Diplom i Videregående Uddannelse
Fanshawe College
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
London, Canada
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning, På campus
Varighed
2 år
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
CAD 7.007 *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* $ 1.995.92 / sigt: samlet gebyr for canadiske studerende. $ 7.961,65 / sigt: samlet gebyr for internationale studerende pr. Semester. De faktiske omkostninger for 2020/21 fastlægges stadig
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Blend teori og arbejdserfaring i vores uddannelsesprogram for tidlige børn
Hvis forme og pleje fremtidens unge sind, mens du nyder en tilfredsstillende og efterspurgt karriere, der interesserer dig, vil Fanshawe's Early Childhood Education-program give dig de færdigheder og den praktiske oplevelse til at komme dig på din vej.
Vores unikke uddannelsesprogram for tidlig barndom blander teori og kurser med reel erfaring inden for området, så du skal dimittere med alle de nødvendige færdigheder for at begynde din karriere. Du udvikler din viden og dine faglige færdigheder inden for børns udvikling ved hjælp af vores forskellige uddannelseskurser i den tidlige barndom. Derudover lærer du om din værdifulde og specialiserede rolle i samfundet, vigtigheden af leg i børns læring, familieinddragelse og pensumdesign og -implementering på din vej til at sikre dit eksamensbevis i den tidlige børneuddannelse.
Bemærkninger:
Dette program tilbydes nu i et online-format, der begynder i september 2020. Studerende gennemfører programmet i et online-miljø med undtagelse af obligatoriske feltplaceringer i semestre 2, 3 og 4 i programmet.
Efter uddannelsen fra vores uddannelsesprogram for tidlig barndom:
Når du studerer fra vores uddannelsesprogram for tidlig barndom, har du et mangfoldigt og dynamisk sæt af færdigheder til den barndomstræning, der altid udvikler sig. Du vil være kvalificeret til at arbejde i en række job, herunder børnepasningscentre, tidlig læring og familiecentre, Best Start-programmer, før og efter skoleprogrammer og med skolestyrelser.
I slutningen af dagen er et barns uddannelse kun lige så effektivt som deres lærer. Early Childhood Education programmet giver dig mulighed for at skabe en reel og varig forskel i børns liv.
Andre oplysninger
- Certificering: Certificering af Association for Early Childhood Educators, Ontario kan anvendes efter afslutningen af programmet. Certificeringsprocessen involverer gennemførelsen af en personlig profil og den vellykkede gennemførelse af en certificeringsundersøgelse.
- Studerende er påkrævet ved eksamen og forud for at arbejde som en barndomspædagog for at blive medlem af College of Early Childhood Educators (www.college-ece.ca).
- Studerende, der tager udgangspunkt i dette program og ønsker at overføre til et andet fællesskabsprogram på Fanshawe College kan kvalificere sig til nogle interne kreditter, der allerede er opnået.
- Kandidater fra dette program, når de har gennemført et broprogram, kan indgå i niveau 5 af Honours Bachelor of Early Childhood Leadership Degree-programmet på Fanshawe College .
- Studerende, der registrerer sig på dette program på Clinton-webstedet, bør være opmærksomme på, at alle fire faglige niveauer leveres løbende fra september til december det følgende år; Der er ingen pause mellem niveau 2 og niveau 3.
- Studerende, der tilmelder sig onlineudbuddet til ECE, skal vide, at der er obligatoriske feltplaceringer i semestre 2, 3 og 4 i programmet.
Dette program tilbydes også deltid om aftenen på St. Thomas / Elgin Regional Campus
Læringsresultater
Den studerende har pålideligt vist evnen til at:
- Design, implementering og evaluering af inkluderende * og legebaseret * læreplan for tidlig læring * og programmer, der understøtter børns * holistiske udvikling * og er lydhøre over for individuelle børns * og grupper af børns * observerede evner, interesser og ideer.
- Etablere og opretholde inkluderende * tidlige læringsmiljøer * der understøtter forskellige *, retfærdige og tilgængelige udviklings- og læringsmuligheder for alle børn * og deres familier *.
