Læs den officielle beskrivelse

Integreret Airline Transport Pilot License (ATPL (A)) Training Program er et intensivt træningsprogram, havde til formål at hjælpe de studerende med ringe eller ingen tidligere flyveerfaring at flytte til cockpits kommercielle passagerfly før. Kurset har til formål at hjælpe eleverne til at opnå en "frosset ATPL 'licens på kortest mulig tid. Licens opnået efter afslutningen af ​​kurset: CPL (A) / IR, ME (ATPL Frozen). Ved afslutningen af ​​kurset studerende tilegne sig faglige færdigheder til at fungere som co-piloter på flere piloter og flermotorede flyvemaskiner i erhvervsmæssig lufttransport.

"Det er interessant at komme i kontakt med andre kulturer og sprog, som vores gruppe består af folk af forskellige nationaliteter. Instruktører er meget tålmodige og villige til at hjælpe dig ud med forskellige problemer, der opstår, når forstå materialet. Jeg ville helt klart anbefale BAA til andre. På grund af min erfaring her Jeg er dybt overbevist om, at det er den bedste værdi af din investering ", ATPL integreret studerende Stephan van Leeuwen fra Holland.

Student Adgangskrav:


Teoretisk forberedelse
Kendskab til matematik, engelsk og fysik er af afgørende betydning. Under vurderingen skole og eksamenskarakterer discipliner evalueres yderligere. En særlig vurdering af færdigheder kan organiseres af Akademiet for dem, der har lav eller ingen karakterer fra deres gymnasium.

Følelsesmæssige og sociale kompetencer
Alle kandidater skal igennem særlige prøver og interviews udviklet af udvælgelse kommission for Baltic Aviation Akademiet for vurdering af de sociale kompetencer.

Flight Training


Grunduddannelse flyvning udføres i Aleksotаs flyveplads i Kaunas, som ligger 100 km fra BAA uddannelsescenter.

Flyrejser i Åbningstider:

- 87 timer - visuel flyvning (VFR); - 95 timer - instrument (IFR); - 5 timer - nat visuel flyvning (NVFR); - 13 timer - flermotoret flyvning (MEP). - (5 timers IFR inkluderet)

Multi-Crew Samarbejde Course (MCC):

MCC-kurset bidrager til at udvikle alle de vigtige teambuilding færdigheder, således at hver kandidat er i stand til at arbejde i et miljø med flere besætningsmedlemmer. Studerende er meningen at gennemføre i alt 20 timers træning på jorden og 15 timer i FFS eller FNPT II.

Startede fra bunden nu er han HER

Baltic Aviation Academy er glad for at være i stand til at skrive om de studerende, der melder akademiet fra de allerførste skridt i luftfartssektoren verden, og derefter vokser og modnes til den professionelle piloter. Lukas Vabolis historie startede på Baltic Aviation Academy ab initio skole og fulgte op med typerettighedsuddannelseskurset og line træning, som også blev leveret af Baltic Aviation Academy.

Lukas Vabolis begyndte at dyrke på hans interesse for luftfart i sophomore år i gymnasiet. Den levende og eventyrlig historie, som hans far, der havde en chance for at bo i pilotens cockpit under hele flyvningen, fortalte ham, var den bedste opmuntring til at ophidse Lukas at forfølge karriere i luftfart og forlade den planlagte undervisning i historieundervisningen bag.

Litauens indfødte, Lukas søgte luftfarten akademi tæt på hjemmet for at forfølge sin ATPL Integreret licens til Ab-initio skole. "Jeg ønskede at bo i Litauen, eller så tæt som muligt, så jeg fandt ud af om Baltic Aviation Academy online. På det tidspunkt var der ikke meget beslutningstagning, fordi jeg ville bare at være en pilot. Studere var meget vanskeligt, det er ikke noget nemmere lige nu, men det virkede som en meget vanskelig tid i øjeblikket. "Lukas værdsætter den tid brugt på Baltic Aviation Academy og indrømmer, at det har givet ham en række brugstid, klasseundervisning og praktiske lektioner. "Jeg tror, ​​Baltic Aviation Academy har fantastiske instruktører: dybden af ​​deres viden og praktiske eksempler har gjort de undersøgelser, at meget mere uvurderlig for den unge pilot-til-være." Da Lukas var færdig med sine ATPL Integrerede undersøgelser, gik han videre til modtage sin første type rating på Boeing 737 Classic på Baltic Aviation Academy. "Jeg vil beskrive mig selv som en meget nysgerrig og viden-søger personer: Jeg tror, ​​at det er bedre at starte fra den mindre flyvemaskine og bygge din vej op med den erfaring og bedre industri observation. Jeg gjorde nogle forskning om piloten efterspørgsel i Europa og Asien og plukket Boeing 737 Classic til de enorme muligheder, det kan tilbyde. Og jeg har helt sikkert ambitioner og lyst til at få yderligere typerettigheder, men i det øjeblik, min plan er at begynde at bygge tid for at få mere erfaring og blive meget mere tiltrækkende for arbejdsgiverne. "Baltic Aviation Academy er blevet Lukas hjemmebase da han nu er ved at afslutte sin Boeing 737 typerettighedstræning og vil fortsætte den linje, træning med en af ​​de baltiske Aviation Academys partner flyselskaber. Som for nu, han ønsker, at en vellykket gennemførelse af den linje uddannelse, som han blev tilbudt gennem Baltic Aviation Academy, vil hjælpe ham lander den første officer job og forhåbentlig tage ham på hans begunstigede Europa - Asien ruten.

