Marketing Management
London Business Training & Consulting
Nøgleinformation
Campus placering
London, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
1 uge
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
Oversigt
Dette kursus vil bringe en ekspansiv forståelse af de teoretiske og praktiske problemstillinger med marketing management. Modulernes fokus afspejler det skiftende marketinglandskab og de værktøjer, der kræves for at udmærke sig på området. Når organisatorisk succes er understøttet af at skaffe og fastholde kunder, er marketing måske den vigtigste kommercielle disciplin. Marketing management vil nære dig med moderne kernekoncepter, der kan anvendes på markedspladsen.
Kurset vil også omfatte et besøg på stedet til en organisation, der er relevant for kurset, så delegerede kan udvikle en forståelse af, hvordan deres samtid fungerer i den virkelige verden.
Kurset vil afsluttes med en opsummering af de vigtigste læringspunkter, efterfulgt af en handlingsplanlægningsøvelse med henblik på at anvende den erhvervede viden og færdigheder umiddelbart efter din tilbagevenden til arbejde. Efteruddannelsesstøtte er også tilgængelig i forhold til implementeringen af din handlingsplan, op til seks (6) måneder efter kursusafslutning.
Dagsorden
Markedsplanlægning – Segmentering, målretning, positionering
- Segmenteringsanalyse
- Målretning mod forbrugere
- Markedspositionerings- og repositioneringsstrategi
- Opbygning af kundeprofil
Forståelse af produktlivscyklusser
- Produktets livscyklusplanlægning
- Skalering af vækst
- Håndtering af overgange og fald
- Cross Product Service Strategier
Markedskommunikation, branding og design
- Opret vindende marketingkampagner
- Branding principper
- Design Management
- Integrerede marketingløsninger
Besøg på stedet
- Industribesøg hos en relevant organisation.
- Et indblik i virksomhedernes interne virke.
- En mulighed for at lære gennem interaktion med praktiserende fagfolk.
Kursusgennemgang
- Sammenfatning og opsummering af centrale læringsmål
- Handlingsplanlægning
Målgruppe
Dette kursus er velegnet til:
- marketingchefer, seniorledere, brandchefer
- Account Directors, Corporate Communications Team, Data Scientists
- Marketingdirektører, designdirektører
- Direktører, ledere og iværksættere
Læringsresultater
Efter at have gennemført dette kursus vil du være i stand til at:
- Udnyt avancerede marketingstyringsprincipper og anvend dem i marketingplanen.
- Afstem både marketing- og brandingstrategien for Strategic Business Units (SBU'er).
- Fejlfind underpræsterende aspekter og revolutionér marketingledelsen i organisationen.
- Udvikl et praktisk perspektiv på nutidige arbejdsmetoder inden for dit felt.
- Implementer en handlingsplan på din arbejdsplads ved at bruge den viden og de færdigheder, du har opnået gennem kurset.