- Vælg og brug en række screeningsværktøjer, observations- og dokumentationsstrategier til at gennemgå, støtte og fremme børns * læring på tværs af kontinuiteten i tidlig barndomsudvikling *.
- Etablere og opretholde lydhørlige relationer * med individuelle børn *, grupper af børn * og familier *.
- Vurdere, udvikle og opretholde sikre, sunde og kvalitetsmæssige læringsmiljøer *, der opfylder kravene i gældende lovgivning, agenturpolitik og evidensbaseret praksis * i tidlig læring.
- Forbered og brug professionel skriftlig, verbal, ikke-verbal og elektronisk kommunikation, når du arbejder med børn *, familier *, kolleger, arbejdsgivere og fællesskabspartnere.
- Identificere, udvælge og anvende relevant lovgivning, forskrifter, College of Early Childhood Educators Practice Practices and Code of Ethics, politikker og evidensbaseret praksis * retningslinjer og fortolke deres indflydelse på en række tidlige læringsmiljøer *.
- Anvend en udviklende personlig filosofi om tidlig læring i overensstemmelse med etiske og faglige standarder * i tidlig barndomsuddannelsespraksis.
- Advokat * for kvalitetsundervisningsmiljøer * og samarbejder med medlemmer af det tidlige læringshold, familier * og fællesskabspartnere for at etablere og fremme sådanne indstillinger.
- Engagere i reflekterende praksis, udvikle læringsmål og opretholde en løbende faglig udviklingsplan i overensstemmelse med evidensbaseret praksis * i tidlig læring og relaterede felter.
Kurser
Niveau 1
Generel uddannelse - Tag et 3-kredit valgfag til almen uddannelse.
Tag alle følgende obligatoriske kurser:
- WRIT-1094 Begrundelse og skrivning 1 til samfundsundersøgelser
- ECED-1084 ECE-fundamenter
- ECED-1003 Følelsesmæssig udvikling og tidlige relationer
- ECED-1074 Børns udvikling: Intro
- PSYC-1101 Interpersonel udvikling
- FLDP-1021 feltorientering
Niveau 2
Tag alle følgende obligatoriske kurser:
- COMM-3082 Kommunikation til samfundsundersøgelser
- ECED-1075 Børns udvikling: 0-3 år
- FLDP-1022 feltpraksis 0-3 år
- ECED-1076 Læreplan og pædagogik: 0-3 år
- ECED-1005 Sundhedssikkerhed og ernæring i ECE
- ECED-3022 partnerskaber med familier
- FLDP-1024 feltseminar: 0-3 år
Niveau 3
Tag alle følgende obligatoriske kurser:
- ECED-3003 Uddannelsesperspektiver
- ECED-3037 inklusiv praksis
- FLDP-3023 feltpraksis 3-6 år
- ECED-3038 Børns udvikling: 3-6 år
- ECED-3042 Læreplan og pædagogik: 3-6 år
- ECED-1053 Fremme af pro-social opførsel
- FLDP-3027 feltseminar: 3-6 år
Niveau 4
Tag alle følgende obligatoriske kurser:
- ECED-3039 Børns udvikling: 6-12 år
- ECED-3041 Forståelse af overgreb og forsømmelse af børn
- ECED-3040 Professionalisme, etik og forfremmelse
- ECED-3044 bedste praksis: Reflekterende praksis
- SOCI-3003 canadiske familier forandring og mangfoldighed
- FLDP-3024 feltpraksis 0-12 år
Generel uddannelse - valgfag
- Tag 3 generelle uddannelseskreditter - normalt taget i niveau 1
Program Residency
Studerende skal gennemføre mindst 20 point i dette program på Fanshawe College at imødekomme kravet om programophold og udeksamere fra dette program. ePhotographyAustralia / Pixabay
Adgangskrav
- OSSD med kurser fra College (C), University (U), University / College (M) eller Open (O) stream med :
- Enhver grad 12 engelsk (C) eller (U)
eller
- Academic and Career Entrance Certificate (ACE)
eller
- Human Services Foundation Ontario College Certificate og :
- står i det krævede kursus, der er nævnt ovenfor
eller
- Ontario High School Equivalence Certificate (GED)
eller
- Moden ansøger med stående i det krævede kursus angivet ovenfor
Engelsk Sprogkrav
