Kursus i SMC - Service Management Compact

Generelt

Program beskrivelse

Med professionel service til kundetilfredshed og driftseffektivitet.

De, der tager ansvar, har brug for ledelsesfærdigheder for at realisere opgaver, der er betroet dem professionelt og med succes. Derudover kan ekspertise opbygges, fx udvikling og markedsføring af en serviceportefølje, intern og ekstern kunde, indtægts- og omkostningsstyring, udvikling af forretningsekspertise og servicekontrol. Dette bygger ekspertviden.

Så hvis du vil drive servicevirksomhed, opbygge nye forretningsområder, intensivere kundeforhold og lede teamet med succes, har du brug for specifikke ledelsesfærdigheder, der inkluderer arbejde konceptuelt og kendskab til gearing til vækst.

Fordele

Win-win-situation: Dette er, hvordan medarbejdere og virksomheder drager fordel af SBM-kurset.

Sådan drager medarbejder fordel:

Dette en-ugers træningskursus understøtter dig i den operative servicevirksomhed, især med hensyn til kundetilfredshed og omkostningseffektivitet i servicevirksomheden. Ledelsesviden og implementeringsværktøjer, der kræves til moderne servicepraksis, formidles systematisk og kompakt og gøres håndgribelige baseret på udviklingen af ​​et koncept til dit ansvarsområde. På denne måde er implementeringen i dit eget praktiske arbejde intensivt forberedt.

Deltagerne rapporterer:

”Seminaret Service Management Compact har givet mig mange nye indsigter og ideer til mit arbejde.”

”SMC skærer ned alle emner i tjenesten på meget kort tid, det var vigtigt for mig at vælge dette. Specielt interessant var serviceplanlægningen og servicestrategien ... firmaets numre også. Det, jeg forventede, blev opfyldt. ”

”For mig var fremgangsmåden inden for ledelse, finansiering og kontrol spændende, dagens servicechef kombinerer meget med hinanden. Det, jeg forventede, blev fuldt ud opfyldt. ”

Sådan drager virksomheder fordel af:

  • Styrke medarbejdernes kompetence i deres specifikke funktioner og roller
  • Øget effektivitet og effektivitet i daglige processer
  • Konkurrencefordel gennem certificerede servicemedarbejdere
  • Forretningsstyring af serviceområder fremmer vækst og overskud
  • Metoder og procedurer til optimering af serviceorganisationen anvendes

Kursusindhold

Tjeneste er din forretning: Med dette kursusindhold mestrer du det mesterligt.

  • Styrke strategiske og konceptuelle evner
  • Udvikling af beslutningstagende myndighed for økonomisk styring
  • Fremme af kreativitet og vilje til at tage ansvar for nye løsninger
  • Udvikling af et servicekoncept til dit eget område baseret på 9P-strukturen
  • Introduktion af nye tjenester i eksisterende organisationer
  • Kontrolinstrumenter til effektiv servicestyring

Du oplever en interessant og intensiv erfaringsudveksling med undervisere og kursusdeltagere fra andre virksomheder og brancher - ofte varer netværket længe efter kurset. Trænernes intensive tekniske support gør det muligt, at også dine individuelle spørgsmål kan behandles. Når du har bestået den afsluttende eksamen og afsluttet det ledsagende servicekoncept for dit ansvarsområde, modtager du et certifikat fra ISS ServiceAcademy.

Metode

Frontale lektioner var i går! Casestudier, projektarbejde og Co. er i dag!

  • Blandet læringskoncept (webinarer og undervisning i klasseværelset)
  • Keynote-indlæg og dialogorienterede foredrag
  • Plenærdiskussion og aktiv udveksling af erfaringer
  • Daglig overførsel af det respektive træningsindhold til ens egen praksis
    • overførslen af de 9 P'er til din egen praksis
    • behandling af servicevirksomhedsmodel lærred
    • den systematiske udvikling af dit eget servicekoncept
  • Individuelt arbejde og gruppearbejde
  • Casestudier, rollespil
  • På anmodning individuel konsultation og coaching

Hvem er kurset for?

