Read the Official Description

En 3-dages modul, der dækker de nyeste metoder i business to business marketing for alle de virksomheder, der har til hensigt at opfylde behovene hos organisationer og er fokuseret på de komplekse marked, som kommercielle virksomheder, institutioner mv


Den er designet til generel ledere, salgs-eller marketingchefer, produktchefer, med flere års ledelseserfaring.

Emner

  • Organisatorisk køber adfærd
  • Forholdet markedsføringsstrategier for erhvervslivet markeder
  • Vurdere markedsmuligheder
  • Business markedsføringsstrategier
  • Produkter og tjenester for erhvervslivet markeder
  • Business marketing kanaler og logistik
  • Prisstrategi for erhvervslivet markeder
  • Business-marketing kommunikation
  • Rolle personligt salg
  • Evaluering business marketing strategi og resultater.
  • Brug af Balance scorecard

See 24 more programs offered by Institute for Business and Public Administration, Bucharest (ASEBUSS) »

This course is Campus based
Start Date
Sep. 2019
Duration
3 dage
Deltid
Deadline
By locations
By date
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline

Sep. 2019

Location
Application deadline
End Date