AAS i modemarkedsføring og kommunikation
The New School
Nøgleinformation
Campus placering
New York, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
1 - 2 År
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
USD 1.743 / per credit
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Parsons School of Design i New York - for nylig kåret som den bedste skole for kunst og design i USA og rangeret 2. i verden - har tilbudt innovative tilgange til design uddannelse siden grundlæggelsen i 1896. I dag, Parsons er den eneste større amerikanske kunst- og designskole inden for et omfattende universitet: The New School . Hos Parsons kan du mestre etablere etablerede kreative praksisser og sætte gang i nye, mens du studerer på tværs af alle universitetsdiscipliner.
Mode er en global, kulturel og økonomisk kraft. Vejlederen er kreative og forretningsfolk, der deler en passion for smukt, bæredygtigt og relevant design. De arbejder inden for områder som merchandising, produktudvikling, produktion, redaktionel kommunikation, trendforecasting og public relations og i marketingrelaterede stillinger. AAS-uddannelsen i Fashion Marketing and Communication er et intensivt, fleksibelt program, hvor du kan udforske modekarrierer og fokusere på dine interesser. Undervist af arbejdende fagfolk afspejler læseplanen branchens skiftende tendenser og krav.
Udforsk AAS Fashion Marketing and Communication-fællesskabet for at se, hvad studerende, fakulteter og alumner laver i NYC og rundt om i verden på parsons.edu/aasfashionmarketing . Dette program er en del af Parsons' School of Fashion .
En intensiv, fleksibel uddannelse
AAS Fashion Marketing and Communication hos Parsons er et intensivt, fleksibelt program, der centrerer sig om det grundlæggende i kommunikationsstrategi. Du udforsker forholdet mellem brand, produkt og publikum og rollen som marketing- og kommunikationspraksis inden for bredere modesystemer. Du lærer om trend-, visuel- og forbrugerforskning og får færdigheder i at fortolke data for at udtrække indsigt. Du identificerer og destillerer sociale, kulturelle og økonomiske tendenser og holdninger og påvirker diskurs om emner som køn, race, forbrug og velvære.
Stier ind i mange modefelter
Som en Fashion Marketing and Communication-studerende anvender du en integreret tilgang til forskning, design, strategi og kreativ tænkning. Du samarbejder med modedesignstuderende om konkurrencer og om projekter med eksterne partnere som Louis Vuitton, HUGO BOSS, Under Armour, ISKO, Byredo og CARE, hvor du forsker i koncepter og strategier, der er involveret i at bringe innovative løsninger, produkter og systemer til den globale scene. Valgfag om socialt og miljømæssigt ansvarlig fremstilling og global praksis og kurser, der deles med AAS Fashion Design-programmet, forbereder dig til at tænke kreativt og samvittighedsfuldt om nutidens bekymringer i modeverdenen. Studerende i dette program drager også fordel af ressourcerne, studerendes netværk og fakultetsekspertise fra et universitetsdækkende samfund, der er engageret i ledelse og iværksætteri .
En Lab-serie, der udsætter dig for industrien
En kernedel af AAS Fashion Marketing and Communications læseplan er School of Fashion Lab Series, som omfatter ugentlige foredrag af internationalt fremtrædende personer i modeindustrien. Præsentationer fokuserer på nuværende praksis i forhold til større trends inden for design, marketing, medier, teknologi og bæredygtighed. Diskussionen af begreber og problemstillinger, der kommer frem fra de ugentlige forelæsninger, understøtter dig i at anvende aktuel industripraksis og indsigt i dit eget arbejde og giver dig mulighed for at reflektere over og forme dine faglige forhåbninger.
Galleri
Karrieremuligheder
Alumni arbejder inden for mode i følgende stillinger og firmaer
Public Relations-koordinator, Thomas Pink–LVMH
Account Executive, Givenchy
Global Marketing Manager, Ralph Lauren
Brand Presentation Coordinator, Tommy Hilfiger
Online Merchandiser, Saks Fifth Avenue
Associeret produktionschef, POLO–Ralph Lauren
Moderedaktør, U magazine
Digital Account Executive, Syndicate Media Group
Engrosassistent, Elie Tahari
PR-assistent, Roger Vivier
Assisterende køber, Marc af Marc Jacobs
Håndtaskeproduktionskoordinator, Michael Kors
Brand Assistant, BHLDN–Urban Outfitters
Associate Planner, Macy's Inc.
Produktionskoordinator, Teori
Senior Assistant Buyer, Couture, Bergdorf Goodman
E-handelschef, Nicole Miller
Account Executive, Alexander Wang