  • Medarbejdere, der har ansvaret for den operationelle servicevirksomhed på forskellige markeder og regioner
  • Medarbejdere, der administrerer outsourcede servicepartnere, og som ønsker at være ansvarlige for kundetilfredshed
  • Medarbejdere, der ønsker at generere nye innovationer i service
  • Ledere med erfaring fra det tekniske servicefelt
  • Tidligere deltagere i ”Certificeret distributørservice”
  • Deltagere, der deltager i SMC som det første modul i Certified Service Business Manager-ledelseskursus

Højttalere og undervisere

Foredragsholdere og coaches ved ISS International Business School of Service Management er aktive ledere, iværksættere og konsulenter med mange års serviceerfaring.

Vores tjenester

Personlig tilbagebetaling, afkast på investeringen - det kan du forvente og meget mere!

  • Kursedeltagelse og netværk
  • Kursusdokumenter
  • Drikkevarer og frokost
  • Skriftlig eksamen
  • Overvågning i udviklingen af dit eget servicekoncept
  • Ledsager deltagerne og mentorerne / mestrene fra virksomheden i løbet af 4 uger efter klassetræningen
  • Certifikateksamen

IHR-investering

Engagement, eksamener, gebyrer: hvad du investerer i kurset.

Din tid til at deltage i de fem tilstedeværelsesdage samt forberedende og opfølgende aktiviteter og personligt arbejde i løbet af kursusperioden.

Dette inkluderer især arbejdet med det efterfølgende servicekoncept for din egen virksomhed. Den ledsagende udvikling af servicekonceptet sikrer også tilbagebetalingen for det postende selskabs investering i videreuddannelse.

Rute
5 dage med intensiv klassetræning € 3.680,00 plus moms

Certificering
Afsluttende eksamen, opsynsudviklingsservicekoncept € 1.200,00 plus moms

Bemærk: Den egen læringskurve lønner sig! Kontakt os for separate betingelser, når du deltager / booker flere kurser.

Business Networking Package

Business Networking-pakken er valgfri og inkluderer individuel support fra deltageren gennem hele kursets varighed. Aftenarrangementer med kursusdeltagere og indkvartering i det samme hotel fremmer netværk mellem deltagerne og øger deres motivation. Denne pakke er udviklet til holistisk læring og har vist sig at være en værdifuld tilføjelse til kurset.
Prisen er udsat for udsving på grund af begivenheden og hotelvalget og kommunikeres individuelt.

Certificering

Den sidste dag afholdes der en skriftlig eksamen med åbne spørgsmål og multiple-choice-spørgsmål. To uger efter undervisning i klasseværelset begynder udviklingen af dit eget praktiske servicekoncept. Dette varer fire uger og støttes aktivt af ISS Business School og evalueres endelig. Efter at have bestået den afsluttende eksamen og med succes udviklet deres eget servicekoncept, modtager deltagerne et certifikat fra ISS ServiceAcademy.

Med certifikatet for kurset ”Service Management Compact” beviser kandidaterne, at de har tilegnet sig den nødvendige viden og færdigheder for at optimere og rentabelt tilpasse eksisterende ressourcer med kundernes behov og referencer.

Kurserne er blevet certificeret siden 1992, siden 2009 af ISS ServiceAcademy. Den høje kvalitet og aktualitet af certifikatkurserne sikres af ISS ServiceAcademys rådgivende bestyrelse.

Senest opdateret November 2019

Om skolen

The courses and trainings ISS offers focus on strengthening and developing companies where service already does or will play a crucial role as part of their business. Nationally and internationally, w ... Læs mere

The courses and trainings ISS offers focus on strengthening and developing companies where service already does or will play a crucial role as part of their business. Nationally and internationally, we accompany companies in transformation projects offering assessment, consultation and development projects as well as management trainings. Minimer