Lær de teknikker til at analysere og opbygge effektive business-to-business marketing-strategier, og tage væk redskaber til at gennemføre dem i din virksomhed. Senior fakultet medlemmer fra Kellogg School of Management's marketingafdeling lede denne intensive fem dages seminar, der udforsker de fundamentale og førende udviklingen i verden af business marketing.
Emner i diskussioner, case studies og øvelser omfatter målrettet markedssegmenter og positionering tilbud på markedet, partnering og arbejdsrelationer, bygning kundeværdi modeller, effektiv forvaltning af forhandler-kanaler, og bygning lydhør prisstrategier og taktikker.
Programmet indeholder særlige muligheder for at udvide dit perspektiv og udveksle markedsføring ideer med en international gruppe af kammerater, og analysere strategier for markedsføring af din egen virksomhed.
Programmets indhold
- Oprettelse af en markedsorienteret virksomhed
- Udvikling af et konkurrencedygtigt marketingstrategi
- Opbygning af kundeværdi modeller
- Udvikle segmentering og positionering strategier
- Håndtering af udbud på markedet
- Skabe og opbygge forretning brands
- Udvikling og forvaltning af nye produkter
- Håndtering af prisfastsættelse
- Styrkelse forhandler resultater gennem kanal po repositionering
- Opbygge og opretholde arbejdsrelationer
Format
Diskussioner, case studies og øvelser sikre maksimal deltagelse og udbytte. Hver aften, vil du arbejde i studiegrupper for at forberede øvelser og projekter for diskussion i klassen. Du vil også bruge tid på i løbet af programmet reflektere over og analysere strategier for markedsføring af din egen virksomhed. En omfattende reference manual for læsninger og programmet materialer vil tjene som en nyttig ressource for dig i fremtiden.
Fordele
I løbet af dette kursus, vil du:
- Boost din marketingstrategi analyse færdigheder
- Segment forretning markeder
- Byg kundeværdi modeller
- Udvikle en forståelse af dynamikken i marketingstrategi
- Skabe en ramme for det nye produkt udviklingsprocessen
- Struktur markedsføring kanaler baseret på kundens behov og præferencer
- Brug kunde værdifulde e som grundlag for prisstrategi
- Vurdere hvornår du skal bruge kollaborative markedsføring
- Modtag en omfattende reference manual for målinger og programmet materialer, der skal tjene som en nyttig ressource for dig i fremtiden
Program taught in:
See 43 more programs offered by Kellogg School of Management at Northwestern University »