Associate of Applied Science in Early Childhood Education
Bitterroot College
Nøgleinformation
Campus placering
Hamilton, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2023
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
UM Western's Early Childhood Education (ECE) Associate of Applied Science (AAS) grad forbereder tidlige barndomsudøvere til at imødekomme de unikke behov hos børn fra fødsel til otte år og deres familier i en række tidlige barndomsindstillinger, herunder børnepasningshjem og centre Head Starts og børnehaver.
Western tilbyder to ECE AAS-kurser personligt på Bitterroot College campus (EDEC 247 & EDU 201). Resten af Westerns ECE AAS-kerne og professionelle kurser er tilgængelige eksternt / online via Western's School of Outreach. Generelle uddannelseskurser, der er nødvendige for Westerns ECE AAS, kan fjernt tages / online via UM Western's School of Outreach eller personligt på Bitterroot College .
Kandidater fra programmet vil:
Kend og forstå små børns egenskaber og behov.
Kend og forstå de mange påvirkninger på udvikling og læring.
Brug udviklingsviden til at skabe sunde, respektfulde, støttende og udfordrende læringsmiljøer.
Kend til og forstå familie- og samfundskarakteristika.
Støtte og styrke familier og samfund gennem respektfulde, gensidige forhold.
Inddrag familier og samfund i deres børns udvikling og læring.
Forstå mål, fordele og anvendelser af vurdering.
Kend til og brug observation, dokumentation og andre relevante vurderingsværktøjer og tilgange.
Forstå og øve ansvarlig vurdering.
Kend til vurderingspartnerskaber med familier og andre fagfolk.
Kend, forstå og brug positive relationer og støttende interaktioner.
Kend og forstå vigtigheden, centrale begreber, undersøgelsesværktøjer og strukturer i indholdsområder eller akademiske discipliner.
Brug din egen viden og andre ressourcer til at designe, implementere og evaluere den meningsfulde, udfordrende læseplan for at fremme positive resultater.
Identificere og involvere sig i den tidlige barndom.
Kend til og oprethold etiske standarder og andre faglige retningslinjer.
Deltag i kontinuerlig, samarbejde læring for at informere praksis.
Integrer kyndige, reflekterende og kritiske perspektiver på tidlig uddannelse.