Diplom i reklame og marketingkommunikation (ADMC)
Georgian College
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
Barrie, Canada
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
2 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
CAD 9.036 / per semester *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Aug 2024
* Anslåede internationale studieafgifter og tillægsgebyrer i alt pr. Studieår. Se venligst linket http://www.georgiancollege.ca/finance-and-fees/tuition-and-ancillary-fees/ for at få flere oplysninger.
Introduktion
Dette program er designet til at give uddannelse i de teoretiske og praktiske aspekter af moderne marketingkommunikation. Kandidater vil være i stand til at udføre reklame/kommunikationsfunktioner ved hjælp af en række forskellige medieteknikker.
Hvorfor studere reklame og marketingkommunikation på georgisk?
Reklame og marketing kommunikation er kunsten og forretningen i at udvikle og kommunikere budskaber. Det når effektivt individer med oplysninger om produkter, tjenester og ideer. Det er spændende, kreativt, krævende, givende og udfordrende. Lad Georgian give dig et forspring i din karriere inden for reklame og marketingkommunikation!
Indlæggelser
Stipendier og finansiering
Priser, stipendier og stipendier
Efterskole er en investering i din fremtid. Vi ved, at mange studerende finder det svært at få enderne til at mødes, og derfor tilbyder vi så mange muligheder for at hjælpe dig med at betale din vej til eksamen.
Georgian tilbyder priser, stipendier og stipendier til studerende fra alle samfundslag - indenlandske, internationale og indfødte, fuldtids- og deltid, første år, kommende kandidater og alle derimellem. Du har råd til dette!
Læreplan
Semester 1
Program Kurser
- ADVE 1004 Introduktion til annoncering
- ADVE 1007 Graphic Design Fundamentals
- ADVE 2005 Professionelle præsentationsfærdigheder
- MKTG 1000 Introduktion til markedsføring
Kommunikationskursus
- Vælg 1 kursus fra kommunikationslisten under tilmelding.
Almen uddannelseskursus
- Vælg 1 kursus fra den generelle uddannelsesliste under tilmeldingen.
Semester 2
Program Kurser
- ADVE 1003 Copywriting og indholdsstrategi
- ADVE 1008 Medieplanlægning
- ADVE 2001 Integrated Marketing Communications
- MKTG 1017 Digital Media Marketing and Analytics
- MKTG 1019 Introduktion til marketingforskning
Kommunikationskursus
- Vælg 1 kursus fra kommunikationslisten under tilmelding.
Semester 3
Program Kurser
- ADVE 2013 Account and Project Management
- ADVE 2020 Social Media Strategi
- ADVE 2021 Mediekøb
- ADVE 2022 Grafisk design til annoncering
- ADVE 2024 Digital video- og indholdsskabelse
Almen uddannelseskursus
- Vælg 1 kursus fra den generelle uddannelsesliste under tilmeldingen.
Semester 4
Program Kurser
- ADVE 2006-kampagner og professionel praksis
- ADVE 2023 Emerging Trends in Advertising
- ADVE 2025-certificeringer til reklamebranchen
- MKTG 1003 Salgsprincipper
- MKTG 2041 Applied Digital Media Marketing and Analytics
Programvalgskurser
- Vælg 1 kursus fra Program Option Kurser, der er angivet nedenfor under registreringen.
Almen uddannelseskursus
- Vælg 1 kursus fra den generelle uddannelsesliste under tilmeldingen.
Feltplacering
- Vælg 1 af placeringsmulighederne fra feltplaceringerne nedenfor, og kontakt programkoordinatoren for at få hjælp.
Feltplaceringer
Vælg 1 placeringsmulighed fra listen nedenfor, og kontakt programkoordinatoren for at få hjælp.
- ADVE 2011 Feltplacering - ADMC
- ADVE 2019 Karriereanalyse
Valgfrie kurser
Vælg fra den tilgængelige liste under registreringen, valgmuligheder kan omfatte:
- ENTR 1002 Introduktion til Entrepreneurship
- MKTG 2031 Sport Marketing and Sponsorship
- ADVE 2004 Public Relations
Programundervisning
Karrieremuligheder
Dit diplom i reklame- og marketingkommunikation giver dig mange karrieremuligheder
Kandidater kan finde beskæftigelse i reklame- eller marketingafdelinger i industrier, såsom detailhandel, distribution, PR, teknologi, medier og/eller fremstilling. Kandidater kan arbejde i en række roller, såsom at skabe og placere reklame- og salgsfremmende materialer, engagere sig i salg af reklameplads eller tid på vegne af et digitalt eller trykt medie eller gå ind på reklamebureauområdet i en kreativ, forskning, produktion eller kundeservicerolle.