Højere eksamensbevis i visuel kommunikation
Hong Kong Design Institute
Nøgleinformation
Campus placering
Hong Kong, Hongkong
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
2 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
HKD 59.000 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* Per år. Studieafgifter skal årligt revideres
Introduktion
Programmets formål
Dette program har til formål at udvikle elevernes evne til at kommunikere kreativt ved hjælp af kreative visuelle og digitale medier. Programmets fokus er at udstyre eleverne med visuelle kommunikationsevner på analytisk tænkning, visuelt udtryk og problemløsning, meddelelsestolkning, manipulation og kommunikation gennem en bred vifte af grafiske designmedier, herunder branding og marketing, overbevisende strategi, information, interaktivt design og visuel manipulation. Vi sigter mod at pleje selvmotiverede problemløsere, der er opmærksomme, nysgerrige, lidenskabelige og tør udforske nye grænser inden for visuel kommunikation.
Programmet giver også en bred uddannelseserfaring med kreativitet, projektledelse, interpersonel kommunikation og teambuilding-færdigheder, der matcher branchens krav til fleksible, velformulerede kandidater, der er i stand til at konkurrere i et dynamisk, hurtigt og stadigt skiftende regionalt kreativt miljø.
Dette program er designet med vægt på generisk, sprog- og kommunikationstræning, helpersoners udvikling og erhvervserfaring for bedre at forberede eleverne til yderligere studier og beskæftigelse efter eksamen.
Professionel anerkendelse
Studerende er berettiget til at ansøge om studentermedlemskab af Hong Kong Designers Association (HKDA).
Indlæggelser
Galleri
Karrieremuligheder
Kandidater vil blive rekrutteret som grafisk designer, informationsdesigner, brandkonsulent, web / interaktiv designer, arrangement / reklamekunstdirektør, emballeringsdesigner, bogdesigner, illustratør, fotograf, fotoredaktør, på områder som forskelligt som grafikhus, designkonsulent, branding, reklame, magasin og publikationsmedier, bogdesign, multimedie og animation, emballage, digital markedsføring, arrangement og udstillinger, illustration, miljø- og rumlig grafik, museumsvisning, kunst / eventfremme, reklamefotografi, journalistik og billedretning. Kandidater arbejder ofte som individuelle designpraktikere og design iværksættere oprette deres egne studier.