b2b kunde vurdering i asien

Institute For Asia Strategy And Knowledge (I-ASK)

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

b2b kunde vurdering i asien

Institute For Asia Strategy And Knowledge (I-ASK)

B2B Kunde Vurdering i Asien

Kursusoversigt


Dette to-dages seminar vil uddanne dig til at vurdere og håndtere kunder i B2B sektoren i Asien. Kurset lærer du en struktureret tilgang til at vurdere produktets egnethed i forhold til konkurrenten tilbud, kvantificere størrelsen af ​​markederne og teste disse markeder uden at påtage sig for stor en risiko. Derudover seminaret giver en introduktion til at etablere salgskanaler, forbereder produktlancering kampagner og styre relationer med dine key accounts.

&nbsp

&nbsp

Hvorfor skal du deltage?


Vurdere kunder i B2B sektoren, vælge en passende salgsstrategi blandt forvirrende alternativer og administration af dine vigtigste kunder er afgørende for din succes på lang sigt og rentabilitet i Asien.Dette to-dages seminar udstyrer dig med professionelle værktøjer til at etablere holdbare, effektive og lønsomme salgskanaler i Asien.

&nbsp

&nbsp

Ønsker du at

&nbsp

  • Identificer de rigtige B2B kunder i Asien?
  • Profil og vurdere dine potentielle kunder?
  • Sælg højere værditilvækst muligheder for at dine eksisterende kunder?
  • Overvåg dine kunder og foregribe deres behov?
  • Gør dit forhold med centrale konti?
  • Etablere en varig salgsstrategi i Asien?
Varighed og pris
This course is Campusbaseret
Start Date
Startdato
Jan. 2019
Duration
Varighed
2 dage
Fuldtid
Price
Pris
2,800 SGD
Information
Deadline
Locations
Malaysia - Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur
Startdato : Jan. 2019
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen