Read the Official Description

Skills

Brug industristandardværktøjer som Sketch and Invision til prototype og wireframe designløsninger.

Produktionsstandard

Sammenlægge en komplet pakke af UX-dokumentation til et digitalt produkt, fra brugerpersoner og wireframes til interaktive prototyper.

Det store billede

Forbind og formidle, hvordan indsigt i kundeadfærd - fra problemer til løsninger - optimerer ethvert produkt eller en service.

Mød dit support team

Vores uddannelsesmæssige ekspertise er en fællesskabsindsats. Når du lærer hos GA, kan du altid stole på et internt team af eksperter til at give vejledning og support, når du har brug for det.

Instruktører

Lær industrielle rammer, værktøjer, ordforråd og bedste praksis fra en lærer, hvis daglige arbejde indebærer at bruge dem fagligt.

Undervisningsassistenter

At tage på nyt materiale er ikke altid let. Gennem kontortid og andre kanaler er vores TA'er her for at give dig svar, tips og meget mere.

Kursusproducenter

Vores alumni elsker deres kursusproducenter, som holdt dem motiverede i løbet af kurset. Du kan når som helst komme til din rådighed.

Se hvad du vil lære

Enhed 1: Designproces

  • Introduktion til UX
    • Forklare kursusforventninger hvad angår præ-arbejde, hjemmearbejde, projekter, kontortid, skolefag mv.
    • Definer elementerne i brugeroplevelsesdesign.
    • Udvikle grundlæggende færdigheder i kreativ problemløsning, innovation og menneskets centreret design gennem en hurtig designtænkning.
    • Skitsere potentielle designløsninger til det problem, du har defineret.
  • Prototyper, Feedback,
  • Øvelse tilpasning til hurtigt skiftende interessentkrav.
  • Lav en papirprototype af din foreslåede løsning.
  • Nuværende design og retfærdiggørelse af designbeslutninger.

Enhed 2: Rapid Prototype

  • Brugerforskning
    • Beskriv de færdigheder, der kræves for at udføre og rekruttere til et effektivt brugerinterview.
    • Definer kontekstuel undersøgelse og formuler dens fordele.
    • Forbered uafhængige interview spørgsmål.
    • Gennemfør et effektivt brugerinterview.
    • Udarbejd en forskningsplan og skriv en diskussionsvejledning til sidste projektinterviews.
  • Konkurrencedygtig forskning
  • Sammenlign produkter i samme rum eller i nærliggende industrier, herunder konkurrencedygtige anmeldelser og opgaveanalyser.
  • Udfør konkurrencedygtig forskning for at hjælpe med at informere dit endelige projektkoncept.
  • Udforsk, hvordan undersøgelser og opgaveanalyser informerer om forskning.
  • Synteseforskning
  • Brug forskning til at oprette et affinitetskort, der identificerer tendenser og indsigter inden for dine forskningsresultater.
  • Artikulere fordele og mangler ved personas som et designværktøj
  • Brug forskning til at skabe personas, der afspejler målgruppen.
  • Definering af brugermål
  • Effektivt syntetisere forskning i en problemstilling og designretning, der afspejler det primære behov hos din målgruppe.
  • Anvend skitseringsteknikker til at ideere gennem løsninger.
  • Udforsk eksempler på, hvordan du kortlægger strømmen af ​​et bestemt produkt eller en oplevelse.
  • Konstruer et første udkast til brugerflow til det primære brugermål for dit endelige projekt.
  • Papir prototyping
  • Formuler værdien af ​​testning tidligt i designprocessen.
  • Anvend papir prototyping teknikker til at iterere på dit design koncept.
  • Praksis formulere opgave scenarier og løber brugbarhedstest.