Ansøgere, hvis første sprog ikke er engelsk, skal være påkrævet for at demonstrere færdigheder på engelsk ved en af følgende metoder:
- En Grade 12 College Stream eller University Stream engelsk kredit fra en Ontario Secondary School, eller tilsvarende, afhængigt af programmets Adgangskrav
- Test af engelsk som fremmedsprog (TOEFL) -test med et minimumsresultat på 79 for den internetbaserede test (iBT) med testresultater inden for de sidste to år
- International English Language Testing System (IELTS) Akademisk test med en samlet score på 6,0 uden score mindre end 5,5 i et af de fire bånd, med testresultater inden for de sidste to år
- Kanadisk Academic English Language (CAEL) test med en samlet score på 60 uden score mindre end 50 i nogen af de fire bands med testresultater inden for de sidste to år
- Pearson Test af engelsk akademisk (PTE) med en minimum score på 53, med testresultater inden for de sidste to år
- En Cambridge engelsk test (FCE / CAE / CPE) med en samlet score på Cambridge English Scale of 169 uden sprogfærdigheder mindre end 162, med testresultater inden for de sidste to år
- En engelsk sprogevaluering (ELE) på Fanshawe College med en minimumscore på 70% i alle dele af testen med testresultater inden for de sidste to år
- Fanshawe College ESL4 / GAP5 studerende: Mindste klasse på 80% i ESL4 / GAP5 Level 8, 75% i ESL4 / GAP5 Level 9 eller 70% i ESL4 / GAP5 Level 10
Anbefalet faglig forberedelse
- Grade 11 Hæve sunde børn (O)
- Grade 11 Arbejde med spædbørn og småbørn (C)
- Grade 12 Udfordring og forandring i samfundet (U)
- Grad 12 familier i Canada (C) eller (U)
- Grad 12 Menneskelig udvikling gennem hele levetiden (M)
Anbefalet personlig forberedelse
- Studerende skal udvikle ledererfaring i skoler, kirker, samfund og særlige aktivitetsinteresser, der er passende til forberedelse til dette felt
- Kendskab til og interesse i dette felt plus gode skrivefærdigheder
- Besøg eller oplevelse i tidlige barndomsindstillinger til observationsformål anbefales stærkt
Ansøgers udvælgelseskriterier
Hvor antallet af støtteberettigede ansøgere overstiger de ledige pladser i programmet, vil ansøgernes udvælgelseskriterier være:
- Præference for faste beboere i Ontario.
- Modtagelse af ansøgning inden 1. februar (Efter denne dato vil Fanshawe College behandle ansøgere på først til mølle-basis, indtil programmet er fuldt).
- Opnåelse i adgangskravene.
Bemærk:
Optagelse til Fanshawe College Human Services Foundation-programmet garanterer ikke optagelse i et efterfølgende år til programmet for tidlig uddannelse til førskoleårene. Succesfuld afslutning af Fanshawe College Human Services Foundation-programmet gør det dog muligt for den studerende at blive taget yderligere hensyn til, når han ansøger om programmet for tidlig børneuddannelse. Human Services Foundation-programmet er det foretrukne udpegede forberedende program til optagelse i programmet for førskoleundervisning.
Post-adgangskrav
Følgende punkter gælder for programmet og er tidsfølsomme.
- Besiddelse af et standard førstehjælpskursuscertifikat (enten St. John Ambulance eller Canadas Røde Kors eller tilsvarende) og et Basic Rescuer kursuscertifikat (niveau "C" HLR)
- Bevis for god sundhed
- Politisk postkontrol og sårbar sektorscreening, herunder en check af databasen over forladte seksuelle lovovertrædere
- Placeringsaftale
Karrieremuligheder
Kandidater finder beskæftigelse i en række forskellige tidlige barndoms indstillinger: børnehave skoler og børnepasningscentre, børnehaver og børnehaver, lokalsamfund, sociale og familiecentre, hospitaler legerum, centre eller programmer for børn med ekstraordinære.
