Read the Official Description

Salgschefer er i stigende grad antager roller, der er anderledes fra alle de nogensinde har oplevet. De står et nyt pres fra markedet, deres sælgere og øverste ledelse. Dette to-dages seminar hjælper salgschefer til at fokusere på disse krav og udvikle løsninger, der gør deres salgsteams mere effektiv.
I dette seminar vil du lære hvordan man effektivt prioritere, maksimere både kunde og sælger loyalitet, og skabe det ønskede salgsresultater fra hvert medlem af dit salgsteam.


Hvem bør deltage

Enhver person med ansvar for at maksimere fortjenesten gennem effektiv salgsledelse indsats vil drage fordel af dette seminar. Programmet er beregnet til dem med mindst seks måneders salg ledelsesansvar eller dem, der forbereder sig på at gøre overgangen fra salg til salgsledelse, herunder:

Salgschefer
Salgsdirektører
Salg Vice Presidents
Virksomhedsejere


Fordele

- Få en grundig forståelse af hele salgsledelse proces
- Forstå styrker ændre markedet og dit salgsteam
- Lær effektive int erviewing, rekruttering og ansættelse teknikker
- Lær at overskride dine mål gennem intelligent område planlægning og forvaltning
- Lær, hvordan du effektivt kan styre medarbejdernes præstationer gennem fastsættelse af standarder, taktiske og strategiske coaching, kompensation og måling af resultater huller
- Lær at kreativt håndtere fattige kunstnere og hvornår er det rigtige tidspunkt at opsige en sælger


Datoer:

22 til 23 marts, 2006

See 9 more programs offered by Cox School of Business, Southern Methodist University »

This course is Campus based
Start Date
Sep. 2019
Duration
2 dage
Deltid
Price
- Prisen er ikke nævnt,
Deadline
By locations
By date
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline

Sep. 2019

Location
Application deadline
End Date