Certifikat i anvendt turisme & event management
ISB International School Of Business Dublin
Nøgleinformation
Campus placering
Dublin, Irland
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
1 semester
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2023
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Dette program er designet til bachelor business-studerende, der har en særlig interesse i turisme og Event Management. Dette er en undersøgelse i udlandet program for en periode på tre måneder. Studerende studerer disse emner i forbindelse med Irland, som bidrager til deres tidligere viden på disse områder. De fortsætter med at bygge videre på deres viden og færdigheder inden for ledelse, kommunikation og økonomi i en multi-kulturel sammenhæng.
- Turisme Marketing
- Ledelse & Organisationer
- Event Management
- Sociale og økonomiske aspekter i Irland
- Forretning Kommunikationsfærdigheder
- Turisme & Event Management Project
Turisme Marketing
Formålet med dette modul er at gøre det muligt for internationale elever til at anvende en bred forståelse af teori og praksis for turisme markedsføring til en udenlandsk arbejdsplads miljø.
Ved en vellykket gennemførelse af dette modul skal eleverne kunne:
- Identificere de vigtigste komponenter i marketing mix, segmentering proces og strategiske beslutninger for turisme marketingfolk.
- Anerkend forskellen mellem 7P-vis af tjenester markedsføring fra 4P-vis af produktets markedsføring og de tilhørende egenskaber og udfordringer tjenester markedsføring.
- Kommuniker anvendelsen af en original og passende marketingstrategi og kommunikation kampagne for et turistmål.
- Diskuter detaljerne i turisme markedsføring miljø i Irland og forklare, hvordan det kunne anvendes i en international indstilling.
Ledelse & Organisationer
Formålet med dette modul er at gøre de internationale elever med teori, principper, praksis, roller og funktioner i ledelse og organisationer i den irske forretningsmiljø.
Ved en vellykket gennemførelse af dette modul skal eleverne kunne:
- Identificer forskellige definitioner og teorier om ledelse, anerkende deres finesser og værdsætter deres historiske udvikling og de grundlæggende elementer i deres corporate gennemførelse.
- Label, beskrive og anvende ledelsesværktøjer såsom PESTEL og SWOT-analyse, Porters Five Forces og Værdi / Supply chain koncepter.
- Definer og diskutere, ved hjælp af klare virksomhedernes eksempler, ledende discipliner såsom: organisatoriske strukturer og kultur, ledelse, team-arbejde, etik og CSR, beslutningstagning og konfliktløsning.
- Forklar, hvordan gennemførelsen af traditionelle ledelsesfunktioner, værktøjer og discipliner påvirkes af organisationsstruktur, kultur og interne og eksterne miljøer.
Event Management
Formålet med dette modul er at gøre de internationale elever med teori, principper og praksis event management. Ved en vellykket gennemførelse af dette modul skal eleverne kunne:
- Beskriv begivenheder miljø, herunder kategorier af hændelser, deres oprindelse og udvikling samt deres forhold til og indvirkning på interessenterne.
- Diskuter de vigtigste faser, stadier og elementer af begivenheden planlægning og forvaltning proces fra forundersøgelse for at skrive evaluering begivenhed.
- Forbered et udvalg af event relaterede dokumenter, herunder begivenhed plan (er), event rapporter post- og forslag event.
- Kommuniker en foreslået kommerciel og kreativ strategi for planlægning og udførelse af en industri baseret begivenhed.
Sociale og økonomiske aspekter i Irland
Dette modul er designet til at informere og forbedre de socio-kulturelle forståelse af Irland med internationale elever, og at sætte dem i stand til at bruge standard økonomiske værktøjer til at udforske og evaluere grundlæggende aspekter af den irske økonomi.
Ved en vellykket gennemførelse af dette modul skal eleverne kunne:
- Diskuter de socio-kulturelle, politiske og økonomiske aspekter af moderne Irland, identificere ligheder og kontraster med elevens hjemland
- Identificere de vigtigste civilisationer, påvirkninger og begivenheder, der har formet samfundet, politik og økonomi af moderne Irland
- Forklare oprindelsen af konflikten i Nordirland og fremskridtene siden 1990'erne
- Forklare rolle irsk i det moderne Irland, og vurdere årsagerne til den faldende forbrug
- Forklare de standard værktøjer, der anvendes af økonomer til at analysere visse aspekter af en national økonomi, og udforske deres anvendelighed til aspekter af den irske økonomi
- Diskuter årsagerne til og konsekvenserne af Irlands anledning til økonomiske fremtrædende plads som en keltiske tiger økonomi og dens efterfølgende styrt
- Undersøg og diskutere centrale nutidige problemstillinger og muligheder i relation til irsk social og økonomisk politik
Forretning Kommunikation Skills
Formålet med dette modul er at give internationale studerende til at kommunikere på engelsk med klarhed og autoritet, påføring skriftlige, elektroniske, verbale og non-verbale kommunikationsevner i en række af business indstillinger og situationer.
Ved en vellykket gennemførelse af dette modul skal eleverne kunne:
- Udvikle en forståelse af principperne for effektiv kommunikation gennem teoretiske og praktiske anvendelser af det engelske sprog til forretningskommunikation
- Vurdere primære ikke-akademiske virksomhed orienterede tekster og uafhængigt generere en målt og artikuleret svar
- Opret, script og levere et publikum-fokuserede business præsentation, ved hjælp af passende ordforråd, grafer, diagrammer og andre visuelle / elektroniske hjælpemidler
- Kommuniker klart og koncist i skriftlig business engelsk, observere de relevante layout, konventioner og stilarter emails, breve, rapporter og reklamebrochurer
- Kommuniker hensigtsmæssigt og overbevisende i mundtlig engelsk, herunder diskussion, debat, interviews, møder og forhandlinger
- Skelne mellem forskellige sproglige registre i en erhvervsmæssig sammenhæng (formel, uformel, improviseret) for planlagte og un-forudsagt livagtige forretningsscenarier såsom business forhandlinger og mock produkt pitching
- Kommuniker effektivt i et team
Turisme & Event Management Project
Dette modul er designet til at danne et væsentligt element, som letter lærende med at konsolidere de centrale dele af turisme og Event Management-program på en integreret projekt.
Ved en vellykket gennemførelse af dette modul skal eleverne kunne:
- Anerkend og anvende tværfaglige relevans af læringsniveauer i de øvrige Event Management Programme Turisme og moduler.
- Oversæt den akademiske teori fundament Tourism Marketing og Event Management i en anvendt natur ved at skabe en realistisk industristandard Tourist Event.
- Kommuniker et forslag, der identificerer en marketingkampagne og detaljeret planlægning begivenhed for en realistisk industristandard Tourist Event.
- Forklar hvordan valgte turisme marketing og event management strategier bør og kan anvendes effektivt sammen i en industri indstilling.