Galleri
Indlæggelser
Læreplan
Kurser
Niveau 1
Almen uddannelse - Tag et valgfag på 3 kreditter Almen uddannelse.
Tag alle følgende obligatoriske kurser:
- WRIT-1094 Reason & Writing 1 for Community Studies
- ECED-1084 Fundamenter for ECE
- ECED-1003 Følelsesmæssig udvikling og tidlige relationer
- ECED-1074 Børns udvikling: Intro
- PSYC-1101 Interpersonel udvikling
- FLDP-1021 Feltorientering
Niveau 2
Tag alle følgende obligatoriske kurser:
- COMM-3082 Communications for Community Studies
- ECED-1075 Børns udvikling: 0-3 år
- FLDP-1022 Field Practicum 0-3 år
- ECED-1076 Curriculum & Pædagogik: 0-3 år
- ECED-1005 Sundhedssikkerhed og ernæring i ECE
- ECED-3022 Partnerskaber med familier
- FLDP-1024 Feltseminar: 0-3 år
Niveau 3
Tag alle følgende obligatoriske kurser:
- ECED-3003 Uddannelsesperspektiver
- ECED-3037 Inklusiv praksis
- FLDP-3023 Field Practicum 3-6 år
- ECED-3038 Børns udvikling: 3-6 år
- ECED-3042 Curriculum & Pædagogik: 3-6 år
- ECED-1053 Fremme af prosocial adfærd
- FLDP-3027 Feltseminar: 3-6 år
Niveau 4
Tag alle følgende obligatoriske kurser:
- ECED-3039 Børns udvikling: 6-12 år
- ECED-3041 Forståelse af børnemishandling og omsorgssvigt
- ECED-3040 Professionalisme, etik og fortalervirksomhed
- ECED-3044 bedste praksis: Reflekterende læge
- SOCI-3003 Canadiske familiers forandring og mangfoldighed
- FLDP-3024 Field Practicum 0-12 år
Almen uddannelse - Valgfag
- Tag 3 generelle uddannelsespoint - Normalt taget på niveau 1
Program Residency
Studerende skal fuldføre minimum 20 point i dette program på Fanshawe College at opfylde programmets opholdskrav og dimittere fra dette program.
Andre oplysninger
- Certificering: Certificering af Association for Early Childhood Educators, Ontario kan anvendes efter afslutningen af programmet. Certificeringsprocessen involverer færdiggørelsen af en personlig profil og en vellykket gennemførelse af en certificeringseksamen.
- Studerende er forpligtet til at slutte sig til College of Early Childhood Educators (www.college-ece.ca).
- Studerende, der dimitterer fra dette program og ønsker at overføre til et andet Community Services-program på Fanshawe College kan kvalificere sig til nogle interne kreditter, der allerede er opnået.
- Kandidater fra dette program, når de har gennemført et bridge-program, kan gå ind på niveau 5 af Honours Bachelor of Early Childhood Leadership Degree-programmet på Fanshawe College .
- Studerende, der registrerer sig i dette program på Clinton-stedet, skal være opmærksomme på, at alle fire akademiske niveauer leveres kontinuerligt fra september til december det følgende år; der er ingen pause mellem niveau 2 og niveau 3.
- Studerende, der tilmelder sig online-udbuddet af ECE, bør vide, at der er obligatoriske feltplaceringer i semester 2, 3 og 4 af programmet.
Dette program tilbydes også på deltid om aftenen på St. Thomas/Elgin Regional Campus
Bemærkninger:
Dette program tilbydes nu i et online format, der begynder i september 2020. Studerende gennemfører programmet i et online miljø med undtagelse af obligatoriske feltplaceringer i semester 2, 3 og 4 af programmet.