Enhed 3: Hi-Fidelity Prototype

  • Brugerhistorier
    • Opdel dine brugermål i mere granulerede brugerhistorier.
    • Brug en fælles ramme for at prioritere funktioner, der stemmer overens med din vision.
    • Diskuter kampe med prioritering af funktioner og synliggørelse og hvordan man håndterer dem.
  • Information Arkitektur
  • Definer feltet for informationsarkitektur og forklar, hvornår dets teknikker bruges i et projekt.
  • Udforsk metoder til organisering af komplekse og forskelligartede indholdstyper.
  • Anvend kort-sorteringsteknikker til at strukturere og validere din foreslåede informationsarkitektur.
  • Brug kort sorteringsresultater til at opbygge et sitemap, der så bliver navigation.
  • Responsive / Native Design
  • Beskriv de respektive tekniske evner hos lydhøre websteder og indbyggede mobilapps.
  • Evaluer muligheder og vælg hvilket format der er mest fordelagtigt for dit endelige projekt.
  • Få eksponering for design mønstre.
  • wireframing
  • Definer bedste praksis for wireframing og annotering.
  • Brug industristandardværktøjer (Sketch) til at oprette high-fidelity wireframes
  • Download UI-sæt og diskutere deres rolle.
  • Forklar forskellen mellem retningslinjer for menneskelig grænseflade, designprincipper, mønsterbiblioteker
  • Visual Design Basics
  • Udforsk principper for design og hvordan de vedrører digitale grænseflader.
  • Lær at anvende fundamentale af visuelt hierarki, gittersystemer og typografi for at give dit endelige projekt-brugerflade mere struktur og klarhed.
  • Lav visuelt hierarki og typografiske valg, der forbedrer dit indholds klage og klarhed.
  • High Fidelity Prototyping
  • Identificer og beskriv de forskellige kategorier af værktøjer til prototyping.
  • Opret klikbare prototyper ved hjælp af InVision, der understøtter brugervenlighedstestmål.
  • Diskutér bevægelser og bevægelser, hvordan de almindeligvis anvendes.
  • Avanceret Usability Testing
  • Forbered en diskussionsvejledning til at teste dit endelige projekt.
  • Kør 3 brugervenlighedstest ved at bruge bedste praksis.
  • Syntiser dine testresultater og identificer større takeaways fra test.
  • Oversigt 3-5 forbedringer, som du vil gøre for dit arbejde.

Enhed 4: Forfin

  • onboarding
    • Beskriv, hvad der giver en god brugeroplevelse på stedet / første gang.
    • Øv dig at designe en onboard-oplevelse, der kommunikerer værdien af ​​dit produkt til potentielle brugere.
    • Lær om Nir Eyals Hooked model af vaneformation og hvordan det kan anvendes til det endelige projekt.
    • Øv på at anvende forskellige typer af variable præmier til de endelige projektkoncepter for at skabe erfaringer, som vil holde brugerne lyst til mere.
  • Afsluttende projektværksted
  • Modtag undervisningsteamfeedback om dit endelige projekt.
  • Vend dit projekt til en interessentpræsentation.

Enhed 5: Til stede

  • UX Mini-Project
    • Øvelse gennem ægte industri UX design problemer fra begyndelsen til slutningen.
    • Arbejde i hold eller uafhængigt for at udvikle designløsninger til industriens designproblem.
    • Præsentér din designløsning.
  • Præsentation Dag 1
  • Definer og beskriv de principper, der giver en stærk brugeroplevelse med søgning
  • Identificer søgekomponenterne
  • Anmeldelse
  • Vurdere, hvordan brugen af ​​specifik søgning
  • Design en søgeoplevelse, der giver en stærk brugeroplevelse.
  • Præsentation dag 2
  • Effektivt kommunikere din designløsning i et afsluttende projekt.
  • Kritik og give feedback til klassekammerater.
  • porteføljer
  • Udforsk eksempler på gode UX-porteføljer og diskutér historiens aspekt af porteføljebygging.
  • Skriv de 5 mest værdifulde takeaways fra dit projekt.
  • Øvelse fortæller din personlige historie til forskellige typer interessenter.
  • Identificer næste trin og modtag projekt rubrikker og karakterer.

Finansieringsindstillinger

Har du brug for betalingshjælp? Vores finansieringsmuligheder giver dig mulighed for at fokusere på dine mål i stedet for de hindringer, der holder dig ude af at nå dem.

Klatre

Ansøg om 3-årig, fast rente, fortjeneste-baseret lån¹ til din undervisning og leveomkostninger. Nuværende indtægt er ikke indregnet i finansieringsgodkendelse til Immersive Students.

¹ Skal være en amerikansk statsborger eller fast bosiddende godkendelse i afventning af opholdssted.
Finansieringsmulighederne varierer i hvert marked og er kun tilgængelige for studerende, der er accepteret i vores programmer. Kontakt en lokal admissionsofficer for mere info.


Program taught in:
Engelsk

See 12 more programs offered by General Assembly »

This course is Campus based
Start Date
Feb. 2019
Mar. 2019
Duration
10 uger
Deltid
Price
3,950 USD
Deadline
By locations
By date
Start Date
Jan. 2020
End Date
Application deadline
Start Date
Jan. 2020
End Date
Application deadline
Start Date
Jan. 2020
End Date
Application deadline
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Aug. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Aug. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Feb. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Mar. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Apr. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Apr. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Jan. 2020
End Date
Application deadline
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline

Feb. 2019

Location
Application deadline
End Date

Mar. 2019

Location
Application deadline
End Date

Apr. 2019

Location
Application deadline
End Date
Application deadline
End Date

Aug. 2019

Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date

Sep. 2019

Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date

Jan. 2020

Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date