"Flying er en god følelse: fornøjelsen af ​​turen og eventyret. Lære om nye kulturer, møde og arbejde med nye mennesker, se verden fra op ovenfor, er noget, jeg aldrig vil være i stand til at give slip, altså er jeg taknemmelig og meget glade for at være så tæt på at opfylde min egen drøm. "

DESTINATION - CAPTAIN

Hvordan er det at høre lufthavnens lyde selv før du bliver født? For Neil Limbachia der gav en start for sin lidenskab og karriere.

Da Neil beskriver sig selv, han er en detalje orienteret person, der er udadvendt og nyder at møde nye mennesker. Neil anvendt denne detalje-orienterede træk når udgifterne seks måneder forsker typerettighedsuddannelse skoler. Ifølge Neil, 6 måneder er en forholdsvis kort tid til at tilbringe forske noget, der i sidste ende vil blive forme din karriere. De øverste kriterier, vægtet Neil beslutning var, hvor godt er træningscentret, der skal værdiansættes i en region, tidligere studerende anmeldelser og velkendte pilot henstillinger.

Neils mor og far har altid arbejdet i lufthavnen, som ikke overraskende udløste hans interesse og lidenskab i luftfarten fra den tidlige barndom. Neil først fik en chance for at gøre en testflyvning, da han var 13. Derefter fulgte hans generelle nysgerrighed om, hvordan fly opererer fra både mekanisk og forretningsmæssigt synspunkt, og hvordan disse to segmenter sammen for at skabe denne massive avancerede tjeneste for menneskeheden. Denne nysgerrighed førte Neil til Oxford Aviation School, hvor han modtog sin første pilotuddannelse, og næsten to år senere sluttede Baltic Aviation Academy til at fremme sin karriere med en Airbus A320 typerettighedsuddannelse.

Neil beslutning om at plukke Airbus A320 var påvirket af efterspørgslen på markedet og selve flyet. "Airbus markedet er stort i Europa, og jeg ønskede at bo her, så det var en forholdsvis nem beslutning. Jeg fandt Airbus til at være en meget flot fly at flyve. Det er meget automatiseret, men når du begynder at lære det, hvert skridt fører til en yderligere forståelse af andre systemer, og alt er bundet op på en sammenhængende måde, der gør det behageligt at flyve "siger Neil når du bliver spurgt om sine grunde til at vælge Airbus A320 som hans typerettighedsuddannelse.

Tidsforbruget på Baltic Aviation Academy Neil husker som meget produktiv på grund af mængden af ​​manualerne og systemkrav procedurer, han måtte lære på så kort tid. Imidlertid var instruktør på akademiet overstiger alle Neil forventninger. "Jeg kunne virkelig godt lide hans undervisning stil, viden og professionalisme. Det virkede som om han vidste alt. Instruktør var i stand til at bruge studerendes positive egenskaber til at forbedre deres negative og dermed rykke os i vores læring videre på hver eneste dag. "Neil er mest begejstret flyve en højteknologisk fly og være en del af en stor international virksomhed, som gav ham en mulighed for at lære og vokse med det. Neil er ikke skjule sin drøm og har planer om at blive en kaptajn én dag, og vigtigst af alt, få mulighed for at blive en trænings-kaptajn, som vil give ham en chance for at videregive alt, hvad han har lært gennem hele sin karriere og hjælpe andre med at nå himlen , ligesom han gjorde.

Se 3 flere kurser fra Baltic Aviation Academy »

This course is Campus based
Start Date
Sep. 2019
Duration
20 - 25 måneder
Deadline
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
Sep. 2019
End Date
Ansøgningsfrist

Sep. 2019

Location
Ansøgningsfrist
End Date