Avanceret bankdrift
London Business Training & Consulting
Nøgleinformation
Campus placering
London, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
2 uger
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
Oversigt
Dette kursus forklarer driverne bag ekspertise i at levere en bankservice.Den ser på bankdrift fra kundens synspunkt.
Dette kursus demonstrerer vigtigheden af at forstå den interne kulturs indvirkning på kvaliteten.Det viser, hvorfor og hvordan processer, procesdesign og strategi løbende skal afstemmes.
Dette kursus viser også, hvordan innovation er en nøglefaktor i bankdrift.Det forklarer, hvorfor bankerne skal tilpasse sig den nye finansverden.
Kurset vil afsluttes med en opsummering af de vigtigste læringspunkter, efterfulgt af en handlingsplanlægningsøvelse med henblik på at anvende den erhvervede viden og færdigheder umiddelbart efter din tilbagevenden til arbejde.Efteruddannelsesstøtte er også tilgængelig i forhold til implementeringen af din handlingsplan, op til seks (6) måneder efter kursusafslutning.
Dagsorden
Excellence i bankdrift
- Hvad er operationel ekspertise inden for bankvirksomhed?
- Operational excellence principper
- Operational excellence modeller
- Implementeringsplanlægning
Bankdrift – Kundeoplevelsen
- Kilder til kundeklager
- Oprettelse af et forbedringsprogram
- Fordelene ved at skabe en forbedret kundeoplevelse
- Vedligeholdelse af forbedring gennem agility
Bankdrift – Kultur og adfærd
- Udfordringen med kulturel forandring
- Adfærd og empowerment
- Behovet for ledelsesdisciplin
- En integreret tilgang til bæredygtig forandring
Servicekvalitetsmodeller i bankvirksomhed
- Kritiske komponenter i servicekvalitet
- Servicekvalitetsmodeller og værktøjer
- Key Performance Indicators
Bankdrift – Processtyring
- Mulighederne for forbedring
- Værktøjer til løbende forbedringer
- Omkostningerne er absolut nødvendige
- Procespræstationsindikatorer
Bankdrift – Innovationens rolle
- Nøglebegreber inden for innovation
- Seneste innovationer inden for bank
- Produktinnovation
- Agil designtænkning
Netbank
- Tendenser, der vil ændre bankbranchen
- Væksten af "ikke-traditionelle" banker
- Grøn Finans
- Fintech
Agile bankvirksomhed
- Agile driftsmodeller
- Agile arbejde i en bank
- Den agile transformation
Kursusgennemgang
- Sammenfatning og opsummering af centrale læringsmål
- Handlingsplanlægning
Målgruppe
Dette kursus er velegnet til:
- Bankmedarbejdere, der ønsker/har behov for at udvide/uddybe deres viden om de faktorer, der påvirker bankdrift.
- Dem, der ønsker at få et omfattende indblik i bankdrift.
- Ledere, der ønsker/har behov for at udvide/uddybe deres viden om de faktorer, der påvirker bankdriften.
Læringsresultater
Efter afslutningen af dette kursus vil du:
- Værdsæt, hvordan fremragende service er handlingen at overgå kundernes forventninger.
- Forstå hvorfor kundeoplevelse går ud over kundeservice.
- Forstå, hvorfor kultur bestemmer en organisations forpligtelse til niveauet og konsistensen af serviceydelser.
- Lær hvordan strategi eksekveres gennem effektive og effektive processer.
- Undersøg, hvorfor innovation er så værdifuldt for banker.
- Forstå de vigtigste drivkræfter bag den nye bankverden.
- Implementer en handlingsplan på din arbejdsplads ved at bruge den viden og de færdigheder, du har opnået gennem kurset.