Essentials for ledelse i den offentlige sektor
London Business Training & Consulting
Nøgleinformation
Campus placering
London, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
1 uge
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
Oversigt
Ved at deltage i dette kursus vil du udforske den rolle, der kræves af end-to-end service managers i en offentlig myndighed med en mere detaljeret undersøgelse af nogle nøgleelementer.
Kurset inkluderer også et besøg på stedet i en organisation, der er relevant for kurset, så delegerede kan udvikle en forståelse af, hvordan deres samtid fungerer i den virkelige verden.
Kurset vil afsluttes med en opsummering af de vigtigste læringspunkter, efterfulgt af en handlingsplanlægningsøvelse med henblik på at anvende den erhvervede viden og færdigheder umiddelbart efter din tilbagevenden til arbejde. Efteruddannelsesstøtte er også tilgængelig i forhold til implementeringen af din handlingsplan, op til seks (6) måneder efter kursusafslutning.
Dagsorden
Forbedring af folkesundhed og velvære
- 'Business case' for investering i offentlige ydelser
- Definition af folkesundhed og trivsel
- At undersøge, hvordan offentlige tjenester hjælper med at levere de bredere resultater
- Samarbejde med andre offentlige myndigheder
Ledelse af en Public Service end-to-end
- 'Business case' for investering i offentlige ydelser
- Definition af folkesundhed og trivsel
- At undersøge, hvordan offentlige tjenester hjælper med at levere de bredere resultater
- Samarbejde med andre offentlige myndigheder
Offentlig sektor – Ledelse af mennesker
- 'Business case' for investering i offentlige ydelser
- Definition af folkesundhed og trivsel
- At undersøge, hvordan offentlige tjenester hjælper med at levere de bredere resultater
- Samarbejde med andre offentlige myndigheder
Besøg på webstedet
- Industribesøg hos en relevant organisation.
- Et indblik i virksomhedernes interne virke.
- En mulighed for at lære gennem interaktion med praktiserende fagfolk.
Kursusgennemgang
- Sammenfatning og opsummering af centrale læringsmål
- Handlingsplanlægning
Målgruppe
Dette kursus er velegnet til ledere i den offentlige sektor, som er, eller som sigter efter at være, førende offentlige tjenester end-to-end, dvs. hele ydelsen frem for specifikke elementer.
Læringsresultater
Efter at have gennemført dette kursus vil du være i stand til at:
- Fokus på at sikre, at alle serviceelementer er egnede til formålet på nuværende og mellemlang sigt.
- Hold overblik over serviceydelsen.
- Forstå hvornår og hvordan man kan 'gribe ind' i operationer.
- Administrer økonomien i en end-to-end service.
- Udvikl et praktisk perspektiv på nutidige arbejdsmetoder inden for dit felt.
- Implementer en handlingsplan på din arbejdsplads ved at bruge den viden og de færdigheder, du har opnået gennem kurset.