision og troværdighed til at lede den digitale transformation af organisationer
Gå ud over at vide, hvordan man gør det – dette program har til formål at uddanne fagfolk med en digital vision og troværdighed til at lede den digitale transformation af de organisationer, hvori de er integreret, og hjælpe det portugisiske forretningsstof med at vinde i den nye digitale økonomi.
Relevant, troværdigt og opdateret indhold
Fremme færdigheder til alle fagfolk inden for markedsføring og kommunikation, hvilket bidrager afgørende til deres nuværende og fremtidige beskæftigelsesegnethed, da digital markedsføring er et område i vækst.
360º vision for digital markedsføring
Få momentum i Digital Marketing med en 360-graders oversigt over de tilgængelige medier, muligheder og udfordringer, som organisationer og praktikere står overfor.
Fremragende lærerpersonale
Program designet og undervist af anerkendte fagfolk inden for de forskellige aspekter af digital markedsføring og med et digitalt fodaftryk, der er let at verificere, hvilket giver mulighed for løbende opdatering af indhold.
Certificering
IPAM Executive Training-programmer er certificeret af den portugisiske Association of Marketing Professionals [APPM].
Indlæggelser
Læreplan
Se en estrutura do plano curriculum - Pós-Graduação em Marketing Digital - Lisboa
- 1º Módulo | Introduktion til digital markedsføring
- 2º Módulo | Video markedsføring
- 3º Módulo | Content Marketing
- 4º Módulo | Displayannoncering og e-mail marketing
- 5º Módulo | Sociale medier
- 6º Módulo | Søgemaskinemarkedsføring
- 7º Módulo | Sociale netværk
- 8ª Módulo | Digital Branding og Public Relations
- 9º Módulo | Estratégia e-Commerce
- 10º Módulo | Metrik og analyse Luís Bettencourt Moniz
- 11º Módulo | Direito Digital 2.0
- 12º Módulo | Transformação do Marketing Digital
- 13º Módulo | Plano de Marketing Digital
- Seminar I
- Seminar II
Se en estrutura do plano curriculum - Pós-Graduação em Marketing Digital - Porto
- Introduktion til digital markedsføring
- Video markedsføring
- Content Marketing
- Metrics & Analytics
- Sociale medier
- Displayannoncering og e-mail marketing
- Sociale netværk
- Search Engine Marketing
- Digital Branding og Public Relations
- Transformação do Marketing Digital
- Direito Digital 2.0
- Estratégia de e-Commerce
- Plano de Marketing Digital
- Seminar I
- Seminar II