Certifikat i uddannelse (PCET) / Postgraduate Certificate in Education (PGCE PCET)
Riverside College Halton
Nøgleinformation
Campus placering
Widnes, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Aug 2023
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Kvalifikation tildelt af Staffordshire University
Adgangskrav:
Hvis du følger den Certificate in Education Pathway - A niveau 3 kvalifikation i emnet / færdighed område, du ønsker at undervise.
Hvis du følger Post Graduate Certificate in Education (PGCE) Pathway - Som ovenfor PLUS, normalt en 2: 1 klassifikationsgrad.
For begge priser: GCSE klasse C på engelsk (eller tilsvarende); En nuværende forbedret tilfredsstillende DBS; 100 timers undervisningspraksis og adgang til en fagspecifik mentor.
Certifikatet i uddannelse (PCET) er et ideelt kursus for erhvervseksperter, der ønsker at få en fuld undervisningskvalifikation for at søge arbejde i videreuddannelsessektoren. I år 2 er der en mulighed for kandidater til at arbejde hen imod Post Graduate Certificate in Education.
Dette er en 2-årig kvalifikation, der betyder, at kandidater skal have en betalt undervisningsstilling eller en organiseret betalt eller ubetalt undervisningserfaring. Der er et krav for kandidater at have mindst 50 timers undervisning hvert år i en "fuld undervisningsrolle".
En "fuld" undervisningsrolle er en med bredere ansvar, herunder materialer, du selv har designet, undervisning på tværs af forskellige niveauer, elever eller typer og bidrager til en række programmer af varierende længde.
Riverside College kan tilbyde frivillige undervisningserfaringer til ekstraordinære kandidater afhængigt af fagets tilgængelighed og kandidatens egnethed. Du lærer at planlægge og levere inkluderende læring ved at få en dybdegående forståelse af principperne for læring, vurdering og læseplandesign.
Du lærer at planlægge og levere inkluderende læring ved at få en dybdegående forståelse af teorier og principper for læring, vurdering og læseplandesign. Du vil også gennemføre et fortsættende personlig og professionel udviklingsmodul i år 2 og gennemføre et handlingsforskningsprojekt for at udvikle din praksis og færdigheder.
Kvalifikationen vil bestå af 4 x 30 kreditmoduler, inklusive niveau 4 og 5 for uddannelsesbeviset og niveau 4, 5 og 7 for Post Graduate-ruten. Du bliver bedt om at deltage i undervisningssessioner hver uge og foretage selvstudium og betydelig bredere læsning.
Der er både teori og praktiske opgaver. Du vil også blive vurderet ved observation. Den praktiske vurdering af undervisningen kræver, at man gennemfører 100 timers undervisningspraksis over 2 år (dette kan være så lidt som 2 timer om ugen, men på tværs af to forskellige niveauer). Det vil omfatte otte formelle observationer. To af de 8 undervisningsobservationer skal udføres af en fagspecialistmentor. Der er ingen eksamen på dette kursus, men vær opmærksom på, at alle opgaver skal behandles i ord.
Efter afslutningen kan vellykkede lærere foretage en periode med professionel dannelse, hvilket fører til kvalificeret undervisning og læringsstatus (QTLS).