Programresultat
Kandidaten har pålideligt demonstreret evnen til at:
- Design, implementer og evaluer inkluderende* og legebaserede* læseplaner for tidlig læring* og programmer, der understøtter børns* holistiske udvikling* og er lydhøre over for individuelle børns* og grupper af børns* observerede evner, interesser og ideer.
- Etablere og vedligeholde inkluderende* tidlige læringsmiljøer*, der understøtter mangfoldige*, retfærdige og tilgængelige udviklings- og læringsmuligheder for alle børn* og deres familier*.
- Vælg og brug en række screeningsværktøjer, observations- og dokumentationsstrategier til at gennemgå, støtte og fremme børns* læring på tværs af kontinuummet af den tidlige barndoms udvikling*.
- Etablere og vedligeholde lydhøre relationer* med individuelle børn*, grupper af børn* og familier*.
- Vurdere, udvikle og vedligeholde sikre, sunde og kvalitetsmæssige tidlige læringsmiljøer*, som opfylder kravene i gældende lovgivning, agenturpolitikker og evidensbaseret praksis* inden for tidlig læring.
- Forbered og brug professionel skriftlig, verbal, nonverbal og elektronisk kommunikation, når du arbejder med børn*, familier*, kolleger, arbejdsgivere og samfundspartnere.
- Identificer, vælg og anvend relevant lovgivning, regulativer, College of Early Childhood Educators Standards of Practice og Code of Ethics, politikker og evidensbaseret praksis* retningslinjer, og fortolk deres indflydelse på en række tidlige læringsmiljøer*.
- Anvend en udviklende personlig filosofi om tidlig læring i overensstemmelse med etiske og professionelle standarder* for praksis for tidlig børneuddannelse.
- Fortaler* for tidlige læringsmiljøer af høj kvalitet* og samarbejde med medlemmer af teamet for tidlig læring, familier* og samfundspartnere for at etablere og fremme sådanne rammer.
- Engagere sig i reflekterende praksis, udvikle læringsmål og vedligeholde en løbende faglig udviklingsplan i overensstemmelse med evidensbaseret praksis* inden for tidlig læring og relaterede områder.
Efter endt uddannelse fra vores førskoleuddannelse:
Når du dimitterer fra vores tidlige børneuddannelsesprogram, har du et mangfoldigt og dynamisk sæt af færdigheder til den altid udviklende verden af børneuddannelse. Du vil være kvalificeret til at arbejde i en række forskellige job, herunder børnepasningscentre, tidlig læring og familiecentre, Best Start-programmer, før- og efterskoleprogrammer og med skolebestyrelser.
I sidste ende er et barns uddannelse kun så effektiv som deres pædagog. Early Childhood Education-programmet giver dig mulighed for at gøre en reel og varig forskel i børns liv.
Karrieremuligheder
Dimittender fra Fanshawe's Early Childhood Education-program vil have viden og færdigheder til at arbejde med børn, familier og lokalsamfundet i forbindelse med tidlig læring og udviklingsprogrammer for børn fra fødslen til 12 år. De færdiguddannede vil være forberedt på at finde beskæftigelse i en række forskellige miljøer for småbørn, herunder:
- børnepasningscentre
- centre for tidlig læring og forældreopdragelse,
- bedste startprogrammer
- børnehaver
- børnehaver og børnehaver
- sociale og familiecentre
- før- og efterskoleprogrammer
- fællesskabscentre
- legestuer på hospitaler
- centre eller programmer for børn med særlige vanskeligheder
- skolebestyrelser
Her er nogle eksempler på karrieremuligheder for kandidater fra Fanshawe's Early Childhood Education (Fast Track) (Weekend) program:
Pædagog for tidlig barndom
Du skal være entusiastisk og passioneret og støtte arbejdet med børn i alderen 3 måneder til fire år i en børneinstitution.
Tilsynsførende for et center for småbørnsundervisning
Ansætte, vejlede, vejlede og motivere personale til at udvikle og levere kvalitetsprogrammer i et klasseværelse.
Pædagog for tidlig barndom
Planlægge og gennemføre et børnepasningsprogram og samtidig opbygge relationer med familier, børn og lokale organisationer
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.